blocket..

ModiN

Fully!
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
KTM 625 SMC -06 inkl. Akra slip-on
Solid snake skrev:
Jo det gör jag också, hum.. :va

Här i byn säger dom "aaah, men min kompis kompis känner en som sysslar med det, typ ööööh tufft..." :va
Jo, det brukar ju låta så! :D Men det kanske va så här. 0-100km/h på 40 sek. :rofl

Solid snake

Guest
ModiN skrev:
Jo, det brukar ju låta så! :D Men det kanske va så här. 0-100km/h på 40 sek. :rofl

Det värsta är att dom små liven bjuder upp till rejs hela tiden också, hahaha. :kocko :D

Solid snake

Guest
morlock skrev:
Är jag trög eller?
Hur har han mätt 4sek med laser?

Ja säg det, det kanske är en ny laser som bara han har hört talas om eller nåt... :3freak

Hans polare kanske stod med en laserpekare o ett tidtagarur, alltså gör den 0-100 på 4 sekunder. :rolleyes:

Johanjulgran

#25 supermotard
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SMR -07
Jag råkade ut för ett moppe fucko som ville rejsa med mig när jag hade DT 125:an för ca 2 år sen. (En onsdag vid skogskyrkogården)

Han hade en Derbie GPR som var trimad. Han och hans polare sa att den gick i 180 tror jag det var. hans pappa hade åkt med bil bakom och mätt.
Jag ställde upp på ett race :)
Jag drog han från 1:an till 6:an och kom upp i ca 130 km/h innan jag släpte på gasen. Då låg han ganska långt bak. Nisse järnet åkte bakom honnom och mätte upp till 100 km/h tror jag det var.
Hans ursäkt var att han glömde en växel :D

Solid snake

Guest
Johanjulgran skrev:
Jag råkade ut för ett moppe fucko som ville rejsa med mig när jag hade DT 125:an för ca 2 år sen. (En onsdag vid skogskyrkogården)

Han hade en Derbie GPR som var trimad. Han och hans polare sa att den gick i 180 tror jag det var. hans pappa hade åkt med bil bakom och mätt.
Jag ställde upp på ett race :)
Jag drog han från 1:an till 6:an och kom upp i ca 130 km/h innan jag släpte på gasen. Då låg han ganska långt bak. Nisse järnet åkte bakom honnom och mätte upp till 100 km/h tror jag det var.
Hans ursäkt var att han glömde en växel :D

Glömde en växel? Var det 6an då eller? Det skulle ha varit nått att se att en moppe gör 80km till på sista växeln. :rolleyes: :D

Rstu

ej Medlem
Gick med
29 Oct 2004
Hoj
bmw f650 gs -04
Solid snake skrev:
Glömde en växel? Var det 6an då eller? Det skulle ha varit nått att se att en moppe gör 80km till på sista växeln. :rolleyes: :D

haahaahhaahahaahaahaaahha

föresten är det nån mer än jag som lägger märke till att i många mc annonser på blocket skriver dom i % hur mycket däck som finns kvar? hur vet dom?:p en hadde 99% en hadde 97% 48% osv...

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
Rstu skrev:
hur vet dom?:p en hadde 99% en hadde 97% 48% osv...
Om man normalt har 2mm mönsterdjup på ett däck och har 1mm kvar när det ska säljas. Hur många procent har man kvar då? :rolleyes:

Rstu

ej Medlem
Gick med
29 Oct 2004
Hoj
bmw f650 gs -04
morlock skrev:
Om man normalt har 2mm mönsterdjup på ett däck och har 1mm kvar när det ska säljas. Hur många procent har man kvar då? :rolleyes:

men varför skriver dom inte 2mm då?:p istället för 65% :)

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
Rstu skrev:
men varför skriver dom inte 2mm då?:p istället för 65% :)
Säg det, Varför anger man inte ett fordons effekt i kW istället för i HK exempelvis? Beror oftast på vad som är lättast att ange och vad som låter bäst/är mest säljande.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC