ModiN
Fully!
Jo, det brukar ju låta så! Men det kanske va så här. 0-100km/h på 40 sek.Solid snake skrev:Jo det gör jag också, hum..
Här i byn säger dom "aaah, men min kompis kompis känner en som sysslar med det, typ ööööh tufft..."
Jo, det brukar ju låta så! Men det kanske va så här. 0-100km/h på 40 sek.Solid snake skrev:Jo det gör jag också, hum..
Här i byn säger dom "aaah, men min kompis kompis känner en som sysslar med det, typ ööööh tufft..."
ModiN skrev:Jo, det brukar ju låta så! Men det kanske va så här. 0-100km/h på 40 sek.
Jo, men det är alltid lika kul att låta dem snacka sen köra skiten ur dem!Solid snake skrev:Det värsta är att dom små liven bjuder upp till rejs hela tiden också, hahaha. :kocko
ModiN skrev:Jo, men det är alltid lika kul att låta dem snacka sen köra skiten ur dem!
morlock skrev:Är jag trög eller?
Hur har han mätt 4sek med laser?
Mäter polisen acceleration?Bart skrev:han menar inte en sån laser som polisen har då?
Johanjulgran skrev:Jag råkade ut för ett moppe fucko som ville rejsa med mig när jag hade DT 125:an för ca 2 år sen. (En onsdag vid skogskyrkogården)
Han hade en Derbie GPR som var trimad. Han och hans polare sa att den gick i 180 tror jag det var. hans pappa hade åkt med bil bakom och mätt.
Jag ställde upp på ett race
Jag drog han från 1:an till 6:an och kom upp i ca 130 km/h innan jag släpte på gasen. Då låg han ganska långt bak. Nisse järnet åkte bakom honnom och mätte upp till 100 km/h tror jag det var.
Hans ursäkt var att han glömde en växel
Nej det gör dom inte, men det borde ju gå på nåt sätt?morlock skrev:Mäter polisen acceleration?
Solid snake skrev:Glömde en växel? Var det 6an då eller? Det skulle ha varit nått att se att en moppe gör 80km till på sista växeln.
Om man normalt har 2mm mönsterdjup på ett däck och har 1mm kvar när det ska säljas. Hur många procent har man kvar då?Rstu skrev:hur vet dom? en hadde 99% en hadde 97% 48% osv...
morlock skrev:Om man normalt har 2mm mönsterdjup på ett däck och har 1mm kvar när det ska säljas. Hur många procent har man kvar då?
Säg det, Varför anger man inte ett fordons effekt i kW istället för i HK exempelvis? Beror oftast på vad som är lättast att ange och vad som låter bäst/är mest säljande.Rstu skrev:men varför skriver dom inte 2mm då? istället för 65%
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|