flunk
Medlem
Riktigt nice!
Tänkte kolla med er, någon som vet bästa sätt att skära Aluminium på ett snyggt sätt?
Har skaffat ett "hönsnät" liknande aluminium galler som jag tänkte montera på ramen för att täcka för båda sidorna där batteri samt behållare för kylarvätska befinner sig.
Har provat på plåtsax, tigersåg och vinkelslip, haha det har inte varit några snygga resultat med dem metoderna.
... tror du man hittar dem på biltema ...
Tänkte kolla med er, någon som vet bästa sätt att skära Aluminium på ett snyggt sätt?
Har skaffat ett "hönsnät" liknande aluminium galler som jag tänkte montera på ramen för att täcka för båda sidorna där batteri samt behållare för kylarvätska befinner sig.
Har provat på plåtsax, tigersåg och vinkelslip, haha det har inte varit några snygga resultat med dem metoderna.
Coola Ola : Ska tänka på de du sa om aluminum nätet, funderar på att kanske skaffa ett antigravity batteri som gör att den där "triangeln" i ramen blir ganska så tom, kan vara snyggt att ha det så också, återstår att se men tipset ditt uppskattas i vilket fall.
Sadeln skaffade jag på jemparts, bara att googla, snackade i telefon med ägaren först innan jag beställde då jag inte visste om de var seriösa, väldigt seriös och hjälpsam kille, slutade med att vi snackade hojjar allmänt i en kvart. Sadeln fick jag betala 1200kr för och jag hade returrätt om det var så att den inte skulle passa enligt mina prefixer.
...inte är superbekväm att sitta på?
Va? Det är ju en kafferejser...
Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Självklart, jag bara jiddrar lite.Nä, visst, men om det går att få både snygg och bekväm så är det ju bra, eller?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|