Det går nog bra ändåheliac skrev:Första året omfattar tyvärr bara fem nr. Den finska kommer ut med sex nr. per år men meningen är att det skall bli åtta om året.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det går nog bra ändåheliac skrev:Första året omfattar tyvärr bara fem nr. Den finska kommer ut med sex nr. per år men meningen är att det skall bli åtta om året.
Det är nog så långt man kan komma från Masterbike DVD:n.Gustav1 skrev:Så länge det inte är Masterbike-DVD:n så kan man ju leva med det.
Så skabbiga är dom inte.JT skrev:Bomber Magazine, en finsk tidning med massa skabbiga brudar och äckliga hemmabyggen?
Jag har sett film från deras träff, det var tillräckligt för mig. Vilka svin!![]()
Personligen tycker jag att det är den typen av tidningar som ger oss hojåkare dåligt ryckte!
Jag ska iofs inte dömma någon på förhand, utan får man får kika på den svenska utgåvan först och hoppas den är bättre en det finska orginalet...
Wiseguy skrev:Så skabbiga är dom inte.![]()
Den svenska upplagan kommer inte bli en kopia av den finska. Svenska Bomber kommer att vara svensk. Med mycket svensk material.
Sen att finnar kan festa vet vi redan om.. hehe. Men jag kan intyga att Swedish Bikemeet inte är mycket sämre på den punkten. Är det festival/meet/weekend med flera tusen besökare så är det rejäl fest.
Att säga att tidningen skulle ge hojåkare dåligt rykte är ingenting jag håller med om.
Det är som att jämföra Teknikens Värld med AutoMobil och hävda att AM med sin entusiastika syn på bilåkandet leder till dåligt rykte medans TV med sin mera politikskorrekta syn är rätt väg att gå.
Det finns plats för båda tidskrifterna eftersom dom inriktar sig till olika människor. Dom som älskar sina fordon och dom som i princip bara kör sina fordon.
Jag tror Bomber Magazine har en plats att fylla på den svenska tidningsmarknaden. Den är till för oss som älskar våra hojar, vi som bygger om dom, vi som rejsar med dom, vi som kör dom för nöjet skull, vi som njuter av dom..
![]()
rSEXa skrev:Jag har lagt en order. Hoppas man får den snart. Skulle vara kul om man fick med den där bomber DVD:n
edit: Jag beställde inklusive senaste numret. Så man borde väl få en DVD.
JT skrev:Bomber Magazine, en finsk tidning med massa skabbiga brudar och äckliga hemmabyggen?
Jag har sett film från deras träff, det var tillräckligt för mig. Vilka svin!![]()
Personligen tycker jag att det är den typen av tidningar som ger oss hojåkare dåligt ryckte!
Jag ska iofs inte dömma någon på förhand, utan får man får kika på den svenska utgåvan först och hoppas den är bättre en det finska orginalet...
JT skrev:Dock har jag aldrig förstått vad nakna brudar, fylla och tatueringar har med motorcyklar och bilar att göra![]()
Liwa1 skrev:Har du ens tittat i en Bomber Magazine?
ozeo skrev:hur många sidor e den på ungefär..som en "vanlig" tidning typ bike o likn?
mycke annonser eller? är den läsvärd?
JT skrev:Har du ens läst mitt inlägg?
Liwa1 skrev:Japp, utan tvekan.
Frågan kvarstår alltså. Har den ens tittat i en Bomber Magazin tidning?
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
BMW R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |