Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Inte i BMW-folkets värld....Nog tycker jag 185hk österrikisk twin är hårdare än 160hk bayersk radfyra.
Inte i BMW-folkets värld....Nog tycker jag 185hk österrikisk twin är hårdare än 160hk bayersk radfyra.
Sannolikheten för att den österrikiska hojen faktiskt visar sig vara starkare och snabbare än den tyska kan väl inte vara större än lite över noll?Nog tycker jag 185hk österrikisk twin är hårdare än 160hk bayersk radfyra.
App app, Asymptotiskt nära noll!Sannolikheten för att den österrikiska hojen faktiskt visar sig vara starkare och snabbare än den tyska kan väl inte vara större än lite över noll?
Sannolikheten för att den österrikiska hojen faktiskt visar sig vara starkare och snabbare än den tyska kan väl inte vara större än lite över noll?
Stackars nya KTM Super Duke 1290. Fick vara värsta och elakaste streetfightern i några dagar bara.
Nog tycker jag 185hk österrikisk twin är hårdare än 160hk bayersk radfyra.
Radare skrev:Stackars nya KTM Super Duke 1290. Fick vara värsta och elakaste streetfightern i några dagar bara.
BMW S 1000 RR är en mycket snabbare sporthoj än KTM RC8. Nu kommer båda versionerna (något modifierade) som kåplösa modeller. Jag skulle bli förvånad om BMW har justerat motorn så att den är väsentligt mindre accelerationssnabb än i S 1000 RR; det var nämligen länge sedan BMW misslyckades med en ny modell.Hur tänkte du där?
Problemet med deutscharna är att de aldrig lyckas kombinera estetik med funktion. De har duktiga intrustri designers och ingenjörer, men inget sammarbete. Sen är det klart; de försöker behålla sin visual brand coherency. Men varför behålla en estetik som ser ut som en påse med blandade skridskor?
Kom på något nytt BMW och gör allt coherent efter det. För helv!
Problemet med deutscharna är att de aldrig lyckas kombinera estetik med funktion. De har duktiga intrustri designers och ingenjörer, men inget sammarbete. Sen är det klart; de försöker behålla sin visual brand coherency. Men varför behålla en estetik som ser ut som en påse med blandade skridskor?
Kom på något nytt BMW och gör allt coherent efter det. För helv!
Lugn lugn! Jag ligger faktiskt på ett hotell i Bayern nu.. (München)..
Jag styr upp deras streetfighter imorn om inte bakfyllan sätter stopp!
BMW S 1000 RR är en mycket snabbare sporthoj än KTM RC8. Nu kommer båda versionerna (något modifierade) som kåplösa modeller. Jag skulle bli förvånad om BMW har justerat motorn så att den är väsentligt mindre accelerationssnabb än i S 1000 RR; det var nämligen länge sedan BMW misslyckades med en ny modell.
Lugn lugn! Jag ligger faktiskt på ett hotell i Bayern nu.. (München)..
Jag styr upp deras streetfighter imorn om inte bakfyllan sätter stopp!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|