Looser
IMFA
Just det ja mässan.
Finns den att beskåda nästa helg tror Ni?
Japp. Första gången i Sverige är på mässan.
Just det ja mässan.
Finns den att beskåda nästa helg tror Ni?
Ska bli kul att se 2014 Streetfighter Shootout, med många nya (SD 1290, Duc 1200, Kawa Z1000 och BMW S100R) men också många äldre bra modeller som t ex Tuonon och Brutalen. Intressant att se vem som tar hem segern, det lär bli tajt.
Och FZ1 ska vi inte glömma
Det verkar som den sålt över förväntan enl bmw killarna redan innan den lanserats är det kö
Fick precis e-mail från BMW märkesförsäkring vad premien skulle bli för mig och tänkte att det skulle vara intressant för er andra.
29år, körkort 1år, boendes i Göteborg = 23 439:-
S1000R går därmed fetbort som alternativ.
Fick precis e-mail från BMW märkesförsäkring vad premien skulle bli för mig och tänkte att det skulle vara intressant för er andra.
29år, körkort 1år, boendes i Göteborg = 23 439:-
S1000R går därmed fetbort som alternativ.
45år och bor på landet.
Det landade på runt 6000kr med Bislport mc.
Tillbehör
Är det någon som har sett nån bra bild på "vindrunta sport" som finns med i bmw-katalogen?
Sedan så blir det nog ev tankväskan för sommarens små utflykter och åker man längre så får ryggan vara med.
Ha det där ute
//Musse
Efter provkörningen i tidningen MC-folket så var det enligt deras information gällande försäkringar Svedea som var den billigaste. Lite märkligt med tanke på att IF innehar märkesförsäkringen med BMW. Detta gällde dock 30+/50+ i Stockholm respektive Visby som referensstäder och hel/hel som försäkringstyp. Har jag inte fel för mig så låg den för 30+ i storstad runt 9000:-/året hel/hel, en helt okej premie enligt mig med tanke på hur mycket motorcykel och effekt man får.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|