Bröstförstoring? Ja el Nej

Bröstförstoring?

• Antal röstningar
    0

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
ingen kille som prövat? Helt seriöst alltså; är tydligen värsta trender i Hong Kong nu för killar att opererar in silikonplattor för att få större bröstmuskler :tummenupp

Silikonpattar på en brud känns väldigt porrigt, på gott och ont...

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
anja skrev:
2388191Vaddå naturligt? Det handlar ju om att bygga om kroppen så att den blir som man vill. Då är det väl inte konstigt att rätta till brösten också, om man vill det? Jag tycker inte att det är konstigare än att träna så att triceps blir lite större.
Huwa :skrämd Sedan när är träning och plastikkirurgi sak samma?

Chippen

wwhhaa pttsssiii wwhhaa pttssiii whhaaaa
Gick med
4 Jan 2005
Hoj
Turbo Gixxer
OLJEKYLD GSXR skrev:
2388141 Jag är emot. Jag är av den uppfattningen att det inte är brösten man vill förstora utan självkänslan och det går inte med vare sig koksalt eller silikon. Dessutom är det inte snyggt. Naturligt är snyggt. Dessutom är jag ett stort fan av små bröst så för mig är det väldigt märkligt att man vill förstora.
Kan ju va så att man bara tycker det är snyggare med större bröst, behöver ju inte må dåligt och ha dålig självkänsla för det...

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Röd Firestorm -98, Santa Cruz Chameleon "tramp-bike"
anja skrev:
2388191
Vaddå naturligt? Det handlar ju om att bygga om kroppen så att den blir som man vill. Då är det väl inte konstigt att rätta till brösten också, om man vill det? Jag tycker inte att det är konstigare än att träna så att triceps blir lite större.

Det är naturligare att låta kroppen anpassa sig till rådande belastningsförhållanden såsom vid hårt muskelarbete, och på så sätt få större muskler, än att operera in främmande föremål ikroppen.

Men är det enbart utseende utan övriga aspekter som gäller så...

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
enduroemil skrev:
2388330 Shit! Snacka om självdiciplin för det där.

Ska vi bryta arm? :näsblod

Jag tävlar i bodybuilding inte armbrytning. Ungefär som att försöka köra speedracing med en glidarhoj ;)

Mrs. Laphroaig

Guest
Ja när jag fått de antal barn jag vill och ifall de sugit bort allt som fanns innan.
Ja om jag får bröstcancer och måste rekonstruera dem
Nej till att förstora dem i dagens läge, är nöjd som dom är nu dvs skulle det bli en framtida operation skulle jag göra dagens storlek.

Henken

Guest
Om man nu gör det för att bättra på sin dåliga självkänsla, so what? Tjejjen kanske ÄR sämst & värdelös men hon får iaf ett par bröst att vara stolt över & det är det inte alla som har...tex hennes värdelösa & ännu sämre kompis, utan silikon.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Men vafan...

Livet är som poker, man spelar med det man får.

Jag gillar naturliga tjejer, oavsett om dom har stora eller små brön, fördelen med små är ju att dom åldras betydligt snyggare.

Plastikrekronstruktion efter olycka/amputation tycker jag är OK, och även i vissa fall av psykisk ohälsa (men då ska psyket behandlas i motsvarande grad)

Och angående att träna bort brösten för att sedan fylla dom på konstgjord väg, ge fan i att träna då, och fyll på under muskulaturen istället, det är ungefär lika "äkta"

AxlySM

Edert tidningsbud, med lem.
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
Aprilia MX 125 -04
GuW skrev:
2388566 Men vafan...

Livet är som poker, man spelar med det man får.

Jag gillar naturliga tjejer, oavsett om dom har stora eller små brön, fördelen med små är ju att dom åldras betydligt snyggare.

Plastikrekronstruktion efter olycka/amputation tycker jag är OK, och även i vissa fall av psykisk ohälsa (men då ska psyket behandlas i motsvarande grad)

Och angående att träna bort brösten för att sedan fylla dom på konstgjord väg, ge fan i att träna då, och fyll på under muskulaturen istället, det är ungefär lika "äkta"

Alla inlägg du gör förmedlar mina tankar på ett väldigt precist sätt. Väntar jämt på dina inlägg så jag slipper slita i onödan. :tungan

:tummenupp

FreddaGädda

Guest
Förstoring av ett par helt friska, jämna bröst = NEJ
Odomentering, förstoring av ojämna, hängande, fula eller sjuka bröst = JA

Min åsikt är att allt som är större än C-kupor är för mycket. Varierar dock mellan individer. Föredrar nätta damer med B-kupa. Måste vara kortare än jag. Annars får jag mindervärdeskomplex :fakta

Last edited:

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
anja skrev:
2388191

Vaddå naturligt? Det handlar ju om att bygga om kroppen så att den blir som man vill. Då är det väl inte konstigt att rätta till brösten också, om man vill det? Jag tycker inte att det är konstigare än att träna så att triceps blir lite större.

Du som väl studerar medicin borde kanske veta att det är skillnad på att träna upp muskler och att öppna kroppen och stoppa in saker som inte hör dit?

Ja, var och en får göra med sin kropp precis vad de vill, det är min åsikt. Vill man förstora brösten så får man det, vill man operera näsan så får man det. Min poäng i det hela är att man nog bör gräva lite djupare och verkligen få fram varför det stör en att brösten är små eller att näsan är krokig. Vill man behaga sig själv eller andra? Är det vad andra tycker som är viktigt? Det är kanske inte bara positivt att det idag är lätt att ändra sitt utseende. Jag är skeptisk.

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Jag skulle aldrig slänga ut så mycket pengar på ett par nya bröst.
Är nöjd med dom jag har. :)
Men visst förstår jag dom som fixar nya bröst om dom har haft t.ex bröstcancer eller ammat många barn. Men inte i skönhets syfte och bara för utseendets skull...

// Lena

Nova

Back from California
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Kawasaki ZX9R-00 med Gianelli
I love naturals! :tummenupp

Inlägg funkar väl också men ett par fina naturliga slår allt :tungan

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
CHIPPEN_no1 skrev:
2387831 Vad är era tankar angående detta? (seriöst) helt galet eller bra? vad skulle ni säga om eran Tjej funderade på det?
vilken sort är att rekomendera och gärna tips på kliniker.

Seriöst?

Jag skulle rekomendera terapi för att reparera självförtroendet framför operation av brösten "för självkänslans skull".

Man duger som man är är!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
duckie skrev:
Man duger som man är är!

Inte i dagens samhälle tydligen...

Jag tycker att man ska skita fullständigt i vad andra tycker och göra precis vad man vill. Skulle jag få för mig att förstora k*ken så skulle jag inte rådfråga innan. Folk bryr sig för mycket om vad andra tycker helt enkelt. Bara gör det och ta konsekvenserna vid ett senare tillfälle.

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
CHIPPEN_no1 skrev:
2387831 Vad är era tankar angående detta? (seriöst) helt galet eller bra? vad skulle ni säga om eran Tjej funderade på det?
vilken sort är att rekomendera och gärna tips på kliniker.

HAHAH min chey har redan stora :tuttar

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Dee_cati skrev:
2388769 Inte i dagens samhälle tydligen...

Precis. kankse ska man ta sej en funderare på vad det beror på istället för att rakt av gå och göra ett kirurgiskt ingrepp?

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy