Wow, förut var det problem med stora filformat och nu tankar du upp bilder du fått skickade till dig med MMS. Det går framåt!![]()
Vi har inte sett bilden än!
Wow, förut var det problem med stora filformat och nu tankar du upp bilder du fått skickade till dig med MMS. Det går framåt!![]()
Fin Bild, hoppas att mina kåpor kommer att se ut så när lackeringen är klar.
Lämnade in samtliga kåpor i veckan, hade säkert 40st bilder på Leon Haslams hoj som dem skulle lacka efter!
Jag undrar om det finns någon som kör på tävlingsnivå och märker stor skillnad på däck?
Är intresserad av att veta om folk upplever stor skillnad på Dunlops Ntec och Pirelli SC1-SC2?
Jepp, där kom medlemskortet för 2012 i Karlskoga Motorförening!
Och nu är frågan......vilken licens kommer Peter Pan att lösa? Det återstår att se. Sandman håller andan (visst gör du det, eller? )![]()
Ha ha ! Raskt började jag och gräva bland mina papper hemma och hittade Mc-Id för sukkan, licensen vetifan hur många år det gäller mm... Men det verkar väl klokt att lösa "engångslicenser" för din del, ska bli kul att stå där med paraplyet och se dig våndas inför starten för att sen komma in efter racet med världens största leende och se ut som barnen som åker rutschkanor, IGEN IGEN IGEN IGEN ......Det där blir bra peter
// F. An
När du väl löst ut licensen behöver du inte lösa ut den först efter 5 år.
Gör du inte det måste du ta om licensen.
Du måste varje år lösa ut licensen om du ska tävla.
//Tob3
Lös ut baslicens, om du sedan ska tävla betalar du per tävling, tror det är 250:- eller 350:- vid varje tävlingstillfälle.
...i mitt fall hade det varit bättre om man bara behövde tävla vart femte år för att behålla licensendå hade jag klarat mig
!//M
Men vilka tävlingar kan jag köra då? inte Rookie 1000 eller BoTT eller hur? Trodde bara att man fick köra typ klubbtävlingar om jag löste baslicens?
(Det viktigaste, men säg inget, är att reta Sandman så att han löser licens i år. Vi är nämligen några äldre mindre förståndiga som ska köra ett race i år o se vem som kommer längst utan att krascha!)
Tror inte du vågar![]()
När du kör Rookie eller BoTT och har en baslicens så löser du ut en tillfällig race-licens den helgen du ska köra tävling.
Ok då!..det har inte gått fem år sen sist ännu, och sluta spamma nu annars skickar jag en moderator på dig...
![]()
Är du helt hundra på det? Annars måste jag ringa 118 ...
Trodde att jag var tvungen att ha en seniorlicens och sedan kommer serieanmälan på det. Om det är som du säger så är valet enkelt. Men jag vet att det var svårt att få svar för två år sedan när jag körde ett race i BoTT. Var tvungen att lösa seniorlicens då...
Är du helt hundra på det? Annars måste jag ringa 118 ...
Trodde att jag var tvungen att ha en seniorlicens och sedan kommer serieanmälan på det. Om det är som du säger så är valet enkelt. Men jag vet att det var svårt att få svar för två år sedan när jag körde ett race i BoTT. Var tvungen att lösa seniorlicens då...
...jaha ja ! Här har det "räjsats" tidigare, beställt siffror än
![]()
SÄTT FART ! Tänk på att vi alla är
i början
//M
Nu har jag frågat i racingforumet efter vilka förare som kommer tävla med S1000RR under 2012, oavsett serie och nivå. De kommer listas på första sidan högst upp. Mats Backman tog första platsen!
View attachment 349770
Hjälp gärna till nu om ni känner till någon som kommer köra under våra färger, tanken är att skapa något seriöst som kommer alla till godo i form av informationsutbyte och stöd i olika former både från o till de tävlande.
Lägg till Anders Lilja, Freddy Papunen och Anders Sveistrup.
Alla kör BMW i PRO Superbike.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand