Sannefjord
Ny medlem
Jorden var dålig. Hans exemplar ....
Väl spenderade pengar, men över min budget. ;-(
Min nästa (vill ha) köp, är:
http://shop.alpharacing.com/shop/index.php?main_page=product_cvs_info&cPath=533_545_547&products_id=6406
Ser även att race-ecu och activeringskoden gått ner hyffsat i pris!!!
ECU 651 Euro
Kod 352 Euro
totalt 1003 euro eller 8300kr billigt så det förslår!!!
Kan bero på att BMW-Alpha teknik avbryter sitt samarbete nästa WSBK säsong???
Av ren nyfikenhet; vad är det som gör att du vill köpa ECU:n? Har du helsystem och vill ha mer effekt eller är det den uppdaterade mjukvaran för DTC/ABS du vill åt?
Jag har också hört ang. WSBK vilket låter lite konstigt med tanke på att det går mint sagt bra nu. Vissa rykten säger att det beror på att Alpha ska vara involverade i en MotoGP-satsning...
Körde bana för första gången i år, har blivit 5 dagar hittills och Gelleråsen 8-9 är bokat. Förhoppningsvis blir det mer i sep.
Tycker bankörning är så roligt att jag funderar på att köpa en mer ban-anpassad hoj.
Jag är helt prestigelös när det gäller min förmåga, harvade runt på 1,29 första gången på Gelleråsen.
Siktar på banrekord nästa vecka eftersom jag har köpt däckvärmare. Hörde jag lycka till?
S1000RR verkar ju helt klart vara en av dem bättre misilerna, speciellt nu när HP4 kommer, även om ngr av er verkar skeptiska.
Ni som är banrävar, ska man lära sig åka bana med typ en 675R först och nöta teknik och sedan växla upp till en S1000RR?
Eller är det en fördel att köra det man verkligen vill ha från början, så man slipper lära om?
En tanke, om man köper en HP4 med competition package + kraschkåpor + 16T framdrev.
Har man inte alla delar då som dem flesta av er bytt ut på "vanliga" S1000RR?
Körde bana för första gången i år, har blivit 5 dagar hittills och Gelleråsen 8-9 är bokat. Förhoppningsvis blir det mer i sep.
Tycker bankörning är så roligt att jag funderar på att köpa en mer ban-anpassad hoj.
Jag är helt prestigelös när det gäller min förmåga, harvade runt på 1,29 första gången på Gelleråsen.
Siktar på banrekord nästa vecka eftersom jag har köpt däckvärmare. Hörde jag lycka till?
S1000RR verkar ju helt klart vara en av dem bättre misilerna, speciellt nu när HP4 kommer, även om ngr av er verkar skeptiska.
Ni som är banrävar, ska man lära sig åka bana med typ en 675R först och nöta teknik och sedan växla upp till en S1000RR?
Eller är det en fördel att köra det man verkligen vill ha från början, så man slipper lära om?
En tanke, om man köper en HP4 med competition package + kraschkåpor + 16T framdrev.
Tack för tipsen allihop! Lyckoönskningen är oxå välkommen
"Fodral" är en keeper, garvade ihjäl mig när jag läste det inlägget!
En chey som jag känner kallar golfslag för skott, kanske är genetiskt det där.
Har haft 6 hojar hittills, köpt alla nya, känns bra att veta att ingen har misshandlat dem innan, och skönt med garanti.
Men jag såg en race-kittad S1000RR på Blocket för strax över 100K, då inser även jag att det går att laga, kitta och fara på bandagar en hel del upp till ev. 250K för en HP4... Huvudet och hjärtat vill ofta olika saker...
Vore ju kul om man kunna provklättra på en HP4 snart iaf, lite märklig tid att lansera en ny modell så här sent på året...
- Är det ingen av er som tar ett rus på lördagkväll? Jag är lite på lyset nu och det är med kamrater som åker italienskt. Allt från Morbidellii via MV till Ducati. Jag är ende "tysk" (iof fd Ducatist) vilket skapar livlig debatt!! Lite kul. SKÅL !!![]()
Capten slow rensar garderoben;
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=65367
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=65368
Vad du borde göra är att trycka upp en tshirt med texten Ducaudi på,
nån som vill byta sin s1000rr mot två husor och en caravellebuss?![]()
nja det var nog inte så seriöst menat, jag gillar dom alldeles för mycket för att göra mig av med dom riktigt än, men en s1krr...ujujuj. Dock blir man lite fundersam när man kikar på blocket, det finns ganska många som bara gått nån säsong och sen ska säljas, men det måste väll vara ägarna det är fel på
Ps. Husaberg har lärt sig av sina misstag innan 570:n tillverkades, den bara tuffar och går, väldigt få som har haft stora problem med dom, men 650:n är kanske inte lika tillförlitlig hehe![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |