S.a.n.d.m.a.n.
...
...thats the right spirit, gör som jag dvs " övertrakassera" kontot bara.... //M
Byta, varför inte en BMW oxå. Och en Aprilia rsv4...
Byta, varför inte en BMW oxå. Och en Aprilia rsv4...
...mina fyra fälgar räcker bra Såg att du var linslus i motorrad angående ringen också, då ska vi se Moderator check, med i tidningen check, stå på startlinjen i rookie che...... //M
Var e min Motorrad då?! Till och med tjejen tyckte det var länge sedan den kom. (Hon märker tydligt när den kommer eftersom jag e frånvarande under ett par timmar så fort jag fått den - typ koma säger hon. Förstår inte vad hon menar...)
Har det kommit en ny efter nov-dec numret?
...jag fick två *visslar oskyldigt*....
För att fortsätta på diskussionen om lap timers; det verkar som att man med en Starlane Stealth (eller många andra lap timers med GPS), och den programvara man kan ladda hem gratis till den (Digiware MMX), kan exportera CSV-filer vilka man sedan med Dashware, http://www.dashware.net/ och som kostar 40 dollar, kan kombinera filmer från en kamera, t.ex. GoPro, och informationen (hastighet och GPS-position) från lap timern.
Verkar onekligen lockande att kunna se film, hastighet och position på en banskiss...
Ett exempel;
Ni som skall till Mugello...
Här var det en Biimer som tycks leka med andra fabrikat..
Vem av er var det... hehe
jag har blivit kär i s1000rr så jag slösar lite för mycket tid att läsa om den/kolla på filmer om den. Snubblade över denna bild. Tyckte den skulle passa in här.
jag har blivit kär i s1000rr så jag slösar lite för mycket tid att läsa om den/kolla på filmer om den. Snubblade över denna bild. Tyckte den skulle passa in här. View attachment 351164
Ser ju riktigt intressant ut.... Forska vidare min vän ;-) , när du har tagit fram det perfekta paketet så gör vi ett gruppköp!
SNIPP! Hur många här inne har satt snabbgas på sina S1000 RR ? Resultatet ? Bra eller overkill ? Tycker den är lite "seg" original om ni fattar vad jag menar... //M
En till som undrar!
Hoppas dock att rullen inte blir nämnvärt tyngre, tycker att returfjädern är onödigt hård som det är nu. Får känslan av att man behöver hålla i för hårt.
Man kanske borde byta ut fjädern, eller justera. Någon som provat?
Eller så struntar man i snabbgas, och monterar en on/off brytare till gasspjället! Problem solved.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|