Bröstförstoring? Ja el Nej

Bröstförstoring?

• Antal röstningar
    0

Thoraby

Ny medlem
Gick med
2 Apr 2006
Hoj
nopp
föredrar naturliga :tuttar .

Fast man e i grund o botten en rump-man, så länge det inte saknas bröst så e det desamma:tomten

Snuttan

Ny medlem
Gick med
23 May 2006
Hoj
röd å vit...
jente skrev:
2389468 Det är tack vare samhället, media och killar faktiskt, vet hur många som helt tjejer som har jätte svårt att hitta en kille bara för att de är plattbröstade....

Så här långt kom jag i tråden innan jag var tvungen att svara! :D Är det ett skämt eller? Mina :tuttar är så små att det inte finns ngn BH i min storlek. Och jag kan säga att det är rätt skönt att ha så små boobisar att jag aldrig behöver fundera på att ha BH!

Så till bristen på killar: Ingen brist här inte! Har aldrig varit! Så då kan vi ju konstatera att det går alldeles utmärkt att få tag på killar/män utan att ha gummituttar, eller stora naturliga. Det hänger nog på helt andra saker skulle jag vilja påstå...

Så kan det ju vara på sin plats att ge några goda råd till den som funderar på en operation:
Börja genast efter operationen att lägga undan pengar till nästa operation. Dom snygga brösten varar inte i evighet. Läckage och bindvävsinlagring hägrar... Och den som gör en bröstförstoring är förmodligen i åldern 20-40 år, och livslängden på proteserna är väl sådär MAX 20 år. Och en plastikoperation följs i många tjejers fall av flera. Men lycka till!

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
CHIPPEN_no1 skrev:
2390368 Alltid snyggare med lite större :) sen hade hon större innan hon började träna och saknar dom.

Kanske en dum fråga men vilken kupa snackar vi om som stora och vill ha större? Och hur stora vill hon förstora dom till?

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
Inte orkat läsa hela tråden men...

... jag säger bara SILIKONBRÖST FTW :drool :drool

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
Glöm inte bort att dete många implantat som inte blir bra.

Om man vill lägga in inplantat så ska man ha en god anledning tex. bröstcanser.
Det finns så många operationer som inte har blivit lyckade och då blir det ett problem för personen istället. (som tidigare inlägg visade) Många begår självmord efter on misslyckad operation.

Kvinnan e skapad som den är, Du e skapad som du är. Va nöjd med dig själv. Det e bättre och lättare att lära sig tycka om sin kropp som den är. Än att bli ännu mer missnöjd.
Det e ju insidan som ska räknas,om man har små bröst eller ej.

Om man i stället bara vill göra ett bröstlyft e det en annan sak, efter att man fått barn m.m.

MikkE

Guest
VIll en tjej förstora brösten gör inte det mig någonting. SKulle det var min tjej/sambo/fru som skulle vilja förstora dem så ska väl det inte vara några problem. Frågan varför skulle självklart komma fram på en gång, är det av en jävligt onödig anledning så skulle jag säga emot.
Jag ska iaf inte förstora mina pattar.... :)

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Ringo skrev:
2391196 Duger stora, fina naturliga bröst?

Min bror har alltid vart lite bröstfixerad, hans slutsats är att stora naturliga bröst inte är så bra för de blir hängiga i rätt tidig ålder.

Jag har en kompis som faktiskt plockat ut 500gr i varje bröst ... det ni :)

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
supergirl skrev:
2391227 Min bror har alltid vart lite bröstfixerad, hans slutsats är att stora naturliga bröst inte är så bra för de blir hängiga i rätt tidig ålder.

Jag har en kompis som faktiskt plockat ut 500gr i varje bröst ... det ni :)

Har för mig att gränsen för att få det betalt av landstinget är 450 eller 500 g per bröst. Och det måste ha varit en lättnad för din kompis att bli av med tyngden från axlar och nacke. 1 kg är en stor skillnad :)

Det många glömmer när det gäller bröstförstoring är att det blir en märkbar skillnad för axlar och nacke att bära upp den extra tyngd det blir.

Om man förstorar från en A till en C så handlar det om 300-400 CC per bröst!
Man måste även vara medveten om att kapselbildning är otroligt vanligt och drabbar ca 30-40% av alla som opererar. Är det mycket eller ställer till stora problem så måste man operera om.

Min ena kompis förstorade sina till en D kupa vilket hon ångrar. Hon önskar att hon hade valt en C kupa av många olika anledningar. Hon är även enormt medveten om att hon måste byta ut implantaten varje 15-20 år hela livet. Hon fick även enormt bra information om alla komplikationer och tecknade även en försäkran mot kapselbildning. Vilket gör att om det inträffar så behöver hon inte betala för just den operationen. Om man väljer för stora implantat så är det enormt vanligt att man drabbas av bristningar.

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Man kan se det så här också:

I sverige rättar man till alla barns tänder så att dom blir likformiga med tandställningar etc. En form av plastik som inte fyller någon direkt funktion vad jag vet.
Det är så självklart och statligt subventionerat (en rättighet!) att man inte ens tänker på det, men egentligen så är det högst onaturligt, och man skulle kunna kalla det ett sjukt ideal etc. Lik förbannat är de flesta glada över att ha raka vita tänder! Särskillt när man åker utomlands och ser tänder som inte är fixade.

Om nu en tjej vill fixa tuttarna så kan man ju se det på samma sätt. Sedan kan man klämma ur sig vad som är "bra anledningar" i all evighet, men utgångspunkten måste ju ändå vara tjejens åsikt om sina tuttar.

Håller med om att världen är tämligen utseendefixerad och att det inte borde spela någon roll hur folk ser ut och allt det där.

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
General E skrev:
2391355 Man kan se det så här också:

I sverige rättar man till alla barns tänder så att dom blir likformiga med tandställningar etc. En form av plastik som inte fyller någon direkt funktion vad jag vet.
Det är så självklart och statligt subventionerat (en rättighet!) att man inte ens tänker på det, men egentligen så är det högst onaturligt, och man skulle kunna kalla det ett sjukt ideal etc. Lik förbannat är de flesta glada över att ha raka vita tänder! Särskillt när man åker utomlands och ser tänder som inte är fixade.

Om nu en tjej vill fixa tuttarna så kan man ju se det på samma sätt. Sedan kan man klämma ur sig vad som är "bra anledningar" i all evighet, men utgångspunkten måste ju ändå vara tjejens åsikt om sina tuttar.

Håller med om att världen är tämligen utseendefixerad och att det inte borde spela någon roll hur folk ser ut och allt det där.

Att ha raka tänder som växer som de ska har ju en praktisk nytta, stora bröst har ingen mer praktisk nytta än små så jag tycker att ditt resonemang faller samtidigt som jag förstår vad du menar.

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
General E skrev:
2391355 Man kan se det så här också:

Ett felaktigt bett kan orsaka huvudvärk, oriktiga förslitningar på tänderna, vilket i sig leder till hål i tänderna...

/Carin

Scilla

Ex-böna
Gick med
27 Apr 2005
Hoj
VTR1000F 03
Många verkar inte tänka på att stora bröst kan vara riktigt jobbig innan dom gör operationen. Du får svårt att hitta bh (tro mig, hitta d-kupa är tillräckligt svårt, speciellt om man är smal runt bröstkorgen). Kläder är ett annat problem, aningen stramar det som fan eller så är det för stort på alla andra ledder. Lite tråkigt att inte kunna ha skjorta och många modeller av linnen och klänningar funkar så gott som aldrig. Har man råd att förstora tuttarna ska man helst ha råd att sy upp kläder också. Iaf överdelar...
Sen är det klart att man kan få rätt mycket uppmärksamhet och det är trevligt ibland, men samtidigt, hur mycket respekt har man för en kille som man kan styra vart man vill med brösten?
Mår man väldigt dåligt över små bröst så visst, det är ett fritt val. Men man ska tänka ordentligt innan.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
jente skrev:
2389468 Det är tack vare samhället, media och killar faktiskt

Sen beror det på hur man själv är också. Man kan ju välja på att ta in skiten eller inte. Visst, en del killar har snea ideal om tjejer. Men det finns tjejer som har snea ideal om killar också.

Man kan inte bara skylla på samhället, media och killar. Man får lära sig att stå på egna ben och stänga öronen isåfall om man är så lätt påverkad.
Alla duger precis som dom är. Tycker någon att man inte gör det så är det synd för den personen som går miste om en.

Paradoxy

Guest
Kan någon visa skillnaden på BH-storlekar.

Liksom, A 75? D 54? DD 65,5? :va

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...