MC Doktorn
Guest
Vad kostar ett normalt bröllop jag tippar på 150000 :- det är ju hiskeligt dyrt men har någon erfarenheter ??
MC Doktorn skrev:2441819Vad kostar ett normalt bröllop jag tippar på 150000 :- det är ju hiskeligt dyrt men har någon erfarenheter ??
korvgubbe skrev:2441829Det dyra är inte bröllopet utan när ni skiljer er och hon tar hälften.
korvgubbe skrev:2441829Det dyra är inte bröllopet utan när ni skiljer er och hon tar hälften.
smallsocks skrev:2441832herrejösses, o allt för tjejens skull såklart...
killen vill lätt hellre ta dom cashen och göra något roligt istället (ihop med bruden såklart) enkla bröllop och okonstlade är de fina...
som pheobe och mike i friends, när de gifter sig slutet på sista säsongen... okej det är tv iofs...
Kia skrev:2441869Har du otur kostar det dig hela din frihet, all din fritid och allt ditt tålamod....
Förälska dig ofta, förlova dig ibland men gift dig för helvete så sällan du kan...
MC Doktorn skrev:2442041Vilka romantiker
Allt vad du får för kåken .....MC Doktorn skrev:2441819Vad kostar ett normalt bröllop jag tippar på 150000 :- det är ju hiskeligt dyrt men har någon erfarenheter ??
MC Doktorn skrev:2441819Vad kostar ett normalt bröllop jag tippar på 150000 :- det är ju hiskeligt dyrt men har någon erfarenheter ??
LOTTAK skrev:2442066Allt vad du får för kåken .....
Bröllopsresan kan vi bjuda på: En weekend i depån på Sviestad i ett 3x9m Rustatält inkl kupévärmare & engångsgrill
SSB skrev:2442093Är du bara lite eftertänksam kan du få väldigt rimliga kostnader.
Ring bortser jag från eftersom det beror så mycket på tycke och smak.
Du fattar nog principen nu. Ta hjälp av nära och kära och håll dig på hemmaplan. Dyrt är inte alltid samma sak som trevligt. Det viktigaste är din fru och att nära och kära finns på plats eller hur?
Om du inte lejer ut precis allting kan du komma undan med 20-30'000 utan att det är plastkoppar och skorpor, lägg sedan de andra 120'000 på något annat. Till exempel en weekend resa i månaden för dig och din fru under fyra års tid.
Valen skrev:2442068Var 50 pers på mitt bröllop. Kommer inte ihåg exakta siffran men det landade på runt 50 000:-. Då hade vi lite tur med maten; vi känner en kock som fixade hela cateringbiten till riktigt bra pris. Jag & frugan hyrde kläderna, finns ingen anledning att köpa för att sedan hängas in i en garderob & ruttna. Lokalkostnad runt 1500:-, spriten var inte så blodigt dyr den heller. Tänk på att det inte handlar om vad man spenderar på ett bröllop, det är vad man gör det till. Man måste inte köra med små larviga chockladbitar per gäst som kostar 50:- styck (ett exempel av många).
Biturbo skrev:2442060De är fula och bittra bara... (Dumma, ointressanta och illaluktande med säkert)
Biturbo skrev:....illaluktande med säkert
Biturbo skrev:2442060De är fula och bittra bara... (Dumma, ointressanta och illaluktande med säkert)
...söt, nöjd å glad ??Kia skrev:2442452Är inte alls ful och bitter... luktar väldigt gott också faktiskt....Dum?? hmmm tjaaa nåt nobelpris lär de väl inte bli i år heller antar jag...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|