Bränd Duke II

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Dalarna
Hoj
KTM 540 SMR -06
tycon1 skrev:
Säger som många ovanstående: Smyg dig inpå dom, och vänta tills dom går till mcdonalds för att köpa en burgare, då tar du fram en (ca 10st vore inte mer än rättvist) molatov's och kastar in i högen av deras moppar!

Om jag bodde lite närmare hade jag annars kunna hjälpt till...fyf*n asså :kocko

Detta med molatov's skulle vara roligt. Hoppas att jag får tag på de svinen, kan inte vara så svårt. Men man kan ju inget göra mer än att skrämma dem och ge dem en dunk i skallen.

Efter detta så kommer jag att ha alltid min hoj på baksidan av min bostadsrätt "har en liten trädgård med staket" och som extra skydd så kommer jag sätta upp två kameror ur olika vinklar, iallafall en kamera. Då har man verklingen bevis om något skulle hända igen och detta med rörelse lampor vore en bra ide.
 

Nudelman

Medlem
Gick med
6 Jun 2004
Ort
Göteborg
Hoj
en 2 hjuling
Antingen samlar du ett gäng kompisar och gör samma sak(Risk för öga för öga?). Eller så skrämmer du dom rejäääääält så dom aldrig vågar komma i närheten av dig igen.
 

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Ort
Malmö
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
Dvdmaster skrev:
Detta med molatov's skulle vara roligt. Hoppas att jag får tag på de svinen, kan inte vara så svårt. Men man kan ju inget göra mer än att skrämma dem och ge dem en dunk i skallen.

Efter detta så kommer jag att ha alltid min hoj på baksidan av min bostadsrätt "har en liten trädgård med staket" och som extra skydd så kommer jag sätta upp två kameror ur olika vinklar, iallafall en kamera. Då har man verklingen bevis om något skulle hända igen och detta med rörelse lampor vore en bra ide.

Det verkar rätt att bränna ner deras mopeder, jag föreslog det själv tidigare. Men ifall de utan samvete kan bränna ner en hoj kan de säkert sno nya mopeder när de får sina egna förstörda.
När det väl händer dröjer det säkert inte länge förrän det sitter en grupp sorgsna "hederliga" moppefuckon.
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top