Bostad hyres i Skåne

jente

Guest
Svahn skrev:
2341839 Det e bara till att komma:tungan
Singellivet e bättre:hihi
Hon e ju nästan i min ålder oxå :)

Hehe...jo slipper ego trippade killar som tänker "jag, jag, jag" :huvet

Hehe...det är bara sex år skillnad:p

nå hade du något till än eller inte :tungan
 

Svahn

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Sweden ; ) Big L-A
Hoj
Sportare
Sex år hit eller dit kan man ju överleva:hihi


vart vill du bo ?...Finns rum här o kanske på Södra Förstadgatan24 i Malmö oxå:gnissla (dock kommer det hyra på den i Malmö )
 
Last edited:

jente

Guest
Svahn skrev:
2343507 Sex år hit eller dit kan man ju överleva:hihi


vart vill du bo ?...Finns rum här o kanske på Södra Förstadgatan24 i Malmö oxå:gnissla (dock kommer det hyra på den i Malmö )

Hehe...helt sant...

Mig är lite sak samma faktiskt, så länge jag har tak över huvudet så är jag glad....okej inte i rosengård då eller något sånt..

Men delar jag lägenhet med en som har hoj så kommer personen nog bli lite chockad, kommer nog tjata som fan på att få åka med och att tvätta skinnstället, hjälm och hoj tycker jag är as kul :D
 

Svahn

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Sweden ; ) Big L-A
Hoj
Sportare
Det e lungt ...Du kan få låna skinnställ o hjälmen när du tar min sparkcykel:tummenupp Den går som tusan:yoparty

Hade varit bättre om du bara hade skrivit tycker om att tvätta o städa:)

Det är en lägenhet i Malmö så det e inte ett rum....Ska du bara ha rum finns den i Landskrona..
 

jente

Guest
Svahn skrev:
2357346 Det e lungt ...Du kan få låna skinnställ o hjälmen när du tar min sparkcykel:tummenupp Den går som tusan:yoparty

Hade varit bättre om du bara hade skrivit tycker om att tvätta o städa:)

Det är en lägenhet i Malmö så det e inte ett rum....Ska du bara ha rum finns den i Landskrona..

Det har jag inga alls problem med heller, exen jobbade och jag fixa lägenhet...tyckte jag va helt okej..det ska vara ömsesidgt...:)

Det är lungt, vart i malmö är lägenheten då?
 

Svahn

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Sweden ; ) Big L-A
Hoj
Sportare
Då har man ju nytta av dej oxå:tungan

Lägenheten ligger på Södra Förstadsgatan 24..alltså gågatan från Hilton-hotellet o en bit ner ... Säkert att du inte ska ha rummet istället :) Hade varit fint om nån städa o lite sånt:tummenupp
 

jente

Guest
Svahn skrev:
2359757 Då har man ju nytta av dej oxå:tungan

Lägenheten ligger på Södra Förstadsgatan 24..alltså gågatan från Hilton-hotellet o en bit ner ... Säkert att du inte ska ha rummet istället :) Hade varit fint om nån städa o lite sånt:tummenupp

Hade varit helt okej med rum med, lite kul och ha någon man kan snacka med om dagarna liksom :)

Men Landskrona....lite för långt bor för mig liksom, men tack för erbjudandet...

Är det du elller någon annan som har lägenheten?
 

Svahn

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Sweden ; ) Big L-A
Hoj
Sportare
Lägenheten "tillhör" en affär som oxå ligger där...
Landskrona ligger inte långt bort,,finns många fina möjligheter att ta sej till Malmö därifrån:)
 

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
För farligt..
Södra förstadsgatan? Om inte damen är intresserad så är jag det, om det är ett längre kontrakt vill säga. Jag letar också lägenhet i malmö.

:)
 

Svahn

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Sweden ; ) Big L-A
Hoj
Sportare
stoffer skrev:
2364003 Södra förstadsgatan? Om inte damen är intresserad så är jag det, om det är ett längre kontrakt vill säga. Jag letar också lägenhet i malmö.

:)


Något längre kontrakt kan jag inte lova dej..För jag vet så mycket att affären kommer att sälja eller flytta bort så jag vet inte hur den "nya" ägaren kommer att göra med den :confused: Beräknad tid som jag vet nu är till årsskiftet..
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top