Bomber Magazine

Vill du bli prenumerant på svenska Bomber Magazine?


  • Antal röstningar
    0

mickelin

Guest
.

Kan för lite för att säga att jag vill prenumenera, vill läsa ngn gång först och bestämma sedan. Dock verkar det lovande...
 

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Vänge
Hoj
Aprilia Mille 2K
Jag röstade vill veta mer och så ska man motivera detta också????

Jaja är det någon klass på repotagen slänger inte ut en massa dollar på moppefucko tidning, ombyggnationer och turbo kul att läsa ibland, men lite mer roadracing och praktiska råd saknas ofta.
 

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Ort
Linköping
Hoj
GSXR1000 K7
... svarade nej i Pollen för att för mig finns det bara en tidning.. Engelska SuperBike!! vilken e hur grym som helst... En sån tidning på svenska hade varit grymt.. :yoparty
 

Dr.Bike

Guest
Håller med Da Lord om att engelska Superbike är otroligt bra, och jag har svårt att tro att nån kan matcha detta.
Jag röstade alltså: Vill veta mer.
Läs: Låt dem skicka utt några gratisnummer som provpren. så man kan bilda sig en uppfattning.
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Dr.Bike skrev:
Läs: Låt dem skicka utt några gratisnummer som provpren. så man kan bilda sig en uppfattning.

Röstade också 'vill veta mer'... Hade gärna läst ett eller ett par nummer innan men jag skulle inte tveka på att ta en prenumeration om det var en bra tidning.
 

Dr.Bike

Guest
Swedie skrev:
Bara att besöka deras monter på mässan isåfall! :)

Då lär de inte få många pernumeranter. Jag själv lär inte ens vara i Sverige då mässan går av stapeln.

Nä - ska man slå sig in kostar det. Gratis tidningar till folket!


Braskis:
Men! De kanske har en fyllig hemsida? Det kan ju vara EN liten infallsport.
 

mickelin

Guest
Dr.Bike skrev:
Då lär de inte få många pernumeranter. Jag själv lär inte ens vara i Sverige då mässan går av stapeln.

Nä - ska man slå sig in kostar det. Gratis tidningar till folket!


Braskis:
Men! De kanske har en fyllig hemsida? Det kan ju vara EN liten infallsport.

Hemsidan är på finska, annars var det riktigt bra! Nu är det kanske inte så många som har utbyte av en finsk hemsida men dom är mer kontrollerat galna än t.ex dom engelska mc-tidningarna, dom verkar få konstiga infall i bastun och av för mkt vodka och sedan så genomför dom infallen till 100%. Det skapar en lite annorlunda kultur och om dom lyckas spegla den sidan av sig själva i den svenska tidningen kommer det bli väldigt underhållande.
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
heliac skrev:
Tidningen kommer att innehålla sävål svenska som utländska byggen.


Är det så att du har fått jobbet Heliac lr :tummenupp

Håller med föregående talare om det blir en intressant Roadracing del i tidningen med Raportage från våra svenska tävlingar så är en prem helt klart intressant
men till dess så får det bli lös nr
 

Xtremer

Guest
Hej!

Klart att jag tänker prenumerera på den tidningen.

Behövs ett renodlat kvalitetsmagazin för sporthojsåkare.

Längtar till första numret kommer! :banana
 

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Ort
.
Hoj
no more :(
Att prenumerera på en tidning man aldrig läst är ju som att...prenumerera på en tidning man aldrig läst...

Om det blir en svensk variant på streetfighters magazine så kan det bli riktigt intressant. Mycket dragrace,stunt o streetfighterbyggen.

Jag svarar nog ja i pollen endå, om den motsvarar mina förväntningar.
 

Trött

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2005
Ort
sthlm
Hoj
R1
:va :va
mickelin skrev:
Hemsidan är på finska, annars var det riktigt bra! Nu är det kanske inte så många som har utbyte av en finsk hemsida men dom är mer kontrollerat galna än t.ex dom engelska mc-tidningarna, dom verkar få konstiga infall i bastun och av för mkt vodka och sedan så genomför dom infallen till 100%. Det skapar en lite annorlunda kultur och om dom lyckas spegla den sidan av sig själva i den svenska tidningen kommer det bli väldigt underhållande.
:va hmm jag e språk kunnig men det fanns(under dom 2 minuter jag orkade ödsla inget du inte kan få i kiosken hemma redan etablerat?) Hur stor procent får du swedie? :va
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Trött skrev:
:va :va
:va hmm jag e språk kunnig men det fanns(under dom 2 minuter jag orkade ödsla inget du inte kan få i kiosken hemma redan etablerat?) Hur stor procent får du swedie? :va
har inte du med att göra. jisses
 

TOKER

Dödsryttare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Indian Scout 600cc -23
!!!!!!!!!

Jag tar en direkt de gör feta repotage där och grabbarna som pysslar med den är bra killar :tummenupp
 

mickelin

Guest
Trött skrev:
:va :va
:va hmm jag e språk kunnig men det fanns(under dom 2 minuter jag orkade ödsla inget du inte kan få i kiosken hemma redan etablerat?) Hur stor procent får du swedie? :va

Du kanske trött(nade) för tidigt? :D
 
Nyheter
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top