Bomber Weekend 2005

P@trik

#16
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vagnhärad
Hoj
Flera
2005-01-27 Kevin Carmichael and Darius have been confirmed as coming to Bomber Weekend 2005!


KAn ju nästan vara värt att åka till finland ett par dar.
 

Z.w.A

____
Gick med
12 Sep 2004
Ort
Jakobstad, Finland
Hoj
Yamaha Smoker
Kollade just på Darius hemsida.
News rubriken löd så här:
I will be attending Bomber Weekend in Finland this year to compete at thier show.

:tummenupp
 

junnu

Liten men naggande gooooooo
Gick med
31 Jan 2005
Ort
Pörtom
Hoj
sextresex ninnnnja
bild över den aktuella platsen :yoparty :yoparty :yoparty

http://gamma.nic.fi/~salonsik/efik.jpg

Kesäkuu
Moottoripyörätapahtuma, ,9-12.6 to(15.00)-su(18.00) kenttä suljettu, klubi varattu
Bombers Weekend
040-5038516
050-5689773
Heikki Suomi,
Matti T. Koskinen

Övers... Juni. Mc happening, 9-12.6 to(15.00)-sö(18.00), Området stängt klubben bokad ...
:Bugar BOMBERS WEEKEND :yoparty

Karta:http://alk.tiehallinto.fi/www2/kartta/at19n.htm
Avstånd :Åbo, 85 km, Helsingfors 100 km,Salo 30 km
 
Last edited:

Noll-Koll

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
450 exc
Bomber weekend är värd ett besök även om Darius kommer eller inte, tro mig jag var där 2004 !! Går inte att gämföra med något annat!!! :Bugar
 

junnu

Liten men naggande gooooooo
Gick med
31 Jan 2005
Ort
Pörtom
Hoj
sextresex ninnnnja
Noll-Koll skrev:
Bomber weekend är värd ett besök även om Darius kommer eller inte, tro mig jag var där 2004 !! Går inte att gämföra med något annat!!! :Bugar

Det kan man lungt säga :yoparty men ibland får man väl säga att finnarna gör skäl för sitt rykte :tummenupp " inge illa menat" :fyllisar
 

Nobody

Medlem
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Hjo
Hoj
BMW S1000RR 2017
Dit ska jag utan att tveka.. Gemensam åkning dit kanske??? Vilka skulle kunna tänka sig det?

//Nobody
 

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
Nobody skrev:
Dit ska jag utan att tveka.. Gemensam åkning dit kanske??? Vilka skulle kunna tänka sig det?

//Nobody

Vi kan bli ett gäng härifrån. Samåkning vore kul. Men det brukar bara bli kattskit av det ändå till slut.
 

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
junnu skrev:
Det kan man lungt säga :yoparty men ibland får man väl säga att finnarna gör skäl för sitt rykte :tummenupp " inge illa menat" :fyllisar

Åhååå!? Precis som Svenskar är så duktiga. Snälla hemmavid men utomlands så jävlar... "absolut inget illa menat"
 

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Satan. Kanske ett bra tillfälle att åka dit och se om man har haft någon nytta av finskakursen som jag går på nu. Jag ska fundera på detta.
 

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
Macho Woman skrev:
Satan. Kanske ett bra tillfälle att åka dit och se om man har haft någon nytta av finskakursen som jag går på nu. Jag ska fundera på detta.

Försöker du lära dig finska? Skitlätt... :tungan
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Noll-Koll skrev:
Bomber weekend är värd ett besök även om Darius kommer eller inte, tro mig jag var där 2004 !! Går inte att gämföra med något annat!!! :Bugar


Var det inte du som skrev att de hade en sk killebee klass? Jag har en tänkbar kandidat, om det finns en 125cc klass :hihi

Killer Bee Requirements:

Killer bee is class for vehicles customized from the frame of minimopeds, which has as original less than 50cc engine. Other requirements are as follows:

• Maximum distance between front- and rear axle is 1150mm

• Maximum 2 wheels

• Breaks which work properly and are good enough

• There is no limits for the size of engine

• Tuning is free

• Maximum 12-inches wheels

• Wheelie bars are forbidden



HITTADE!!
 
Last edited:

Ruuben

Ny medlem
Gick med
8 Dec 2004
Ort
Finland
Hoj
Honda nsr
joo fan bomberweekend är grymt.. och killerbee tävlingen är jävlit kul att se på :yoparty mn om man vill ha nån chans där skall man nog ha jäävla fet maskin..det går inte med nån svettig orginal moppe maskin som är lite fiilad.. 2004 gick ju en pv på 13sekunder och 162som sluthastighet där..
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Ruuben skrev:
joo fan bomberweekend är grymt.. och killerbee tävlingen är jävlit kul att se på :yoparty mn om man vill ha nån chans där skall man nog ha jäävla fet maskin..det går inte med nån svettig orginal moppe maskin som är lite fiilad.. 2004 gick ju en pv på 13sekunder och 162som sluthastighet där..


En Suzuki/ Solifer R med 125cc vattenkyld, ostrypt och 55 kilo då? Fan måste hitta en dvärg med fet deff och hålborrade tänder som kan köra den bara :3freak
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top