Bomber Magazine - Ny motorcykeltidning för extremåka!

Dogg

Thehellbillydeluxe
Gick med
3 Aug 2004
Hoj
-78 Honda CB 750 K afé
Prenummeration beställd!

Väntar tålmodigt på ett nummer i lådan :)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Har pyntat in 290:- nu, tyckte det var helt överkomligt om det visar sig att det är en bra tidning.

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
I början kommer ni nog ha en stor chans att påverka innehållet i tidningen i den riktning ni vill att den skall ta.
Försöker man tex påverka dom nuvarande svenska hojtidningarna att ta upp en viss sak, så får du oftast kalla handen.
Vill ni att Bomber Magazine skall ta upp vissa saker så tror jag det är större chans att redaktionen lyssnar, speciellt nu när tidningen är nystartad och inte har hunnit att etablera sig ännu.
Så prenumerera eller köp första nummret och låt redaktionen veta vad ni vill se i tidningen.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Första numret är ju alltid lite do or die-mentalitet. Får testa lite av varje för att se vad reaktionerna blir. Så se för guds skull till att höra av er om VAD ni vill ska finnas med i tidningen!

heliac

Låg komp sliter mindre
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Hayabusa Turbo
Jugge_c skrev:
Orderstatus:
Paid and delivered (2006-01-17 18:01:09) :banana Då är det bara att vänta och se..... :hihi

Det verkar som att klockan går fel i webshopen...gjorde det där en bra stund innan sex

Backblade

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2004
Hoj
Ingen
Verkar intressant! Dock måste jag vara ärlig och säga att layouten / designen ser förjävlig ut!

Maggy

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
MXR
När får man första numret månne?
Betalade iofs först idag men tidningar brukar komma redan innan de registerat betalning... kanske inte gäller "nya" tidningar...?

sirmagnus

KULTURPEDAGOG
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
RSV Mille R en Kawasaki ATW
då har man pröjsat

290:- pix är helt okay tycker jag för ett helt år. Den summan bränner man ju lätt på en fredagskväll på krogen.

Nu väntar jag bara på tidningen ...

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Backblade skrev:
Verkar intressant! Dock måste jag vara ärlig och säga att layouten / designen ser förjävlig ut!

Eeehh, jag har bara sett framsidan men jag håller med. Nog ser det lite hemmagjort ut.

Men annars: grymt bra initiativ! Jag antar att det inte är några nakna brudar i den svenska versionen för i så fall försvinner ju intrycket av seriös satsning direkt. Går ni iland med det här då? Om man köper prenumeration hoppas jag verkligen att man får alla numren eller pengarna tillbaka om det skulle visa sig att ni inte går runt med det hela...

Nordman

In speed we trust. G.R.S/08
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Bandit 1216 -98, något ombyggd. 167 hk, 134Nm
Första numret..

..damp ner i lådan i dag. :tummenupp Har bara blädrat lite snabbt igenom den. Men det ser ganska bra ut.

Något positivt i min mening är att det är mycket bilder och från olika vinklar, något jag saknar i andra svenska tidningar. KANONBRA!

Ska fördjupa mig lite mer i den i kväll.

Mvh Jugge

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mitt nummer damp också ned idag.
Har inte sett hela tidningen live tidigare, har bara sett vissa delar.
Nu när man har den i handen känns det verkligen helt rätt. En sådan tidning behövs i Sverige.

Så vad tycker ni andra ? Vad är bra ? Vad behöver bättras på ?

Smallstone

Svart, Snabb, och MIN!
Gick med
17 Nov 2005
Hoj
Hornet -08
Tidningen va bombaderad av stavfel och stycken som man fick känslan av att dom var direkt översatta från finska med hjälp av bubblfish. ledsen att klaga men det känns lite b att hitta så många fel på en första utgåva då man borde vara mer noggran med att allt är ok ?!!
annars är de kul att det dyker upp en ny tidning med lite tuffare byggen. :klappar

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Smallstone. Japp vissa artiklar blev översatta från Finska till Svenska. Kanske borde hitta en finne som bor i Sverige, än en Finne som bor i Finland som kan lite svenska. :) Det skall påpekas.

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Smallstone skrev:
Tidningen va bombaderad av stavfel och stycken som man fick känslan av att dom var direkt översatta från finska med hjälp av bubblfish. ledsen att klaga men det känns lite b att hitta så många fel på en första utgåva då man borde vara mer noggran med att allt är ok ?!!
annars är de kul att det dyker upp en ny tidning med lite tuffare byggen. :klappar
Mer och hårdare korrekturläsning med andra ord.
Det ska nog inte vara ett problem från redaktionens sida.

Vad tyckes om innehållet ?
För mycket X och för lite Y..

Smallstone

Svart, Snabb, och MIN!
Gick med
17 Nov 2005
Hoj
Hornet -08
I övrigt tyckte jag det var en bra tidning med bra bilder (dock vissa lite suddiga) och som nån annan här skrev så e det kul med lite mer och annorlunda vinklar än vad andra tidningar gör.

Skulle gärna se lite mer i tidningen om vart man kan få tag i SF delar såsom styren blinkers fairings, alltså tillbehör även fräckare hjälmar och kanske kläder.

Bortsett från vissa klagomål (synpunkter) så e det en tidning jag absolut kommer fortsätta prenumerera på även efter dom första 6 numrena.

Det största pluset var när jag fick upp mitt uppslaget och hittade en affisch,
perfekt för garaget =) det måste komma i varje nummer!

Jocke. :squid :klappar

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...