BusAnna
ہمیشہ آخ
Undra om man måste betal extra för han förresten efter som vi går som 2 personer...?
Försök inte! Han är nog van att betala för att få leka!
Undra om man måste betal extra för han förresten efter som vi går som 2 personer...?
Försök inte! Han är nog van att betala för att få leka!
Men för dig är det gratis!
Teambuilding??
Ni kanske också får chansen att utklassa nån. En annan gång när Skills och jag inte är med alltså.
...Och Jorma! Du förstår väl att Busan bara kommer utnyttja dig fysiskt för egen vinning och sen lämna dig naken, inoljad och ensam i rännstenen?
Go Busan! Go Busan! Go Busan!
Jag som trodde att hon åt upp sina offer.
sist jag såg henne såg hon väldigt snäll o from ut.... kanske var för att missleda innan attack
Titta noga! Avataren avslöjar henne. Rökare tar ofta en cigg precis när de har ätit.
ja enligt avataren skulle jag ALDRIG lita på en nunna som såg ut så....
Busan! Vad har Jorma för "skillz" du plötsligt tänker begagna dig av?
Och Jorma! Du förstår väl att Busan bara kommer utnyttja dig fysiskt för egen vinning och sen lämna dig naken, inoljad och ensam i rännstenen?
Jag som trodde att hon åt upp sina offer.
sist jag såg henne såg hon väldigt snäll o from ut.... kanske var för att missleda innan attack
Du glömde: pank.
Det var ju omtänksamt TACK!!! Men du.... Skulle det inte kännas lite "billigt" att ta mina pengar också?
Blir ju ungefär samma sak som att jag skulle ha betalt dig då...
Nä. Så mycket skulle du aldrig betalt mig! När jag är klar med dig kommer det stå i din avatar: Hoj: Crescent
Ska man ta det där som en komplimang eller?
Skulle jag har råd med en Crecent då skulle jag vara över lycklig!
Och sen tycker jag att du ska vara snäll mot mig nu så att jag inte gör ett eget lag med bara jag, mig själv, och mitt tredjeben...
Det skulle ju i så fall betyd att du och ditt lag skulle förlora och det vill du väll inte?
Jag är snäll! Och lojal. Åtminstone tills vi rott hem pokalen!
Du. Skicka PM till Swedie att han utökar din mailbox, jag är översköljd med brev från folk som vill va i vårt lag. Vi måste bestämma om vi säljer platserna till högstbjudande eller fast pris. Sen behöver vi även en manager och en turnébuss! Och ett sponsortält! Bäst vi ses och börjar skissa på framtiden för team Beauty & the Beast.
Det måste vi också ha R5+1 kanske vill vara maneger, fast tror du hon är av rätta virket för att plats i vårt lag?
Högt pris för att vara med i vinnande laget. Jag tar högt arvode som manager. +/-0??
Tss! Haha Du nu tar vi det lite lugnt här va, annars får du betal med arslet!
YIIHAAA lill Jorma goes wild! MOAHAHAHA !
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|