Snaka om att fettbränning inte ska går till överdriftsupergirl skrev:2387867En stor del av mina tjejkompisar har gjort inlägg ... kommer troligtvis själv att göra det. Det gör mig inget att jag har små bröst för de är iaf snyggadock är det inte så kul när man är i tävlingsform och blir totalt platt :S
supergirl skrev:2387867En stor del av mina tjejkompisar har gjort inlägg ... kommer troligtvis själv att göra det. Det gör mig inget att jag har små bröst för de är iaf snyggadock är det inte så kul när man är i tävlingsform och blir totalt platt :S
supergirl skrev:2387867En stor del av mina tjejkompisar har gjort inlägg ... kommer troligtvis själv att göra det. Det gör mig inget att jag har små bröst för de är iaf snyggadock är det inte så kul när man är i tävlingsform och blir totalt platt :S
Finns faktiskt dom som är realistiska.floodi skrev:2387902vet ifan vad jag skulle säga om min tjej skulle vilja skaffa gummipattar.
Har alldrig fått klämma på ett par ens![]()
Pinky skrev:2387890Får försöka hålla mig på en anständig nivå här, men med tanke på vad för form du antagligen har på rumpan så behöver du nog inte tänka mer på brösten, om du nu saknar kille vill säga.
OLJEKYLD GSXR skrev:2388141Jag är emot. Jag är av den uppfattningen att det inte är brösten man vill förstora utan självkänslan och det går inte med vare sig koksalt eller silikon. Dessutom är det inte snyggt. Naturligt är snyggt. Dessutom är jag ett stort fan av små bröst så för mig är det väldigt märkligt att man vill förstora.
anja skrev:2388146Men jösses!
Får vi se fler tävlingsformsbilder?![]()
supergirl skrev:2388144Min självkänsla är det absolut inget fel på men jag kan ändå tänka mig att operera mig. Inte för att det skulle få mig att må bättre utan helt enkelt för att man ser bättre ut på scen om man inte är helt platt plus att man kan tjäna lite extra pengar på att ställa upp som fitnessmodell.
supergirl skrev:2388152Alla verkar så nyfikna så jag laddar upp några i mitt galleri.
OLJEKYLD GSXR skrev:2388154jag tänker inte argumentera dina skäl, det är ditt privatliv och alla har såklart inte taskig självkänsla, däremot känner jag att det är jävligt märkligt att fitness-tjejer inte får vara platta, det är ju det naturliga när man tränar på det viset. Man bygger kroppen på naturlig väg men det accepteras inte att brösten blir platta av fettförbränningen, då är det ju fel nånstans.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |