Hej! Har starka funderingar på att köpa en s1000rr till nästa säsong. Har just sålt min gixxer k7 för att pröva nåt nyare. Har provkört Bmw:n och blev impad av prestandan, tyckte dock att gixxern nästan kändes starkare i mellanregistret på de högre växlarna, men i övrigt så gick beemern som ett skållat troll
Har lite funderingar, hur är den att skjutsa på? Har med mig gumman då och då och hon satt hyfsat på gixxern. Tycker dock att Bmw:s passagerarplats ser lite mer obekväm ut.
Hur är den att köra lite längre svängar? Blir det olidligt eller?
Kanske nån här som har erfarenheter från båda hojarna, alltså gixxer vs s1000rr.
Står mellan en gixxer k9 eller nyare mot Bmw:n. Trivdes som sagt bra med Suzukin, men det känns som Bmw:n är ett bra alternativ.
Har lite funderingar, hur är den att skjutsa på? Har med mig gumman då och då och hon satt hyfsat på gixxern. Tycker dock att Bmw:s passagerarplats ser lite mer obekväm ut.
Hur är den att köra lite längre svängar? Blir det olidligt eller?
Kanske nån här som har erfarenheter från båda hojarna, alltså gixxer vs s1000rr.
Står mellan en gixxer k9 eller nyare mot Bmw:n. Trivdes som sagt bra med Suzukin, men det känns som Bmw:n är ett bra alternativ.