Borgerlighetens misslyckanden

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Och hur betalar du hyran?
Det enda sättet för att slippa skatt är väl att ha en rejäl klump med pengar på ett bankkonto som man långsamt nöter ner.
Inkomster för att betala hyra blir ju genast skattegrundande.
Den plägar ju räknas sv från inbetald skatt. Möjligen kan den avräknas från skatten på räntan från sparkontot. Betalas de in på annat sätt blir det nog inkvisition om var pengarna kommer ifrån. Gåva? Möjligen. Förtida arv? Kanske. Från sparkapital? Svårt. Förutom sparränta och skatten på den börjar jag få kort om idéer.

Tja, det var väl vad du sa, effektivare...

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Har borgerligheten reagerat på denna framträdande socialdemokratiska representant? Nej, så klart inte.

Bifogat

• 1000041184.jpg
    1000041184.jpg
    621.7 KB · Visningar: 39

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM

uncletom

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2020
Hoj
... vilken av dom?
Well well, .. man kan väl hoppas att det ligger nån slags strategi bakom, nu med sverige på krigsstigen behöver vi sk 'god kanonmat'.

Men alltså, varför "utvisas till Somalia"? Dit vill ju jag åka på äventyr nån gång, hellre Svalbard eller bara sälj honom till Ukraina, dom behöver folk. Där kan han försöka sno paket med missiler och andra presenter omvärlden skickat.

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Hoj
Ok

Vad gör Borgerligheten?

Haha. Är det bla det här som Uffe menar att vi ska försvara, med livet som insats?

"Hovrätten sänker emellertid straffet till ett år och två månaders fängelse, och låter dessutom mannen slippa utvisning."

Varför i hela helvete då? Varför ska han få vara kvar? Vad har han här att göra?
Sluta upp, genast!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Är det någon här som klarar att genomlida hela denna film? Jag gör det inte, skämskudde av nödvändig storlek finns helt enkelt inte att tillgå. Har försökt kolla tre gånger.

Är det här vår statsminister eller en programledare på Björnes Magasin?

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Är det någon här som klarar att genomlida hela denna film? Jag gör det inte, skämskudde av nödvändig storlek finns helt enkelt inte att tillgå. Har försökt kolla tre gånger.

Ja, den där var riktigt "cringe"...:3freak

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.

Jag försökte men gav upp efter tre sekunder, det bara går inte. Det lilla jag hann se var i klass med Frigolits meddelande till Sveriges lärare för några år sedan. De kanske kunde göra ett barnprogram tillsammans?

Jag ber härmed hela Frankrikes befolkning och deras president om ursäkt. Jag röstade inte direkt på honom, men väl på regeringsunderlaget och är väl därför medskyldig på något sätt, men jag såg den inte komma.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts

Fixade det!
Stärker min hårt cementerade uppfattning om honom och den är inte upplyftande.
Utspelet är, med ett ord, penibelt. En statsminister som fånar sig inför en premiärminister. Befängt.
Visa mig en balanserad människa som har den "knyckigheten"! Kolla hans märkliga poser, grimaser och slängandet med huvudet på alla klipp och bilder. Det här är en människa med komplex. En som tillägnat sig ett kroppsspråk för att kompensera och misslyckats kapitalt.

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Stubb, känns verkligen som Reinfeldts kusin från landet, lika naiv, lika självgod.

Denna förbannade borgerlighet, bra att de ger gott om utrymme till oss konservativa i alla fall.

Bifogat

• 1000043448.jpg
    1000043448.jpg
    456.9 KB · Visningar: 19
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS