Vet inte vad du dricker, men jag vill också ha!
Dricker? Jag tror mer på inhalerar eller injicerar...
Vet inte vad du dricker, men jag vill också ha!
Ibland så blir man imponerad av servicenivån hos vissa företag.
Beställde ett set Helibars direkt från tillverkaren i USA i fredags. Måndag morgon fick jag leveransen här i Tokyo. Ganska fantastiskt tycker jag.
Väntade 2 veckor på min tailbag att ta sig från Tyskland tiil Sverige sist jag var hemma. Försökte också få min Gore tex innerjacka till Rukka stället reparerad via MC-varuhuset i Stockholm. Var förbi en lördag och lämnade den. De lovade att höra av sig på måndagen eftersom jag sa att det var bråttom. Naturligtvis var det ingen som hörde av sig. Krånglade mig dit nästa lördag och fick höra några lama ursäkter för varför inget hade hänt.....tog med mig jackan igen. Butiken var i princip tom båda gångerna.
Undrar varför alla handlar på nätet?
Hade jack-incidenten hänt i Tokyo hade väl någon fått begå harakiri på bakgården?
Tyvärr är servicenivån på många mc-butiker väldigt låg, det verkar som att de förutsätter att kunderna måste handla där. Finns många undantag också, ingen nämnd ingen glömd.
Jag tror det finns en marknad åtminstone i större städer för en butik som ger bra service och vågar ta lite extra betalt, det finns penningstarka kunder som kan tänka sig betala lite mer för en bekymmerslös upplevelse. Det gäller bara att välja rätt märken med rätt kundgrupp. Vad sägs om att starta upp en butik med BMW, Ducati och H-D? Då tror jag man får in många kunder med rätt ekonomisk situation. Då kan man dessutom gå ihop med någon bandagsarrangör, erbjuda vinterförvaring plus leverans till ett par bandagsarrangemang i södra europa under vinterhalvåret...
Hade jack-incidenten hänt i Tokyo hade väl någon fått begå harakiri på bakgården?
Tyvärr är servicenivån på många mc-butiker väldigt låg, det verkar som att de förutsätter att kunderna måste handla där. Finns många undantag också, ingen nämnd ingen glömd.
Jag tror det finns en marknad åtminstone i större städer för en butik som ger bra service och vågar ta lite extra betalt, det finns penningstarka kunder som kan tänka sig betala lite mer för en bekymmerslös upplevelse. Det gäller bara att välja rätt märken med rätt kundgrupp. Vad sägs om att starta upp en butik med BMW, Ducati och H-D? Då tror jag man får in många kunder med rätt ekonomisk situation. Då kan man dessutom gå ihop med någon bandagsarrangör, erbjuda vinterförvaring plus leverans till ett par bandagsarrangemang i södra europa under vinterhalvåret...
För BMW delar vågar jag påstå att det redan finns en - Bactor MC - bra service, trevlig personal och ja en butik finns också! Inte bara en anonym website.
Dricker? Jag tror mer på inhalerar eller injicerar...
För BMW delar vågar jag påstå att det redan finns en - Bactor MC - bra service, trevlig personal och ja en butik finns också! Inte bara en anonym website.
Ahhh, jag tror att ni har fel bägge 2, det är abstinensen som slagit till och gör Micke otroligt förvirrad
Bandagsabstinensen, skratta ni men det kan hända vem som helst, när som helst
Enda sättat att stoppa den är att lasta hojen och ge sig av till sydligare breddgrader och närmsta bandag och hoppas vid "pip" att den inte är inställd.
May the wind always be at his face, and the sun always upon his ass
När jag läser mitt eget inlägg, inser jag att det är nog bara att packa å dra....
Fick beskedet från en frekvent besökare av denna forumtråd att det finns mjukvara + ev. kablar för att själv kunna ändra parametrar för TCS, ABS, Lutningsvinklar, Gasrespons mm. för S1000RR årsmodell 2010. Var hittar man dylika tingestar?
Mvh!
// Niklas
Stort grattis till Andre_A - kan inte tänkta mig mycket bättre hjulklapp!
Däremot tror jag inte att jag låter din tråd leva själv, det är en S1000RR med modifieringar och inte en egen modell, så jag flyttar över din tråd till denna.
Välkommen till S1000RR-tråden!
Mvh Peter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar