Hej på er och god fortsättning!
Jag har ett upplägg på gång, fortfarande planeringsstadiet, för en bandag för BMW S1000RR tråden.
Jag har tagit ett par kontakter och det är genomförbart, jag återkommer med detaljer.
Grundidén är följande;
- Gelleråsen
- Tidig eller sen sommar, precis före eller precis efter sommarsemester.
- Joina en känd banarrangör där ett stort antal platser är vikta för S1000RR tråden. Helst alla men det tror jag inte är en realitet.
- 2 dagar, ink grillning, någon föreläsning + extra kvalitet som gör det proffsigt.
- Kortare sprintrace för de som vill på andra dagens eftermiddag.
- MERVÄRDE - dvs föreläsningar, kompetenta instruktörer med raceerfarenhet som kan hjälpa både de som är första gången på bana o de som är Melandri-wannabee.
INGET ÄR BESTÄMT ÄN, DETTA ÄR EN IDÉ SOM VI BÖRJAR BYGGA PÅ NU.
Nu vill jag se vilken uppslutning det finns här på tråden och bland S1000RR förare (ja, HP4:a räknas dit
).
Så vi börjar ett upprop här o nu. När jag ser hur många som är intresserade och därefter skall jag utvärdera om bandagen skall annonseras på annat sätt.
Skriv in ert namn om ni är seriöst intresserade av en bandag med S1000RR som tema. Det är inte bindande naturligtvis men seriöst intresse skall finnas.
Reglerna är enkla, kör du BMW S1000RR så är du välkommen!
Leta upp
senaste svaret på detta inlägg, skriv in ditt nick i listan nedan, klipp bort "Quote" före o efter denna text i ditt svar så all text blir kvar.
1. Peter Pan
2. Tob3
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.