Bröstförstoring? Ja el Nej

Bröstförstoring?

• Antal röstningar
    0

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
Naturligt är bäst, det är min åsikt. Men referensramen är en ung, frisk, kvinnas bröst. När åldern börjar ta ut sin rätt kanske min åsikt ändras, vem vet :)

Principiellt har jag ingenting emot bröstförstoring så de tjejer som vill göra det får självklart göra det. Men det verkar som att många tjejer med små bröst verkar glömma bort att inte alla killar tycker att just stora bröst är det sexigaste som finns.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Sant, jag gillar inte stora bröst. Dejtade en tjej för länge sedan med sjukt stora bröst men det var inte så skoj som jag hade trott.
Det viktiga är att det är två symmetriska bröst med fina bröstvårtor och de ska inte peka nedåt :D Gärna rakt fram, uppåt funkar också men då är de oftast för små. 75B/C är lagom, då vet man att resten inte är så tilltaget också.

Men glöm för all del inte; Stjärten är viktigast! En bred stjärt blir väldigt mycket bredare på knä bakifrån.....

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Dee_cati skrev:
Det viktiga är att det är två symmetriska bröst med fina bröstvårtor och de ska inte peka nedåt :D Gärna rakt fram, uppåt funkar också men då är de oftast för små. 75B/C är lagom, då vet man att resten inte är så tilltaget också.

Men glöm för all del inte; Stjärten är viktigast! En bred stjärt blir väldigt mycket bredare på knä bakifrån.....

Javissst - med en vettig stjärt och ett par symmetriska bröst behöver man ingen hjärna alls! :banana

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Dee_cati skrev:
2388804Men glöm för all del inte; Stjärten är viktigast! En bred stjärt blir väldigt mycket bredare på knä bakifrån.....

Ja, visst är det mysigt... ;)

Bröst är överskattat. I dagens samhälle. Annars är bröst jäkligt mysiga de också...

I övrigt håller jag med GuW! :tummenupp

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Jag slår vad om att en del killar som svarat i tråden redan råkat ut för fejkbröst utan att upptäcka det. Min kompis har gjort inlägg som inte är speciellt stora, hon lade dem bak bröstmuskeln och man varken ser eller känner att de inte är äkta. INGEN kille hon haft har själv upptäckt att de va silisar :)

Om man tränar mycket kan man dock inte lägga dem innanför bröstmuskeln dels eftersom det är svårt att skära upp o trycka in dem under en extremt stark och välutvecklad muskel och dels eftersom de kan flytta sig och man kan få andra komplikationer.

Dr.Bike

Guest
...bröstförstoring på killar är äckligt! ;)

(stod ju inte i rubriken om det avsåg cheyer eller killar
:hihi)

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
P@trik skrev:
2388001 Har en bekant som förstorat brösten, tycker mest det är tråkigt att en tjej kan må så pass dåligt över att ha små bröst så man tar lån på 30tusen bara för det.

Men hon vart nöjd så det är väl bra.

Eller som i min arbetskompis fall. Mycket smal tjej som gick upp 12 kg när hon fick barn. Efteråt sa hennes kille till henne att han äcklades av hennes bröst så om hon inte fixade till dom så var det tack och hej leverpastej. :mad:

Så hon lånade 35000:- och fixade brösten. Gick sen bara upp ca 6-8 kg när hon väntade nästa barn bara för att inte bli för tjock då blev hon ju såååå ful :rolleyes: här kan vi snacka om dåligt självförtroende!!!!

Själv hade jag gett killen en stor fet spark i :arsele

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Helt ok om man har haft en olycka/cancer eller nått sånt, kan även förstå mig på dom som har väldigt väldigt små & bara vill ha lite mer kvinliga former.

Ett par stora bröst väger inte upp en ful rumpa!
Men en snygg rumpa väger upp små bröst!:tummenupp

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
..
supergirl skrev:
2388911 Jag slår vad om att en del killar som svarat i tråden redan råkat ut för fejkbröst utan att upptäcka det. Min kompis har gjort inlägg som inte är speciellt stora, hon lade dem bak bröstmuskeln och man varken ser eller känner att de inte är äkta. INGEN kille hon haft har själv upptäckt att de va silisar :)

Om man tränar mycket kan man dock inte lägga dem innanför bröstmuskeln dels eftersom det är svårt att skära upp o trycka in dem under en extremt stark och välutvecklad muskel och dels eftersom de kan flytta sig och man kan få andra komplikationer.

Så i bodybuilding-kretsar så är det porrsillisar som gäller?

Och isf det skulle se bättre ut på scen?

Jag e ledsen att säga det men det ser för jävla billigt ut.
Du ser mycket bättre ut utan dom där bollarna! :tummenupp

LiCrO

.....
Gick med
31 Aug 2003
Hoj
ER6n
Det är nice med stora rattar så äkta eller inte kvittar så länge det inte går till överdrift.

jente

Guest
Jag tycker det är helt okej så länge det passar tjejen, eller så länge man inte överdriver.

Jag skulle kunna göra det längre i framiden när man har fått barn, men skulle inte gå länge än C kupa...

Har rätt många tjejkompisar som har skämts så mycket över sin kropp så då tycker jag det är helt okej, men en brud som har redan stora ska inte göra det liksom. Om man har haft bröstcaner och så är det en självklarhet att man ska få göra det med...

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
jente skrev:
2389381 Har rätt många tjejkompisar som har skämts så mycket över sin kropp så då tycker jag det är helt okej, men en brud som har redan stora ska inte göra det liksom. Om man har haft bröstcaner och så är det en självklarhet att man ska få göra det med...

Att skämmas över sin kropp är nog mer problemet än vad silikonbröst är lösningen.

jente

Guest
flugan skrev:
2389437 Att skämmas över sin kropp är nog mer problemet än vad silikonbröst är lösningen.

Det är tack vare samhället, media och killar faktiskt, vet hur många som helt tjejer som har jätte svårt att hitta en kille bara för att de är plattbröstade....

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
jente skrev:
2389468 Det är tack vare samhället, media och killar faktiskt,
Den man har störst möjlighet att påverka är sig själv och jag tror inte bröstförstoringen är den förändring som behövs först och främst i det här fallet.

jente skrev:
2389468vet hur många som helt tjejer som har jätte svårt att hitta en kille bara för att de är plattbröstade....
...eller för att de är rätt så selektiva själva och deras dåliga självförtroende föder vanföreställningen att det inte hittas ngn kille p g a storleken på vävnaden kring mjölkkörtlarna.
Nästa gång du ser ett par på gatan, så titta på brösten och utseendet för övrigt (på båda parter) så ser du nog att det finns alla sorter där ute som hittat ngt.

Last edited:

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Det måste vara jättejobbigt med två stora bröst som är ivägen hela tiden. Då blir man besvärad. Besvärade cheyer är inget att ha.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy