Botten anna musikvideo

Willy_wheel

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Ort
Örebro
Hoj
Stor Elak Twin
En svensk variant på scooter.. ni är bara avundsjuka att han kommer få knulla mer snygga flickor i sommar än vad ni får :banana
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Beachbuggy & trampbåt är ju ironi och självdistans så det stänker om det, han har säkert någon i bekantskapkretsen som skulle kunna ställa upp med både fet bil & båt, om han nu ville. Antar att även den extremt gayiga dansen är ironi den också.

Fast nu är ju ironi främst ett storstadsfenomen, och den saknas oftast i Sveriges hålor där dokusåpabarturné är "the flavor of the week" :rofl
 

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Ort
Hemma.......
Hoj
V-Rod
Chronic skrev:
2200212 Beachbuggy & trampbåt är ju ironi och självdistans så det stänker om det, han har säkert någon i bekantskapkretsen som skulle kunna ställa upp med både fet bil & båt, om han nu ville. Antar att även den extremt gayiga dansen är ironi den också.l


Dom tankegångarna har jag själv vandrat i men min slutsats är att det hela är på riktigt ( for real ).
Han körde sina 100% och det vart inte bättre än en trampbåt och en beach-buggy. :D
 

Wesslan

Unusual Scrambler user
Gick med
18 Jan 2005
Ort
Lidingö
Hoj
2015, Ducati Scrambler FT
Chronic skrev:
2200212 Beachbuggy & trampbåt är ju ironi och självdistans så det stänker om det, han har säkert någon i bekantskapkretsen som skulle kunna ställa upp med både fet bil & båt, om han nu ville. Antar att även den extremt gayiga dansen är ironi den också.

Fast nu är ju ironi främst ett storstadsfenomen, och den saknas oftast i Sveriges hålor där dokusåpabarturné är "the flavor of the week" :rofl


:fakta :rofl
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Willy_wheel skrev:
2200188 En svensk variant på scooter.. ni är bara avundsjuka att han kommer få knulla mer snygga flickor i sommar än vad ni får :banana
Det här har jag aldrig sagt, men, Scooter är fan dubbelt så bra som han är, och, det säger inte lite det.

Dessutom lär den där Asshunter få nulla fler killar än tjejer med hans gayutstrålning.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Chronic skrev:
Fast nu är ju ironi främst ett storstadsfenomen, och den saknas oftast i Sveriges hålor där dokusåpabarturné är "the flavor of the week" :rofl
Haha. :hihi

Ädit: Typ som Alingsås, Skövde, Halmstad, Tierp osv... :rolleyes:
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
hållundan skrev:
2200350 Han ser ut som Stefan Holm, så, det är inte omöjligt.

Stefan Holm har litet huvud har jag hört, är det sant? Han verkar vara en god förlorare också, sportslig.
 

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Ort
Vingåker
Hoj
Honda Nsr -98
En sak som jag tycker e sjuk är att han delade ut Boten anna helt gratis på sin hemsida förut... Laddade ner den då, men nu kvarstår frågan ifall den e laglig eller olaglig? eftersom att det var ju upphovsmannen som hade lagt ut den! :)
 
Last edited:

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Jag tycker att Botten Annat låter som någon annan låt som var halvpoppis för några år sedan. Kommer inte ihåg vilken, men det var någon i stil med Rosa Helikopter eller något. :va
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top