Bröstförstoring? Ja el Nej

Bröstförstoring?

• Antal röstningar
    0

Chippen

wwhhaa pttsssiii wwhhaa pttssiii whhaaaa
Gick med
4 Jan 2005
Hoj
Turbo Gixxer
Vad är era tankar angående detta? (seriöst) helt galet eller bra? vad skulle ni säga om eran Tjej funderade på det?
vilken sort är att rekomendera och gärna tips på kliniker.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Jag har en tjejpolare som gjort detta och jag kan då inte klaga. Lär ju aldrig igen få uppleva denna trevliga stund när jag inlåst på ett badrum står och jämför 2 tjejkompisars tuttar. Den som var nyopererad kan jag ju förstå, varför den andra kompisen stog där och lät mig klämma hejvilt har jag än idag inte lyckats klura ut :tuttar. Värt att nämna är ju att det var alkohol med i bilden, dock inga kopiösa mängder men tillräckligt för att tjejerna skulle bli lite lössläppta...som dom flesta i grund och botten är när det kommer till kritan :rolleyes:.

För att svara på frågan så tycker jag det är helt ok, man får väl göra som man vill och det är ju tråkigt att se en tjej må dåligt bara för att hon vantrivs med sina bröst!!

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
En stor del av mina tjejkompisar har gjort inlägg ... kommer troligtvis själv att göra det. Det gör mig inget att jag har små bröst för de är iaf snygga :) dock är det inte så kul när man är i tävlingsform och blir totalt platt :S

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Cheyer som helt saknar bröst, eller får tex cancer i tuttarna förstår jag helt och hållet.

Annars tycker jag att de är onödigt. Men, det är ett fritt land.

M

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
supergirl skrev:
2387867 En stor del av mina tjejkompisar har gjort inlägg ... kommer troligtvis själv att göra det. Det gör mig inget att jag har små bröst för de är iaf snygga :) dock är det inte så kul när man är i tävlingsform och blir totalt platt :S
Snaka om att fettbränning inte ska går till överdrift :rofl (sorry men kunde inte låta bli :))

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
supergirl skrev:
2387867 En stor del av mina tjejkompisar har gjort inlägg ... kommer troligtvis själv att göra det. Det gör mig inget att jag har små bröst för de är iaf snygga :) dock är det inte så kul när man är i tävlingsform och blir totalt platt :S

Får försöka hålla mig på en anständig nivå här, men med tanke på vad för form du antagligen har på rumpan så behöver du nog inte tänka mer på brösten, om du nu saknar kille vill säga ;).

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Nää... det skulle i så fall vara om tjejen mer eller mindre saknar bröst och mår psykiskt dåligt på grund av detta. Tycker själv att det i 80% av fallen ser sämre ut efter förstoring.

Herman

Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
Gick med
16 Jul 2004
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
supergirl skrev:

Så du säger att de är du på bilder...:näsblod

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
floodi skrev:
2387902 vet ifan vad jag skulle säga om min tjej skulle vilja skaffa gummipattar.

Har alldrig fått klämma på ett par ens :mad:
Finns faktiskt dom som är realistiska.

(Eller så ljög hon.. Men då kan jag bara gratulera henne till riktigt finna naturliga :tuttar)

P@trik

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
Har en bekant som förstorat brösten, tycker mest det är tråkigt att en tjej kan må så pass dåligt över att ha små bröst så man tar lån på 30tusen bara för det.

Men hon vart nöjd så det är väl bra.

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Röd Firestorm -98, Santa Cruz Chameleon "tramp-bike"
Klämmer jag en tjej på brösten vill jag ju klämma på hennes kropp, inte på några jäkla saltvattenpåsar eller vad det nu är.

Blir jag en attraktivare kille bara för att jag tar på mig en ansiktsmask som ser ut som nån manlig toppmodell? Samma grej enligt mig...

Edit. Det är vad jag tycker om jag råkar ut för fenomenet. Får det tjejen att må bra är det bra, för henne.

supergirl

Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Pinky skrev:
2387890 Får försöka hålla mig på en anständig nivå här, men med tanke på vad för form du antagligen har på rumpan så behöver du nog inte tänka mer på brösten, om du nu saknar kille vill säga ;).

Hehehe ... min rumpa håller måttet. När jag är i bra form så skulle den få vilken kille som helst att åka av vägen ;) Jag har alltid snyggast rumpa på scen :arsele

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag tror nog inte jag skulle kunna göra någon bröstoperation. Mest för att jag är jävligt nöjd över mina bröst.
Lägger hellre pengarna på något annat. Men alla har vi olika drömmar och mål här i livet och jag respekterar dom som vill operera sig.
Men jag skulle ha svårt för att lägga mig under kniven och betala dyra pengar för det.

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Jag är emot. Jag är av den uppfattningen att det inte är brösten man vill förstora utan självkänslan och det går inte med vare sig koksalt eller silikon. Dessutom är det inte snyggt. Naturligt är snyggt. Dessutom är jag ett stort fan av små bröst så för mig är det väldigt märkligt att man vill förstora.

supergirl

Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
OLJEKYLD GSXR skrev:
2388141 Jag är emot. Jag är av den uppfattningen att det inte är brösten man vill förstora utan självkänslan och det går inte med vare sig koksalt eller silikon. Dessutom är det inte snyggt. Naturligt är snyggt. Dessutom är jag ett stort fan av små bröst så för mig är det väldigt märkligt att man vill förstora.

Min självkänsla är det absolut inget fel på men jag kan ändå tänka mig att operera mig. Inte för att det skulle få mig att må bättre utan helt enkelt för att man ser bättre ut på scen. Många tjänar ju pengar på att göra sina inlägg oxå så det kan ju vara ett smart drag.

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
supergirl skrev:

Men jösses!

Får vi se fler tävlingsformsbilder? :drool

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
supergirl skrev:
2388144 Min självkänsla är det absolut inget fel på men jag kan ändå tänka mig att operera mig. Inte för att det skulle få mig att må bättre utan helt enkelt för att man ser bättre ut på scen om man inte är helt platt plus att man kan tjäna lite extra pengar på att ställa upp som fitnessmodell.

jag tänker inte argumentera dina skäl, det är ditt privatliv och alla har såklart inte taskig självkänsla, däremot känner jag att det är jävligt märkligt att fitness-tjejer inte får vara platta, det är ju det naturliga när man tränar på det viset. Man bygger kroppen på naturlig väg men det accepteras inte att brösten blir platta av fettförbränningen, då är det ju fel nånstans.

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
supergirl skrev:
2388152 Alla verkar så nyfikna så jag laddar upp några i mitt galleri.

Snyggt! Jag blir så imponerad av tjejer som har den självdisciplinen som krävs för att bli sådär.:tummenupp

OLJEKYLD GSXR skrev:
2388154 jag tänker inte argumentera dina skäl, det är ditt privatliv och alla har såklart inte taskig självkänsla, däremot känner jag att det är jävligt märkligt att fitness-tjejer inte får vara platta, det är ju det naturliga när man tränar på det viset. Man bygger kroppen på naturlig väg men det accepteras inte att brösten blir platta av fettförbränningen, då är det ju fel nånstans.

Vaddå naturligt? Det handlar ju om att bygga om kroppen så att den blir som man vill. Då är det väl inte konstigt att rätta till brösten också, om man vill det? Jag tycker inte att det är konstigare än att träna så att triceps blir lite större.

Last edited:
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...