Retard? trodde detta var ett civiliserat forum, Men ja hade fel.
Tydligen Ett I-Lands problem
Retard? trodde detta var ett civiliserat forum, Men ja hade fel.
fritiof nilsson piraten.
Jag har inte bett att hela världen ska hålla med mig, men ja tror att många uppskattar en annons där man slipper ifrågasätta säljaren. Lägg upp riktiga bilder från början så behöver man inte be om det.
För att i slutändan som du säger, så måste säljaren ändå ta nya bilder av hojen om man ber honom skicka via mejl.
Sist jag kollade så var det här ett FORUM där man fick vädra sina tankar. Fritof Nisson Piraten.
Om man hållt på med en bild och redigerat och gjort annat skit som jag inte förstår mig på så förstår jag bitterheten. dock undrar jag vart copy.... ser ingen på bilden
Vadå, ser du inte den?
Hans "fritext" stämmer inte med infoblocket under, kopierat från en annan annons. En miljonprojektsluffare som inom 48 timmar får tre pers att lägga handpenning.
Hans "fritext" stämmer inte med infoblocket under, kopierat från en annan annons. En miljonprojektsluffare som inom 48 timmar får tre pers att lägga handpenning.
Signaturen P-G här på forumet tycker inte att vi ska hjälpas åt att hålla Blocket fritt från bedragare. Så måste man väl tolka att signaturen satte minus på mitt inlägg?
Hur vet du att han gjorde det?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |