Botten anna musikvideo

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Musiken är bra men varför kan han inte hålla käft? Och fan vad gärna jag hade skjutit soft air gun på honom 1:24 in i videon. :machinegu Jag blir galen på den där fåniga dansen. :4skrika
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
FreddaAbborre skrev:
2197273(bara jag som tycker det är kul att han åker Båt i en kanal?)
Nope, och det finns nog en anledning till att det är ett stort "A" på båten också. :hihi
 

Hsb-Chrille

Blå-Gult regerar
Gick med
27 May 2005
Ort
Varberg
Hoj
Husaberg FS650 -02
Jag känner en bått, han heter Svedi, Svedi heter han, han kan banna, banna dig så hååt! Han röjer upp på vårat fooorum... (ehrm :rolleyes: ) :hihi
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Hsb-Chrille skrev:
2197811 Jag känner en bått, han heter Svedi, Svedi heter han, han kan banna, banna dig så hååt! Han röjer upp på vårat fooorum... (ehrm :rolleyes: ) :hihi
Moahahahaha :rofl
 

_teSSan_

Guest
Rocky skrev:
2197872 Vart är musiken bra någonstans? :rofl
Tuggummitechnodeluxe, nä jag säger bara fy fan!
Akta dig för att prata så, folk kan tro att du är avundsjuk!!
 

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Ort
Hemma.......
Hoj
V-Rod
FeeBee skrev:
2197878 Akta dig för att prata så, folk kan tro att du är avundsjuk!!

Ja det har du fan rätt i, lite avundsjuk är jag nog på hans beach-buggy och hans "bratpage", ej att förglömma hans "grova" kropp och manliga utstrålning. :rolleyes:
 

_teSSan_

Guest
Rocky skrev:
2197887 Ja det har du fan rätt i, lite avundsjuk är jag nog på hans beach-buggy och hans "bratpage", ej att förglömma hans "grova" kropp och manliga utstrålning. :rolleyes:
Jag förstår dig! Jag blev kär i honom vid första ögonkastet! :kär

Det är läskigt hur sexiga vissa människor kan vara! :3freak







:rolleyes:
 
Last edited:

Samuel

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
Gixxer 750 -98
Vad är IRC, vad betyder B O T?
Låten för övrigt suger, killen utstrålar gay hårt mycket!
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Rocky skrev:
2197872 Vart är musiken bra någonstans? :rofl

Menar du geografiskt, eller tidsmässigt i låten eller vad menar du?
Jag tycker den är bra från början till slut ungefär, passar bl.a. i bilen eller andra ställen man lyssnar på musik på.
 

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Ort
Hemma.......
Hoj
V-Rod
Markus skrev:
2197960 Menar du geografiskt, eller tidsmässigt i låten eller vad menar du?

En kombination av tidsmässigt och ett "drygt" sätt att uttrycka mig.

Markus skrev:
Jag tycker den är bra från början till slut ungefär, passar bl.a. i bilen eller andra ställen man lyssnar på musik på.

Vad roligt att någon uppskattar den för det gör inte jag, men att du som inbiten "raveare" skulle gilla något av denna "kaliber" gör mig något förundrad, eller inte?
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Rocky skrev:
2198055
Vad roligt att någon uppskattar den för det gör inte jag, men att du som inbiten "raveare" skulle gilla något av denna "kaliber" gör mig något förundrad, eller inte?

För det första är jag allt utom inbiten rejvare, jag har faktiskt mest förakt för sådana människor - de är fan fulare än punkare. :)

Men musiken har ju under många år varit mitt intresse, och visst var det under 90-talet ett enormt snobberi kring detta: folk bara äääälskade allt underground, men haaaaatade all eurodisco, trots likheterna i musiken och danskulturen. Urfånigt.

Kom man med en Trancemaster-platta på högstadiet så dög den max som underlägg till kaffekoppen (med kaffet som ingen i högstadiecaféterian ändå tyckte om) men kom man med ett BASF-band fyllt med spår från någon vinyl-12:a - då var man kung. :lol
 

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Ort
Hemma.......
Hoj
V-Rod
Markus skrev:
2198112 För det första är jag allt utom inbiten rejvare, jag har faktiskt mest förakt för sådana människor - de är fan fulare än punkare. :)

Men musiken har ju under många år varit mitt intresse, och visst var det under 90-talet ett enormt snobberi kring detta: folk bara äääälskade allt underground, men haaaaatade all eurodisco, trots likheterna i musiken och danskulturen. Urfånigt.

Kom man med en Trancemaster-platta på högstadiet så dög den max som underlägg till kaffekoppen (med kaffet som ingen i högstadiecaféterian ändå tyckte om) men kom man med ett BASF-band fyllt med spår från någon vinyl-12:a - då var man kung. :lol

Okej inbiten raveare var väl att ta i, men att en kille med lite mera koll på technon som helhet,uppskattar en låt som något långhårigt cp med noll självdistans snickrat ihop på 20 minuter framför sin dator.
Det trodde jag fan inte, jag har sagt det förut och säger det igen fy fan.


:lol
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Rocky skrev:
2198192 Okej inbiten raveare var väl att ta i, men att en kille med lite mera koll på technon som helhet,uppskattar en låt som något långhårigt cp med noll självdistans snickrat ihop på 20 minuter framför sin dator.
Det trodde jag fan inte, jag har sagt det förut och säger det igen fy fan.


:lol

Fast där kommer du gå bet, om du går in i diskussioner med inställningen att ju svårare det är att göra musik så blir den automatiskt bättre. Det är ju egentligen ett gammalt mossigt hårdrocksargument, först klankade de på hiphopen och sedan på technon. Skulle för övrigt vilja se en diskussion mellan en filharmoniker och en dödsmetallare på de grunderna. :brynad

Vad gäller musik och om den är bra eller inte bra, för mig kan den vara värdelös men ändå bra - eller bra och värdelös. Förklaring till det är att musik som är bra gjord kan irritera mig något otroligt för att jag inte tycker om hur det låter (Shakira kan säkert sjunga men fan vad jag hatar hennes äckliga låtar, inkl Hips don't lie med Wyclef :kulspruta) och musik som är simpelt gjord kan vara väldigt "bra", t.ex. all gammal 90-tals acid som "vem som helst" borde kunna sätta ihop.
 

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Ort
Västervik
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Vad in e he.... är detta beach buggy var lite het för 15 år sen och trampbåt ?
jaja, hoppas det är ironi. Annars är det synd om killen.
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Markus skrev:
2197651 Musiken är bra men varför kan han inte hålla käft? Och fan vad gärna jag hade skjutit soft air gun på honom 1:24 in i videon. :machinegu Jag blir galen på den där fåniga dansen. :4skrika


Soft air gun? Jävligt mycket fjortis på det....
 

bad santa

erkänd fortåkare
Gick med
4 Feb 2005
Ort
sveriges tilltänka huvudstad
Hoj
:(
Samuel skrev:
2197935 Vad är IRC, vad betyder B O T?
Låten för övrigt suger, killen utstrålar gay hårt mycket!
IRC = internet relay chat.
för att bevara min manlighet så tänker jag inte förklara bot. men bot är AI som kan scriptas för att sköta vissa funktioner som tex admin funktioner.botar finns även i spel för att simulera verkliga motståndare. aj fan nu gjorde jag det iallfall :huvet

btw basshunter har fler låtar ingen av dom är bättre.
men ta hem denna BassHunter-Vi sitter i Ventrilo och spelar DotA [Full Version] eller föresten gör inte det vill inte bli skyldig till att startat upplopp :tungan
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top