Borgerlighetens misslyckanden

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Som varit uppe på tråden tidigare.
Känt problem med uppenbara orsaker som ingen politiker vill ta tag i.
Dags att reformera friskolereformen?

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Ulf has entered the chat.

ChatGPT definiera ”clusterfuck.

Go woke, go broke.

herrejeee… vilken tågolycka de är. Vad är det för jäkla dårar som jobbar i kansliet? Eller så är det konspiratoriska den enda rimliga förklaringen; borgerligheten vill inte inneha ledande befattning utan är egentligen en S -konstruktion för att maximera vänsterstyrda mandatperioder.

Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det är så rubbat, nu förstår alla borgare det som några av oss andra hävdat i 25 år.

Så sjukt korkade, hur mycket har vi kastat bort på denna naiva dröm? Går inte att mäta så klart.

1000031726.jpg

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Det är så rubbat, nu förstår alla borgare det som några av oss andra hävdat i 25 år.

Så sjukt korkade, hur mycket har vi kastat bort på denna naiva dröm? Går inte att mäta så klart.

View attachment 502712
Kristersson som själv förespråkade öppna gränser och fri invandring. Dessa förbaskade globalister inom M som är minst lika skadliga som vilken sosse som helst.

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Billström avgår hastigt men inget nytt uppdrag. Hund = begraven..
Jag måste varit naiv, för det såg jag verkligen inte komma. Kan förstås finnas helt personliga skäl, men i annat fall är det något skumt.

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Så som Ulf hyllar är det nog inte dumpen i alla fall
Har ju varit förhandlingsrundor kring budget osv nyligen. Kanske någon intern mellan ministrar eller bland samarbetspartierna som blivit infekterad? Vilka utrikespolitiska frågor har potential att bli infekterade? Israel-Palestina? Ukraina?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Har ju varit förhandlingsrundor kring budget osv nyligen. Kanske någon intern mellan ministrar eller bland samarbetspartierna som blivit infekterad? Vilka utrikespolitiska frågor har potential att bli infekterade? Israel-Palestina? Ukraina?
Tror de är solida i både Ukraina och Hamas i denna regering. Inget trams.

Jag tror helt enkelt han fått revansch på pappa Reinflens och blivit kär i Tobé.

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Tror de är solida i både Ukraina och Hamas i denna regering. Inget trams.

Jag tror helt enkelt han fått revansch på pappa Reinflens och blivit kär i Tobé.
Det enda problemet med den hypotesen är att den inte förefaller vara falsifierbar.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Dousa, asså försvinn bara.
Tror han kan göra ett bra jobb men känns så jävla genommuffad.

1000033383.jpg

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Dousa, asså försvinn bara.
Tror han kan göra ett bra jobb men känns så jävla genommuffad.

View attachment 503491
Han kan väl iaf få låta SIDA genomgå ett stålbad först, innan han försvinner? Han är ju känd för att vara såväl hårdnackad SIDA-kritiker som rätt orädd så man kan ju tänka att det hänger ihop med att han fick just ansvar för biståndspolitiken.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Han kan väl iaf få låta SIDA genomgå ett stålbad först, innan han försvinner? Han är ju känd för att vara såväl hårdnackad SIDA-kritiker som rätt orädd så man kan ju tänka att det hänger ihop med att han fick just ansvar för biståndspolitiken.
Visst, men han är riktigt fånig och han skämdes ut sig totalt när han lade sig i vad Sonesson gör med skatten i Staffanstorp. Ett riktigt litet MUF-yngel som på sin höjd skulle vara ansvarig för en studenttidning om du frågar mig. Men visst, kan säkert slakta och är så klart ett Trump-liknande skynke för S, vilket i sig är bra.

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Visst, men han är riktigt fånig och han skämdes ut sig totalt när han lade sig i vad Sonesson gör med skatten i Staffanstorp. Ett riktigt litet MUF-yngel som på sin höjd skulle vara ansvarig för en studenttidning om du frågar mig. Men visst, kan säkert slakta och är så klart ett Trump-liknande skynke för S, vilket i sig är bra.
Rent generellt håller jag med om att det är lätt att störa sig på de där stereotypiska Moderaterna som gjort sin karriär genom MUF och Timbro. Känns som intellektuell och idémässig inavel.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år