BMW:s självkörande motorcykel...

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag vet, jag har ju jobbat med märket, jag retar bara Starstriker :)

Heh. Min ringer tom själv upp SOS om jag skulle klota. Anger position, status på hojen och sätter på högtalartelefonen. Inte så dumt faktiskt tycker jag. Hoppas funktionen inte kommer till användning....

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Heh. Min ringer tom själv upp SOS om jag skulle klota. Anger position, status på hojen och sätter på högtalartelefonen. Inte så dumt faktiskt tycker jag. Hoppas funktionen inte kommer till användning....
Hmm, senast jag vurpade på allmän väg låg min hoj utspridd på 10x30m och jag låg en bra bit bort under en gran, redigt medvetslös. OM nu just ring-funktionen hade överlevt så hade jag ju snarare fått en bot för att hojen busringde :huvet

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Just att kärringar knullar utan att DU/Någon annan får vara med är ju inte så ovanligt som du tycks tro.. ungefär 2% av alla barn som födds i sverige (100,000) varje år har en annan far än den kvinnan bor med sedan alla snedsteg som på firmafester granngubbar rörmokare som bara knullar våra fruar då o då utan barn då närmar man sig 20% av våra kärringar som knullar utan oss.

Så några självkörande bmw,ar finns det då utrymme för som det verkar.

Slet av en sena i fotleden i natt efter att ha just knullat min kärring o idag skall jag på nagot vis ta en längre tur på hojen dessutom.
:))

Trodde det var 10% som har en annan far än den kvinnan bor med.
Erfarenhet från när man började med njurtransplantationer i Sverige på 1960-talet.
Föräldrarna kan ju vara bra val när det gäller njurdonator till eget barn.
Men det är kanske mindre vanligt nuförtiden, 2%, med vår stora invandring från muslimska länder.

Last edited:

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Safety is everyones business
låter som ett citat från Felix Dzerzhinsky

Från BMWs beskrivning (tack notrightrider)
If so, we can inform, warn or intervene directly.

Två av mina vänner i Värmland hade en BMW bil. När de är ute och kör nu i somras hörs ett våldsamt oväsen bakifrån, stannar och konstaterar att bilen sjunkit ihop baktill. Det blir bärgning verkstad och en ny spiral bakfjäder som hade gått av ungefär på mitten. Delarna till ABS systemet vid bakhjulet som slogs sönder av spiralfjädern skulle det ta lite tid att få men nu gick det ju att köra med bilen. Så de tar BMWn för ett besök i Stockholm. När de kommit upp i 80km/h på E18 dör motorn och går inte igång igen förrän farten sjunkit betydligt. Det är bilen som varnar för att ABS systemet inte är OK. Så det blir vända, köra till en biluthyrning, hyra bil, parkera BMWn hemma och ta hyrbilen till Stockholm.
ABS-systemet vid bakhjulet på BMWn är numera reparerat,
BMWn såld och familjen har köpt en ny bil. Och det blev inte en BMW.

Tillbaka till MC
Among all the bikes sampled in the survey (not just BMW), the highest single area of malfunctions or repairs centered around the electrical systems of the motorcycle, with 24% of repairs occurring here. This is likely a trend that will continue, as more and more electronic rider aids become the norm in today’s motorcycles.

från
http://www.motorcycle.com/top10/the-10-most-reliable-motorcycle-companies.html

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...