Är också bokad och klar!!
Ska bli kul att testa nya R6an på Sturup =)
Hela REC-teamet #97 M.A.M kommer o förgyller dagen
Ny R6'a...
Väl mött på banan,
Hello ja. Kan man komma ner på söndagen oanmäld och betala på plats om det finns platser? Är nämligen lite osäker på om jag e himma tills dess och om hojen e klar.
Hello ja. Kan man komma ner på söndagen oanmäld och betala på plats om det finns platser? Är nämligen lite osäker på om jag e himma tills dess och om hojen e klar.
Snacka om , men var det dig jag körde om idag när du låg lagenligt o fint bakom bilarna (efter att ha kört som en buse på fri väg) mellan Lödde o Hofterup? EDIT: Det var en Duke, men med slip-on....
Anmälan och betalning via hemsidan - övrigt deltagande endast från läktare med kamera!
Ses den 11:e!
Nu har man tränat regnköra en hel dag på originaltvålar, och lärt sig älska släpp i alla Knudans kurvor - undrar om det kan omsättas till SRWs konstant torra pass?
Nu har man tränat regnköra en hel dag på originaltvålar, och lärt sig älska släpp i alla Knudans kurvor - undrar om det kan omsättas till SRWs konstant torra pass?
Funkar inte ABC-switchen?
En snabb fråga bara. Krävs det någon speciell erfarenhet för att vara funktionär? För annars skriver jag gärna upp mig som det i nuläget behövs det 7 st till i alla fall.
TackarVälkommen
Ingen erfarenhet behövs, men säg till Depåchefen vid mötet så paras du ihop med en erfaren....
30min innan brukar räcka... Samling, genomgång och utkörning av flaggisar och Mtrl.Tackar
Då är jag bokad o klar som funktionär till nästa söndag Där stod kom i god tid innan det börjar, när är det lämpligt att vara på plats?
Snacka om , men var det dig jag körde om idag när du låg lagenligt o fint bakom bilarna (efter att ha kört som en buse på fri väg) mellan Lödde o Hofterup? EDIT: Det var en Duke, men med slip-on....
[/SIZE]
Det var mig du blåste om. Pinsamt att bli tagen med att ligga och såsa bakom ett gäng bilar
Sedan är det ingen SuperDuke utan en 950SM med slipon.
Du skall få se den den 11:e
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |