Ha, ha - nja bilden är en "google-tomte", men jag ordnade en liten leverans av styrdämpare till Micke@ i förrgår. Vet inte om jag blir kvalificerad tomte för det, men han såg glad ut!är det du som är tomten Peter?
Ha, ha - nja bilden är en "google-tomte", men jag ordnade en liten leverans av styrdämpare till Micke@ i förrgår. Vet inte om jag blir kvalificerad tomte för det, men han såg glad ut!är det du som är tomten Peter?
Blir ägare till en fin S1000RR -11 blå,vit,röd, så jag tänkte lägga touringen på hyllan och börja köra riktig hoj istället
Ryktet säger att Freddy Papunen har haft hojen i sin depå under 2011, och den har gått max 10 mil
Grattis! Glöm inte att trycka bort DTC:n, annars får du byta signatur i dina inlägg
Hallå ! - raceabs, tractionkontroll, launchcontroll, gascontroll, bromscontroll, snöcontroll, - den har allt!
Bild nedan: Jultomten på barmarksträning.
Hojen har bara gått 17km, måste köra in den först innan den blir rolig Stefan på Bavaria i Solna ringde mig och berättade att jag kommer få fri försäkring mot en liten extra kostnad fast jag bara är 27 år gammal. Riktig bra service från deras sida, tyvärr så slutar de med MC-försäljningen nu, och kommer bara rikta in sig på bilar. *suck*
Är det bara ava som kan serva hojen nu i stor Stockholm??
Om det är så är det ju katastrof från BMWs sida
Mc-Proffsen servar BMW också.Vet inte om ava är bra eller inte men tanken att jag måste åka 7 mil för att serva hojen skrämmer mig .
Som jag vet så är det bara Bavaria och AVA som servar BMW i stor Stockholm och det tycker jag är under all kritik då BMW har sålt så många hojar de senaste åren. Man måste ju kunna erbjuda kunder en bra servis om man vill behålla kunder.
Kanon, menen det borde finnas en på norra sidan också
God jul! Sprang på detta på Ebay, en liten julklapp? http://viewitem.eim.ebay.se/Auspuff...-2010-2011-S-1000-RR-CARBON/200666075647/item Alltså ett helsystem från Akrapovic för 8900kr ink frakt. Kan det bli bättre?
Det är ett fint system, hade också köpte det om jag vore dig. Det finns ett som heter EVO som är lättare och kostar dubbelt så mycket.. Detta är med andra ord rätt system. Akrapovic är ju dessutom det som används mest. Se till att du får med en DB-killer för ljudvolymen. Den mullrar på riktigt gött och låter ganska mycket, men man ska klara sig utan. Det har jag gjort hittills
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|