Huwaanja skrev:2388191Vaddå naturligt? Det handlar ju om att bygga om kroppen så att den blir som man vill. Då är det väl inte konstigt att rätta till brösten också, om man vill det? Jag tycker inte att det är konstigare än att träna så att triceps blir lite större.
Kan ju va så att man bara tycker det är snyggare med större bröst, behöver ju inte må dåligt och ha dålig självkänsla för det...OLJEKYLD GSXR skrev:2388141Jag är emot. Jag är av den uppfattningen att det inte är brösten man vill förstora utan självkänslan och det går inte med vare sig koksalt eller silikon. Dessutom är det inte snyggt. Naturligt är snyggt. Dessutom är jag ett stort fan av små bröst så för mig är det väldigt märkligt att man vill förstora.
mb skrev:2388224HuwaSedan när är träning och plastikkirurgi sak samma?
anja skrev:2388191
Vaddå naturligt? Det handlar ju om att bygga om kroppen så att den blir som man vill. Då är det väl inte konstigt att rätta till brösten också, om man vill det? Jag tycker inte att det är konstigare än att träna så att triceps blir lite större.
supergirl skrev:2388152Alla verkar så nyfikna så jag laddar upp några i mitt galleri.
enduroemil skrev:2388330Shit! Snacka om självdiciplin för det där.
Ska vi bryta arm?![]()
GuW skrev:2388566Men vafan...
Livet är som poker, man spelar med det man får.
Jag gillar naturliga tjejer, oavsett om dom har stora eller små brön, fördelen med små är ju att dom åldras betydligt snyggare.
Plastikrekronstruktion efter olycka/amputation tycker jag är OK, och även i vissa fall av psykisk ohälsa (men då ska psyket behandlas i motsvarande grad)
Och angående att träna bort brösten för att sedan fylla dom på konstgjord väg, ge fan i att träna då, och fyll på under muskulaturen istället, det är ungefär lika "äkta"
Ska vi slåsssupergirl skrev:2388152Alla verkar så nyfikna så jag laddar upp några i mitt galleri.
anja skrev:2388191
Vaddå naturligt? Det handlar ju om att bygga om kroppen så att den blir som man vill. Då är det väl inte konstigt att rätta till brösten också, om man vill det? Jag tycker inte att det är konstigare än att träna så att triceps blir lite större.
CHIPPEN_no1 skrev:2387831Vad är era tankar angående detta? (seriöst) helt galet eller bra? vad skulle ni säga om eran Tjej funderade på det?
vilken sort är att rekomendera och gärna tips på kliniker.
duckie skrev:Man duger som man är är!
CHIPPEN_no1 skrev:2387831Vad är era tankar angående detta? (seriöst) helt galet eller bra? vad skulle ni säga om eran Tjej funderade på det?
vilken sort är att rekomendera och gärna tips på kliniker.
Dee_cati skrev:2388769Inte i dagens samhälle tydligen...
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |