Boda Borg 23 januari 2011

R5+1

Guest
Ni kanske också får chansen att utklassa nån. En annan gång när Skills och jag inte är med alltså. :hoppskrat

Vänta nu...hur kommer det sig att ni två plötsligt gaddat ihop er?!?:va
Busan! Vad har Jorma för "skillz" du plötsligt tänker begagna dig av?
Och Jorma! Du förstår väl att Busan bara kommer utnyttja dig fysiskt för egen vinning och sen lämna dig naken, inoljad och ensam i rännstenen?
Go Busan! Go Busan! Go Busan!:D

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
...Och Jorma! Du förstår väl att Busan bara kommer utnyttja dig fysiskt för egen vinning och sen lämna dig naken, inoljad och ensam i rännstenen?
Go Busan! Go Busan! Go Busan!:D

Jag som trodde att hon åt upp sina offer.:va

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Busan! Vad har Jorma för "skillz" du plötsligt tänker begagna dig av?

Ehrrm, om jag skulle plita ner Jormas skills här så skulle Kakan bli moralKakan och banna mig foreverever.

Och Jorma! Du förstår väl att Busan bara kommer utnyttja dig fysiskt för egen vinning och sen lämna dig naken, inoljad och ensam i rännstenen?

Du glömde: pank. :D

Jag som trodde att hon åt upp sina offer.:va

Du förstår Ragge, när tjejer gör såna saker så är det inte för att äta, utan mer för att... ja... slicka lite kanske? Det gör inte alls ont på pojken.

sist jag såg henne såg hon väldigt snäll o from ut....:va kanske var för att missleda innan attack :D

Jo! Du har rätt! Jag är snäll, jättesnäll!! :) Och from, kanske ett av mina främsta kännetecken! Du och jag kommer bli goda vänner, det känner jag på mig! :tuttar

Last edited:

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Det var ju omtänksamt TACK!!! Men du.... Skulle det inte kännas lite "billigt" att ta mina pengar också?
Blir ju ungefär samma sak som att jag skulle ha betalt dig då... :va

Nä. Så mycket skulle du aldrig betalt mig! När jag är klar med dig kommer det stå i din avatar: Hoj: Crescent :tummenupp

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Nä. Så mycket skulle du aldrig betalt mig! När jag är klar med dig kommer det stå i din avatar: Hoj: Crescent :tummenupp

Ska man ta det där som en komplimang eller? :va
Skulle jag har råd med en Crecent då skulle jag vara över lycklig! :gnissla

Och sen tycker jag att du ska vara snäll mot mig nu så att jag inte gör ett eget lag med bara jag, mig själv, och mitt tredjeben...
Det skulle ju i så fall betyd att du och ditt lag skulle förlora och det vill du väll inte?

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Ska man ta det där som en komplimang eller? :va
Skulle jag har råd med en Crecent då skulle jag vara över lycklig! :gnissla

Och sen tycker jag att du ska vara snäll mot mig nu så att jag inte gör ett eget lag med bara jag, mig själv, och mitt tredjeben...
Det skulle ju i så fall betyd att du och ditt lag skulle förlora och det vill du väll inte?

Jag är snäll! Och lojal. Åtminstone tills vi rott hem pokalen!
Du. Skicka PM till Swedie att han utökar din mailbox, jag är översköljd med brev från folk som vill va i vårt lag. Vi måste bestämma om vi säljer platserna till högstbjudande eller fast pris. Sen behöver vi även en manager och en turnébuss! Och ett sponsortält! Bäst vi ses och börjar skissa på framtiden för team Beauty & the Beast. :)

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Jag är snäll! Och lojal. Åtminstone tills vi rott hem pokalen!
Du. Skicka PM till Swedie att han utökar din mailbox, jag är översköljd med brev från folk som vill va i vårt lag. Vi måste bestämma om vi säljer platserna till högstbjudande eller fast pris. Sen behöver vi även en manager och en turnébuss! Och ett sponsortält! Bäst vi ses och börjar skissa på framtiden för team Beauty & the Beast. :)

NEJ!! Du ska vara snäll efteråt också! :mattias
Ja nu är det lite sent den är redan överfull men har mailat han nu så han skulle fixa det! :tummenupp
Ja absolut vi måste bestämma hur vi ska göra, högsbjudan kanske är bäst så får folk betala vad dom har råd med helt enkelt.
Det måste vi också ha R5+1 kanske vill vara maneger, fast tror du hon är av rätta virket för att plats i vårt lag? :va
Resten får vi kanske ta vi PM eller ses på en kopp kaffe om inte mailboxen räcker till och ta det i lugnt och ro och se vad vi kommer fram till....
Jösses det är inte alltid så lätt att vara bäst..

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol
Sanna: Va skönt att man slapp anmäla sig själv :tummenupp Men krockar det inte med fjällen?

Jag har bil om det skulle behövas men åker gärna med någon annan om det finns möjlighet.. :Bugar

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år