...och för övrigt är en GS både duglig på resa och rapp genom böjar med rätt förare. Och utan en digital svärmor som skall korrigera dig.
Jag vet, jag har ju jobbat med märket, jag retar bara Starstriker
...och för övrigt är en GS både duglig på resa och rapp genom böjar med rätt förare. Och utan en digital svärmor som skall korrigera dig.
Jag vet, jag har ju jobbat med märket, jag retar bara Starstriker
Hmm, senast jag vurpade på allmän väg låg min hoj utspridd på 10x30m och jag låg en bra bit bort under en gran, redigt medvetslös. OM nu just ring-funktionen hade överlevt så hade jag ju snarare fått en bot för att hojen busringdeHeh. Min ringer tom själv upp SOS om jag skulle klota. Anger position, status på hojen och sätter på högtalartelefonen. Inte så dumt faktiskt tycker jag. Hoppas funktionen inte kommer till användning....
Just att kärringar knullar utan att DU/Någon annan får vara med är ju inte så ovanligt som du tycks tro.. ungefär 2% av alla barn som födds i sverige (100,000) varje år har en annan far än den kvinnan bor med sedan alla snedsteg som på firmafester granngubbar rörmokare som bara knullar våra fruar då o då utan barn då närmar man sig 20% av våra kärringar som knullar utan oss.
Så några självkörande bmw,ar finns det då utrymme för som det verkar.
Slet av en sena i fotleden i natt efter att ha just knullat min kärring o idag skall jag på nagot vis ta en längre tur på hojen dessutom.
)
låter som ett citat från Felix DzerzhinskySafety is everyones business
If so, we can inform, warn or intervene directly.
Among all the bikes sampled in the survey (not just BMW), the highest single area of malfunctions or repairs centered around the electrical systems of the motorcycle, with 24% of repairs occurring here. This is likely a trend that will continue, as more and more electronic rider aids become the norm in today’s motorcycles.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|