Boots - tufft eller bonnigt?

Jag hade ett par boots när jag var ca 5 år gammal, bruna. Grymt fula och jag skulle aldrig ta på mej det igen.
Boots är:
1. Ute (däremot är MCstövlar inne, kolla Chanel & övriga märkena på catwalken)
2. Bonniga (jag vill inte se ut som en raggare iallafall...)
3. Fula (Använd vanliga skor, gympadojor eller till o med gummistövlar, men inte boots! :fakta

Men om du nu tycker det är snyggt så skit i vad andra tycker och köp ett par!

Emmi skrev:
Jag hade ett par boots när jag var ca 5 år gammal, bruna. Grymt fula och jag skulle aldrig ta på mej det igen.
Boots är:
1. Ute (däremot är MCstövlar inne, kolla Chanel & övriga märkena på catwalken)
2. Bonniga (jag vill inte se ut som en raggare iallafall...)
3. Fula (Använd vanliga skor, gympadojor eller till o med gummistövlar, men inte boots! :fakta

Men om du nu tycker det är snyggt så skit i vad andra tycker och köp ett par!

Du hann före mig.
Jag hade ett par en dag för att testa.... fick tvätta mig i en vecka efter det och ändå kände jag mig smutsig :D

Man har inte boots.

750RR

maverick_750rr skrev:
Du hann före mig.
Jag hade ett par en dag för att testa.... fick tvätta mig i en vecka efter det och ändå kände jag mig smutsig :D

Man har inte boots.

750RR

Du e bara avundsjuk för att mina boots är snyggare än dina.... :tungan

Blue skrev:
Du e bara avundsjuk för att mina boots är snyggare än dina.... :tungan

Ja :hihi

Sen är det svårt att springa i boots med :mattias
Tänk om man behöver jaga ifatt bussen eller bara känner för att springa några hundra mil eller så?? :brynad inte tänkt på det va?

750RR

Svar ?

Hurtig skrev:
Nej för bövelen, mer bonde kan man väl inte bli... tycker jag då... hellre skulle jag gå runt i mina cross stövlar än myggjagare...
Men i slutändan så är det ju du själv som väljer så det är ju helt upp till dig.

:hej

Finns det fler än ett svar ?
Nej det är så krasligt som det kan bli!!!!!!!!!

maverick_750rr skrev:

Tänk om man behöver jaga ifatt bussen eller bara känner för att springa några hundra mil eller så?? :brynad inte tänkt på det va?

750RR
Pyttsan. Mina är det absolut inga problem att springa i!

maverick_750rr skrev:

750RR

Jag behöver aldrig springa ikapp några bussar! :fakta :mattias :D

Boots är som redan påpekats både bonnigt och gay.

Kronans M90 sommarkänga däremot är de bästa skor jag haft och har att gå i. Även de lite småjobbiga att gå in, men helt oslagbara efter det. Kan gå hur långt som helst i alla väder och ändå vara varm, torr och bekväm. Precis som i libero-reklamen.

Boots är gay, M90-kängor är ren hårdrock och funkis.

Jag har ett par boots som är 25 år gamla och fortfarande hyfsat fina.
Har också 2 par AlpineStars, ett med skraphål i och ett par utan.
Nokian fodrade gummistövlar är ett 4: alt.

3 par, ett par för varje humör och väderlek :D

Har haft boots förr och det blir nog ett par igen. Sitter skönt på fötterna, är sköna att gå i och är, tycker jag iaf, grymt snygga och coola till jeans. Känns dessutom lite lagom macho :D

Ugluk skrev:
Boots är som redan påpekats både bonnigt och gay.

Kronans M90 sommarkänga däremot är de bästa skor jag haft och har att gå i. Även de lite småjobbiga att gå in, men helt oslagbara efter det. Kan gå hur långt som helst i alla väder och ändå vara varm, torr och bekväm. Precis som i libero-reklamen.

Boots är gay, M90-kängor är ren hårdrock och funkis.

sant, även om jag bara har DM's

Nu låter det här som en högstadieskolgård där ingen vågar köpa något innan kompisarna har godkänt det!!

Boots är naturligtvis coolt men håller itne hur länge som helst pga all klackning. Behöver investera i ett tredje par själv och sanningen är ju den att jag åtminstonen har varit inne en gång på 15 år.....om jag nu skulle bry mig.

Chrille skrev:
Nu låter det här som en högstadieskolgård där ingen vågar köpa något innan kompisarna har godkänt det!!

Boots är naturligtvis coolt men håller itne hur länge som helst pga all klackning. Behöver investera i ett tredje par själv och sanningen är ju den att jag åtminstonen har varit inne en gång på 15 år.....om jag nu skulle bry mig.

Varför går inte folk i turkosa vindjackor med uppkavlade ärmar och rosa byxor längre gärna med de vita tubsockarna överdragna över byxbenen?

Kan ju va för att man blir utskrattad....

750RR
top gun jacka funkar fortfarande :hihi :rofl

Chrille skrev:

Vad har vi att säga till tomten ovan som säger att boots är Gay och M90 kängor
hårdrock?

Boots kan vara mycket - men aldrig gay.
M90 kängor kan vara mycket - men aldrig hårdrock.

Behövs ytterligare klargörning?

Jalle skrev:
Vad har vi att säga till tomten ovan som säger att boots är Gay och M90 kängor
hårdrock?

Boots kan vara mycket - men aldrig gay.
M90 kängor kan vara mycket - men aldrig hårdrock.

Behövs ytterligare klargörning?

Inte ett ord till behövs egentligen. M90-kängor som hårdrock är för våra småsyskon som hittade på en egen hårdrocksstil tio år för sent och bara lyckades halvvägs.

Om boots är hårdrock?
Skiter björnen i skogen??

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back