Boda Borg 23 januari 2011

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Försökte ta mitt ansvar och städa lite bland spammet och uppdatera första inlägget med lite deltagare. Gick på vad som inkommit på PM och antydningar i tråden. Om det inte stämmer får ni tjoa till. Senast den 10:e januari måste jag ha in anmälningsavgiften samt kunna slutföra bokningen till Boda Borg. Detta kommer bli skoj!!

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
(även ni som inte tar medicin är välkommna också)

Tack då är man alltså välkommen... Men jag tar med medicinen i fall att du ångrar dig! :tummenupp

Försökte ta mitt ansvar och städa lite bland spammet och uppdatera första inlägget med lite deltagare. Gick på vad som inkommit på PM och antydningar i tråden. Om det inte stämmer får ni tjoa till. Senast den 10:e januari måste jag ha in anmälningsavgiften samt kunna slutföra bokningen till Boda Borg. Detta kommer bli skoj!!

Hur många är det som anmält sig hitils?

Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:va Själv måste jag vänta på kvartalsschemat i dec innan jag kan bestämma om jag ska med eller inte :huvet
Ibland vore de kul med må-fr jobb :rolleyes:

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Jag har också plats i min bil, Audi med plats för 3 eller 4 pers.

R5+1

Guest
Jaha jag som är lite blind! :tummenupp
Kanske är därför du kraschat så mycket...? :va ;)

(Har jag missat någon eller tagit någon för givet så säg till...)
Mig tog du för given, bra! :krama:tummenupp

Jag har bil med 4 extra platser, eller tre och en smal. Men jag samåker gärna med nån annan om vi ändå har tillräckligt med bilar.

Jag inväntar dock januari lite mer innan jag betalar in, fortfarande deltidssjukskriven så man skiter ju inte pengar precis. Ni andra får gärna bumpa tråden och/eller påminna mig i december när det närmar sig så jag inte stannar hemma bara för att jag tenderar glömma saker. :Bugar

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en

Mig tog du för given, bra! :krama:tummenupp

Jag har bil med 4 extra platser, eller tre och en smal. Men jag samåker gärna med nån annan om vi ändå har tillräckligt med bilar.

Jag inväntar dock januari lite mer innan jag betalar in, fortfarande deltidssjukskriven så man skiter ju inte pengar precis. Ni andra får gärna bumpa tråden och/eller påminna mig i december när det närmar sig så jag inte stannar hemma bara för att jag tenderar glömma saker. :Bugar

Du kan få åka med mig:tummenupp Fin signatur!

Mad_Skillz

Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...

Haha skulle kunna var så, men nån måste ju visa hur det ska gå till när man kör hoj på riktigt...
Eller aah ligger bredvid den på backen och kör men det funkar det med.. En stund iaf.. En väldigt kort stund... :fakta

Men sen håller man sig varm och sysselsatt på vintern också när man ska bygga ihopp pusslet igen... Tills man inser att... Det nog ingen ide.. :D

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Haha skulle kunna var så, men nån måste ju visa hur det ska gå till när man kör hoj på riktigt...
Eller aah ligger bredvid den på backen och kör men det funkar det med.. En stund iaf.. En väldigt kort stund... :fakta

Men sen håller man sig varm och sysselsatt på vintern också när man ska bygga ihopp pusslet igen... Tills man inser att... Det nog ingen ide.. :D

Tror inte jag vill lära mig köra hoj på riktigt om det innebär att man måste krascha och få ont :D

Får fortsätta med tantkörning så slipper jag vinterpussel :rolleyes: och kan ta ut hojen direkt på våren :banana

Mad_Skillz

Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Tror inte jag vill lära mig köra hoj på riktigt om det innebär att man måste krascha och få ont :D

Får fortsätta med tantkörning så slipper jag vinterpussel :rolleyes: och kan ta ut hojen direkt på våren :banana

Äsch det där med smärta är överskattat varför måste ett brutet ben eller en sönder skrapad kropp alltid göra så ont, jag förstår inte.. :va
Men jag håller med om att det kan svida lite att sprita såren sen..
Men vad jag har hört så kan det svida om man har vart med fel tjej också (när man kissar alltså) så det jämnar ju ut sig. :D

Ang vinterpussel så känns det ganska kreativt att hålla på med och man är alltid sysselsatt sen har ju jag min odödliga bombräser som man bara dammar av när det andra ligger i bitar! :yoparty

R5+1

Guest
Äsch det där med smärta är överskattat varför måste ett brutet ben eller en sönder skrapad kropp alltid göra så ont, jag förstår inte.. :va
Men jag håller med om att det kan svida lite att sprita såren sen..
Men vad jag har hört så kan det svida om man har vart med fel tjej också (när man kissar alltså) så det jämnar ju ut sig. :D

Ang vinterpussel så känns det ganska kreativt att hålla på med och man är alltid sysselsatt sen har ju jag min odödliga bombräser som man bara dammar av när det andra ligger i bitar! :yoparty
Detta jäkla Sisu-snack... :näsblod :rolleyes:

Bombräser = minstingen? :D

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Jag inväntar dock januari lite mer innan jag betalar in, fortfarande deltidssjukskriven så man skiter ju inte pengar precis.

Det är det som är fördelen med att vara ung. Maud vill ha lammkött så, visst man kan säga att jag säljer mig billigt, men jag får iaf åka till bodaborg gratis och Maud blir ju glad :tummenupp

Last edited:

R5+1

Guest
Det är det som är fördelen med att vara ung. Maud vill ha lammkött så, visst man kan säga att jag säljer mig billigt, men jag får iaf åka till bodaborg gratis och Maud blir ju glad :tummenupp
Ja, det är tur för dig att vi kvinnor har moderskänslor. :rolleyes:

Maudan: Tar du med ropparna så packar jag handklovarna. Här ska stekas lammkött!! :tuttar :D

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin