woodpilot56
Lollo
Nån som ska med till Hedemora på lördag?
Nån som har ett främre depåstöd man skulle kunna få låna/hyra en kväll? Måste byta framdäck och har ingen annan bra lösning på det.
Har ett som fäster under styrhuvudet, om diametern på fästet passar kan du få låna det. Tror tappen jag har är 21 mm...Nån som har ett främre depåstöd man skulle kunna få låna/hyra en kväll? Måste byta framdäck och har ingen annan bra lösning på det.
Jag skruvade fast två metallkrokar i en en dörrkarm hemma i källarn å sen rullade jag upp hojen på en plankbit och drog sedan ett par spännband emellan krokarna och styret. Sedan drar man undan plnkbiten och hojen hänger i luften. Billigt men kanske inte helt enkelt...
Har ett som fäster under styrhuvudet, om diametern på fästet passar kan du få låna det. Tror tappen jag har är 21 mm...
Men jag måste ha tillbaka det senast fredag, jag måste byta däck själv
Du kan få låna mitt.Jag har också ett som man fäster under styrhuvudet.
Borta på kurser i helgen, så det är inga problem. Då byter jag bara först.Jag snackade med däcknasaren nyss, han ville göra det i helgen, hur funkar det för dig med typ lördag / söndag?
Borta på kurser i helgen, så det är inga problem. Då byter jag bara först.
Jag har ett som man sätter på framgaffeln att låna ut också om det kniper.
Förra året Wheelers var o ställde ut hojar på jula blev det en succe o det siktar vi på även i år.
Lördag och Söndag 26-27 maj står vi på Jula o snackar skit om hojar o diverse annat. Kom o hälsa på!
Ev. får vi ett gästspel av den nystartade undergruppen MCK Rullers i form av Vegas.
Ikväll däremot tänkte jag se om Spruttibangbang orkar ta mej ända ut till Torsång för en kaffe. Om jag kan sluta jobbet i tid vill säga.
// P
Vilken tid hade du tänkt dig då?? Är körning med klubben kl sex, men jag hinner nog inte dit tills dess nämligen. Vill ut o köra lite. O en smed har jag inte träffat på ett tag!!
Såg ni skulle träffas vid Jula, är det någe speciellt på gång ute vid Tourinbutiken då, nån som surra om att vi skulle åka dit i helgen då det ev var någe på gång där?
Vilken tid hade du tänkt dig då?? Är körning med klubben kl sex, men jag hinner nog inte dit tills dess nämligen. Vill ut o köra lite. O en smed har jag inte träffat på ett tag!!
Mycket snack å lite verkstad.
Där fick man sitta, mol allena, och avnjuta sin Colombianska bönjuice och en fruktansvärt kall glass. Det satt massor med otäcka bikers i övre medelåldern med fransiga kläder och blängde på mej.
// P
Efter ett enkelt missförstånd med resten av wheelersmedlemmarna var jag vid halvsjutiden och köpte 10 kg ryggbiff. Sen talade jag med min mor och far, sen tog jag min 70kubikare på ett varv förbi torsång, men inga hojar alls. Jag mötte däremot en massa guldvingar vid ornäs. Det var lite läskigt när jag var tvungen att ligga så långt åt höger så att de breda lastbilarna verklign kunde komma fram.
Nästa gång? Ska ut o köra idag, efter halv åtta dock.
Pusspårej.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |