watson
Orka vara tvärtom
Man kan modifiera kurdernas tradition lite. Be gästerna, att istället för att komma med brödrostar, så är deras present att de betalar sitt kuvert...
/Carin
/Carin
smallsocks skrev:2443612Å det tror du på?
MC Doktorn skrev:2444151Definitivt jag har fostrat mina egna med hård penalistisk militär kommando uppfostran
Har faktiskt vart tillsammans med en kurdisk tjej, en kortare tid....Nursey skrev:2443764Är det sant? Jag är halvkord fifaaaan...jog skall gifffta meg noo fifan..tjenna hop ni hoj
Blanco skrev:2444542Har faktiskt vart tillsammans med en kurdisk tjej, en kortare tid....
Förutom att hennes farsa mordhotade och misshandlade både mamman och tjejen så va allt frid o fröjd... 50 anmälningar tror jag det slutade nånstans... Nu har han dock flytt tillbaka där han kom ifrån...Iran närmare bestämt...
Så, nu kan dom känna sig någorlunda säkra...
Nursey skrev:2445729...och där försvann alla chanser att Nursey NÅGONSIN får napp
Hihi..ALLA kurder är inte så
RawLion skrev:2445748Alla vet ju att om man får napp med en kurdisk/irakisk/whatever brutta så kommer hennes bröder att utföra hedersmord på både den ene, den andra och alla runt omkring. Det är allmänt känt, eller hur.
(Måste jag påpeka ironin?)
Nursey, med dina kvaliteter som du t ex har visat här på forumet så skulle det inte förvåna mig om du får napp redan imorgon
Lycka till
smallsocks skrev:2444166Hehe så det var inte bara din penis som stod i givakt...
föresten ett litet roligt tjej-gifta-grejs skämt
vet ni vad världens första Mus öppnare var?
vigselring...
tyvärr har jag ingen bild men bild ett sitter hon med benen i kors och bild två så visar mannen en vigselring och då särar hon på benen
ok den är lite dålig
musöppnare= allt för att få tjejen att släppa till. you know...
SSDD skrev:2443936Kåt Glad o Tacksam heter det !
Nursey skrev:2445729...och där försvann alla chanser att Nursey NÅGONSIN får napp
Hihi..ALLA kurder är inte så
Kjelle skrev:2484346Är det ok att komma med ett seriöst svar på originalfrågan nu?
Vi gifte oss i våras; kyrkbröllop med ca 50 gäster, 3-rätters middag på herrgård inkl bordsvin och tårta, köpt klänning 4500:-, hyrda grejor till mig, medelbudgetring, veteranbil till middagen, bröllopssvit på hotell = ca 60.000:-
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|