Boda Borg 23 januari 2011

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Vad är detta? sporthojs aktiviteter goes barnvänligt?.. var fan är alkoholen? det är ju off-säsong lixom.

Är detta resultatet av mina senaste dokumentringar månntro?:va

(EDIT: Jag skulle hellre ha go-cart turnering eller något)

Jag är välmedicinerad nuförtiden och ganska trevlig så jag kan tänka mig att detta spektakel blir lagom för min sociala kompetens. Jag får in fyra i min bil och en tjock.

Om du kör bilen du har på avatarbilden så åker jag absolut med så kan jag latcha med bilen när ni leker i lekhuset:tummenupp
Men antingen ska jag ha framsätet, förarsätet eller hela baksätet då jag är "fett" bekväm utav mig och räknas därför som en person.

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Vad är detta? sporthojs aktiviteter goes barnvänligt?.. var fan är alkoholen? det är ju off-säsong lixom.

Men lilla vän, detta är ca 5 timmar av ditt liv, supa kan du väl göra kvällen innan?? (= större chans för mig att vinna då) Om du ska köra go-cart tror jag inte du ska blanda in alkohol där.. :rattfull :fyllisar

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019

Om du kör bilen du har på avatarbilden så åker jag absolut med så kan jag latcha med bilen när ni leker i lekhuset:tummenupp
Men antingen ska jag ha framsätet, förarsätet eller hela baksätet då jag är "fett" bekväm utav mig och räknas därför som en person.

Jag kan säkert fixa en bilbarnstol som du kan ha alldeles för dig själv :D

Last edited:

Stalker photo

www.stalkerphoto.com
Gick med
11 Apr 2008
Hoj
Yamaha R6 -03

Porschen skall säljas. Vad är det för fel på Audi???

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...

Håller med om att det är "barnvänligt" och nästan lite barnsligt... Men det visar ju bara att Sanna har tänkt på oss och det tycker jag är snällt och omtänksamt av henne faktiskt...

Jag tror nog att det kan vara rätt kul faktikst och supa kan man ju göra där då blir det ju ännu roligare plus att Sannas lag får en ärlig chans att vinna! :rolleyes:

Jag kan säkert fixa en bilbarnstol som du kan ha alldeles för dig själv :D

Eller så kan han åka färdtjänst med mig så får han sitta fast spänd också.... I en RULLSTOL!! :tummenupp

Last edited:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Men lilla vän, detta är ca 5 timmar av ditt liv, supa kan du väl göra kvällen innan?? (= större chans för mig att vinna då) Om du ska köra go-cart tror jag inte du ska blanda in alkohol där.. :rattfull :fyllisar

Lilla är inte riktigt det jag brukar få höra :D

haha äh poängen var väll mer att det verkade lite barnslit, men det är säkert as nice!

Och somduförstår.. så tänkte jag ju inte att man ska åka go-cart full! men jag tycker iofs att en go-cart dag med krogbesök efteråt skulle vara nice.

Men äh va fan man lever ju bara en gång! såklart jag åker med!! :tummenupp

Porschen skall säljas. Vad är det för fel på Audi???
Tycker du kan skänka din Porsche till mig! men va ere för Audi rå? går'en snabbt?!:brynad

Håller med om att det är "barnvänligt" och nästan lite barnsligt... Men det visar ju bara att Sanna har tänkt på oss och det tycker jag är snällt och omtänksamt av henne faktiskt...

Jag tror nog att det kan vara rätt kul faktikst och supa kan man ju göra där då blir det ju ännu roligare plus att Sannas lag får en ärlig chans att vinna! :rolleyes:
Fan jorma sluta smöra så jävla mycket för Sanna :crash

Men fine! vi dricker där!

Eller så kan han åka färdtjänst med mig så får han sitta fast spänd också.... I en RULLSTOL!! :tummenupp

Jag vet inte om det är så stor merit att du kan boka färdtjänst jorma, det brukar finnas en eller fler anledningar till det. Men visst kan vi rullstolsrejsa!! :tummenupp

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Idag är jag på bättre humör.....jag kanske följer med trots allt, så man får se lite schnygga cheyer!:)

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Även när du fått lite innanför västen? :D Tur att det inte är korthus i så fall. Undrar hur de skulle se ut efter tre starka :va :D Rasande granna!!

Bråkar grannarna så travar jag upp dem i en prydlig hög ute på gården, sen bygger jag en LEGO-mur runt så ingen kan rymma!:tummenupp

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
jag är på. Har plats för 3st andra medicinerande SH dårar (även ni som inte tar medicin är välkommna också) i min gubbVolvo

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin