Jag har nu haft hojen ute på annons i någon vecka och en del intressenter har hört av sig. Det ringer bl a en person från Örebro (eller det visar sig senare att han bor i Askersund) som heter Kristoffer. Han verkar seriös, ringer ett par ggr och säger sig ha pengarna mm. Vi bestämmer att vi tar en tid som passar oss på torsdag och att denne Kristoffer ska ringa på onsdagen. Både onsdagen och torsdagen går (avbokat andra saker på torsdagen), jag SMS'ar och föreslår helgen, men inget svar. Ringer honom idag för att kolla hur det går men får till svar att han inte kan slutföra affären då han har en annan hoj?! Jag var dessvärre så dum att jag bad ett par andra intressenter att vänta, jag resonerar som så att har man lovat något håller man det. Tyvärr hade båda dom köpt andra hojjar.
Nu till poängen; varför spenderar man sin tid och andras tid på att ringa på annonser på t ex Blocket, samt även bokar upp folk om man ändå bara är en drömmare? Hoppas man på fler kompisar? Eller vad driver dessa idioter...?
Nu till poängen; varför spenderar man sin tid och andras tid på att ringa på annonser på t ex Blocket, samt även bokar upp folk om man ändå bara är en drömmare? Hoppas man på fler kompisar? Eller vad driver dessa idioter...?