Ska jag ha elhiss så vill jag bara ha det på förardörren, dom som åker med ska ge fan i rutorna.
När fan öppnar man rutorna på en bil med AC ändå?
Efter en rejäl frukost på heinz bönor, stekt ägg och bacon t.ex.
När fan öppnar man rutorna på en bil med AC ändå?
Eller kaffe, om man är så'n.
För ett antal år sedan var jag uppe med några polare i kåken i Härjedalen med målet på att filma lite trevlig offpist. Vi drog i oss frullen, satte oss i bilen och åkte iväg.
Lagom till att vi ska köra in i Funäsdalen släppte en av polarna, vars mage tydligen inte pallade just kaffe (man kan fråga sig varför han drog i sig det ändå, men han är uppenbarligen en egoistisk jävel), ut en ohelig gas ur röven som skulle få Max von Sydow att ringa efter en ung präst. Det var inte tal om att det började rinna i ögonen, det började fanimej ringa i öronen.
Minen på byborna när de såg framför sig en BMW med fönstren nere trots -30 ute komma körandes, fyra snowboardåkare med snöglasen på inuti den, tre förvisso halvt på väg ut genom genom de öppna fönstren, var tämligen obetalbar.
Jag var med om en liknande händelse, samma årstid mm, dock gick säkringen till elhissarna med alla rutor nere...
Ådi A6, grenobleblåmetallick, backpegel, tuta, stjärtvärme, asymetrisk ratt, lampor i taket, radioantenn, back, kompositkofångare, ADHD, PMS, öppningsbara dörrar i 4 lägen.
Förttitusen! :mad
Jag var med om en liknande händelse, samma årstid mm, dock gick säkringen till elhissarna med alla rutor nere...
Blir irriterad av dom som skriver intressekoll i Sina annonser..
Bästa är ju när bilhandlare skriver "ABS och låsningsfria bromsar".
Audi A8 3,7 Quattro Full,Utr 20" Bose-System
Mätarställning: 9300 mil
Färg: ljusblåmetalick
Karosseri: Sedan
Info: Automatisk växellåda, Bose-System 4WD, ABS bromsar, ACC/Klimatanläggning, Airbag förare & passagerare, Antispinn, C-lås, CD-stereo 6cd vxl, Bose system Höj o sänkbar chassi Elhissar fram och bak, Elspeglar, Elstol förare med minne, Elstol passagerare fram, Farthållare, Fjärrstyrt c-lås, Färddator, Komplett ifylld servicebok, Larm, 20" LM-fälgar med nästan helt nya Dunlop däck 275/35/20", Mobiltelefon inbyggd, Mugghållare, Multifunktionsratt, Navigator (GPS) med TV, Servostyrning, El uppvärmd ratt Sidoairbag, Skinnklädsel, Sportstolar, Stolvärme fram, Kurvljus Xenonstrålkastare, Yttertemperaturmätare, Parkdistanskontrol fram o bak
Håller med om att annonser som den ovan är totalt värdelösa. De viktiga utrustningsdetaljerna försvinner i myllret av strunt. Jag visste inte att det gick att få en Audi A8 utan servostyrning, centrallås, stolsvärme, mugghållare osv...
och elstart!!1
"Fullutrustad" verkar vara ett väldigt vitt begrepp. Dessutom är det i princip omöjligt att fullutrusta en modern bil; vissa tillval kan inte väljas ihop med andra.
"Enda exet i Sverige" är en skön pitch också.
ABS måste vara tidernas sämsta förkortning. Anti Brake System.
Aja, jag förstår vad de vill ha sagt, men ett anti broms system borde väll snarare accelerera bilen?
ABS måste vara tidernas sämsta förkortning. Anti Brake System.
Aja, jag förstår vad de vill ha sagt, men ett anti broms system borde väll snarare accelerera bilen?
Kompisen köpte just en A5 SB för över 400k utan elspeglar...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|