Vafan... skickar ett mail till dom och ser om vi får svar.
Vafan... skickar ett mail till dom och ser om vi får svar.
Jag fick inget svar på varför. Bara att om vi hade pratat med Conny så hade vi vetat tidigare. Dessutom klagomål på att vi inte hjälpt till på arbetsdagarna. Men jag har inte fått någon info om det från fmck och det är 20 mil att åka Tor. Bmw klubben kommer inte kunna hålla liv i banan själva. Jag fattar att pengarna måste komma in men det är självmord att göra såhär i längden. Det är 4e gången i år jag fått reda på inställd träning med kort varsel.
Tack för att du tittade upp det! Synd att allt inte var ett missförstånd så det skulle bli körning i alla fall dock
Från det ena till det andra, nån som vet/tror att det finns öppning till motardkörning på fler gokartbanor inför nästa säsong i området? Göteborgstrakten hade varit välkommet (om man inte kan få närmare mitt håll men det misstänker jag är omöjligt), är betydligt smidigare att ta sig ner mot Göteborg än att åka kringelikrokvägarna mot Borås.
vi måste sätta oss ner å prata lugnt och sansat med dom. när man själv är förbannad i stridens hetta så kan det lätt låta som att det är att vi förlorat ytterliggare en dubbelbokningstvist men så är inte fallet. inte i mitt fall iaf.
Dock börjar jag bli trött på att planera och ställa in sig. ibland rodda med långtifrånboende, besökare osv och behöva ställa in med 2 dagars marginal bara för man hör ett jävla rykte som man själv får bekräfta genom att ringa conny (som för övrigt inte skall behöva ha 70 göteborgare ringande tills sig för att veta om det är träning eller ej).
och arbetsdagar, fine. Jag har 20 mil att åka men det är inga som helst konstigheter. men det är inte lätt när man inte vet om det.
Kan inte alla ta en funderare och skriva ner lite vad vi är förbannade på. vi har trots allt en ny gubbe som skall fungera som ögon och öron åt alla håll. Själv kommer jag aldrig på vad jag vill få sagt när jag pratar med honom för att man bara är förbannad.
görna lite synpunkter från er som kanske inte är där så ofta. vad jag själv, kerttu och resterande tävlingskollegor tycker har jag ganska bra koll på, men resten?
Vi körde tidigare på Team13 i torslanda (då var vi ca 60 olika personer som körde). Men åkte ut förra året efter klagomål från dom nybyggda husen på andra sidan berget vid lillebykiosken (även kartingen själva fick klagomål, men dom slängde ut oss eftersom vi inte tillhör kärnvekrsamhet och dom var rädda för inskränkningar i utövandet av kommunen). Ale ring finns inte längre och inomhus har jag försökt med, utan framgång. Säve körde vi på för några år sedan, det kan vara värt att prova kontakta Säve igen. Jag vet inte så många andra asfalsstlingor i göteborgsområdet.
Generellt så har vi haft ett problem med ljud men eftersom inte så många kör Husaberg 650 med Acra system längre så tror jag det inte är ett lika stort problem längre.
Ska vi hoppas på vettigt väder och bra körning på onsdag?
Vi som tänkte köra på Söndag
Grilla och lite små race kanske bada om de inte regnar....
1 Bamse
2 Blankenfjell
3 Tapper moppefucko
4 Kolle????
5 Henke (Trollet 103)???
6 Daniel???
Man vill ju inte vara dem som förstör... Don´t shoot the messenger...
Tror att sön går bort då det var byteshelg V37.
Fast ingen blir gladare än jag om jag har fel....
// Martin
Man vill ju inte vara dem som förstör... Don´t shoot the messenger...
Tror att sön går bort då det var byteshelg V37.
Fast ingen blir gladare än jag om jag har fel....
// Martin
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |