Testade den igår, kändes väldigt liten. Bra effekt. Tycker man satt lite lågt men de gör nog racekåpor bot på.
Nu ska man bara välja om de nu blir någon affär antingen BMW eller rsv4
Den ska bara gå bana... Frågan e hur stor skillnaden e på effekten när man väl Kör dom
Är du väldigt skicklig så har du kanske roligast med Aprilian, men i dessa otaliga tester som gjorts i år från Masterbike och framåt så är BMWn tämligen överlägsen "right of the box".
Men om du är en "banräv" så tror jag du får mest glädje av Aprilia
Effekt: Fastbikes i England mätte 152 på hjulet på Aprilia och 182 på BMW, viss skillnad!
Masterbike, där körde Freddy P nästan 3sek snabbare på varvet med BMWn. Av 10 mätpunkter/kurvor på banan så blev det 5-5 mellan de 2 i snabbhet, dock gick BMWn 15km/tim fortare på rakan.
Hur du än väljer så tror jag du blir nöjd![]()
Jag har några gånger upplevt att gasrullen har lite för långt "slag", så är det någon som testat FAST THROTTLE KIT från AlphaRacing?
"Fast throttle kit, 10° reduced throttle angle, usable with original throttle cable.
Easy to mount without negative influence on ECU."
Bra där, finns det någon svensk återförsäljare?
Jag har varit in någonstans där de kunde ta hem från Alpha, men kommer inte ihåg var. Kan nog varit BMW i Solna eller AVA, kommer inte ihåg.
På nätet kommer man bara till http://www.motomarket.fi/ , och den sajten kan du ju försöka förstå nåt på!Inget ont om finnarna men de förstår nog svenska bättre än vi finska...
Hade varit bra med lite engelsk text kanske...?
Berätta om du hittar återförsäljare, var inne o kolla på snabbgasen jag med o den var inte så dyr. Kanske ska hänga på...![]()
Köpte en s1000rr för några månader sen och är fortfarande helt lyrisk i kraften och quick shiften, sicken maskin.![]()
nu har jag nog bestämt mig , ska få iväg min kawasaki sen blir de ny bikeoch isf blir de s1000rr.
vilken återförsäljare rekommenderar ni ??
nu har jag nog bestämt mig , ska få iväg min kawasaki sen blir de ny bikeoch isf blir de s1000rr.
vilken återförsäljare rekommenderar ni ??
Www.Twowheels.se har flera hemma i lager, finns i olika färger. De har även en 2011 i den nya färgen ljusgrå.![]()
Ja ska sälja min kawa superstock hoj å troligtvis köpa en BMW alt RSV
Har bokat Gotland . Sen blir de ju en del superbike också![]()
Du har bestämt dig, det blir Pro suberbike eller?
När har du bokat in Gotland?
PP
Ja kommer nog åka sm å so sen. Får man se
Med ap sista helgen i maj
Ska du åka dit
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |