Dennis75 skrev:Jag skrev med på.
Vad är en på?
Dennis75 skrev:Jag skrev med på.
NoicE skrev:jag imploderar seriøst varje gång jag hør den där grodjäveln, hittar jag inte tvdosan så måste man ju løpa!
Ojoj, denna reklam har verkligen lyckats
mb skrev:Ojoj, denna reklam har verkligen lyckats
Har aldrig sett den själv (ser sällan på tv), men en sån här uppmärksamhet måste vara rena drömmen för ett marknadsföringsföretag.
GuW skrev:Jag skiter väl i deras jävla reklam, men det faktum att varje gång någon luras att "beställa" en ringsignal registreras den personen som prenumerant, och pröjsar löpande per månad, tills man äntligen får tag i deras jävla kundtjänst.
(man prenumererar på tre signaler i månaden för tretti spänn, och om man inte lyckas få tag på kundtjänst så drar dom det hur länge som helst från den telefonen, oavsett om man hämtar några signaler eller inte)
fart freak skrev:Fan vad trött jag är på dessa satans-skit-reklamer var 5:e minut på MTV som Jamba sänder, är det nån som gillar dem ?
Det går ju inte att se/höra på kanalen längre.. hur mycket betalar dem inte för all denna reklam ? det kan ju inte vara billigt. Bara för att lura en massa fjortisar på en massa pengar ..
http://www.PetitionOnline.com/jambaSWE/
Baby-ninja skrev:*pling* Dagens I-landsproblem....
RacerKeld skrev:Fan vad trött jag är på at någon MÅSTE skriva "Dagens I-landsproblem" i varenda jävla tråd.
Jag tycker inte det är roligt, det bidrar inget til diskussionen. Vem skulle tycke att det är roligt, bortset från dig som spammar diskussionen?Baby-ninja skrev:Börja grina!
Jag fattar din pointe, men jag tror inte det är så.Baby-ninja skrev:Som någon skrev tidigare i denna tråd. Jamba har ju lyckats, det är uppenbarligen en helt lysande reklam, deras mål med reklamen är att synas och att folk ska lägga dom på minnet, det verkar ju ni ha gjort som sagt...
Baby-ninja skrev:*pling* Dagens I-landsproblem....
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|