Vackert. Har du någon plan för bakljus,nummerplåt samt nummerplåts bel? Håller själv på att försöka lura fram en lösning. Väldigt svårt att hitta på något som inte känns fult och klumpigt.
Jag har beställt ett litet LED bakljus från Tyskland som jag tänkt fästa under kutsen, förhoppningen är att det inte skall synas när det är släkt. Det är 53mm brett och 7mm högt
View attachment 418111
Nummerplåten hamnar nog till vänster om bakhjulet monterat på svingen, jag är medveten om att folk tycker det är för mycket bobber över det, men jag vill ha bakdelen ren. Nummerplåtsbelysningen kommer nog vara försänkt i bakdelen och lysa ner på plåten.
Snyggaste burklacken jag någonsin sett
Blir som sagt kanon!
Vad är det för ljuddämpare? Låter bra
Jag har åkt omkring lite i solskenet utan att någon har klagat. Det lyser lite klent så polisen lär ha åsikter.Jag är riktigt imponerad över Spraxmax produkter! Förutom damm i lacken, vilket är inte är så konstigt så är resultatet mycket bra.
Har du förresten testat ditt bakljus utomhus i dagsljus? Syns det? Jag tror vi har exakt samma, vilket är ett kul sammanträffande och som du skriver är det galet litet. Min är också märkt med E4. Är din hoj besiktad i år? Det är inte min.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|