Men grabbar, sluta negga om HP4:an och var lite konsruktiva istället! Varför inte diskutera vad vi ska/skulle göra istället för att byta till en HP4 för alla de pengar som vi tjänar på att inte byta
Här är vad jag skulle göra:
HP Race Power Kit (inkl. HP ECU) 2 900 euro
HP Race Calibration Kit 990 euro
Öhlins Cartridge kit 30mm 1 235 euro
Öhlins TTX 36 MK II 1 395 euro
Attack Performance Triple Clamp Kit 995 USD
HP Fotpinnar 490 euro
Alpha Racing broms/kopplingsgrepp 180 euro (har jag redan...)
Lättare batteri (ingen aning vad det kostar?)
Totti: 8 200 euro + batteri. Som fått...
Jag ser ingen anledning att byta bromsok med tanke på priset och hur bra standardgrejerna är, 200-sulan kanske går att kränga på våra fälgar också.
Vad säger ni, väl spenderade pengar eller bättre med en HP4:a?