jente skrev:2389468Det är tack vare samhället, media och killar faktiskt, vet hur många som helt tjejer som har jätte svårt att hitta en kille bara för att de är plattbröstade....
Alltid snyggare med lite störreMitra skrev:2390220Om hon inte har små varför göra dom ännu större![]()
CHIPPEN_no1 skrev:2390368Alltid snyggare med lite störresen hade hon större innan hon började träna och saknar dom.
Plåtniklas skrev:2391176Kramas?![]()
Eas skrev:2390156Den här tråden behöver BILDER!!!!![]()
Ringo skrev:2391196Duger stora, fina naturliga bröst?
supergirl skrev:2391227Min bror har alltid vart lite bröstfixerad, hans slutsats är att stora naturliga bröst inte är så bra för de blir hängiga i rätt tidig ålder.
Jag har en kompis som faktiskt plockat ut 500gr i varje bröst ... det ni![]()
General E skrev:2391355Man kan se det så här också:
I sverige rättar man till alla barns tänder så att dom blir likformiga med tandställningar etc. En form av plastik som inte fyller någon direkt funktion vad jag vet.
Det är så självklart och statligt subventionerat (en rättighet!) att man inte ens tänker på det, men egentligen så är det högst onaturligt, och man skulle kunna kalla det ett sjukt ideal etc. Lik förbannat är de flesta glada över att ha raka vita tänder! Särskillt när man åker utomlands och ser tänder som inte är fixade.
Om nu en tjej vill fixa tuttarna så kan man ju se det på samma sätt. Sedan kan man klämma ur sig vad som är "bra anledningar" i all evighet, men utgångspunkten måste ju ändå vara tjejens åsikt om sina tuttar.
Håller med om att världen är tämligen utseendefixerad och att det inte borde spela någon roll hur folk ser ut och allt det där.
General E skrev:2391355Man kan se det så här också:
I sverige rättar man till alla barns tänder så att dom blir likformiga med tandställningar etc. En form av plastik som inte fyller någon direkt funktion vad jag vet.
Det är så självklart och statligt subventionerat (en rättighet!) att man inte ens tänker på det, men egentligen så är det högst onaturligt, och man skulle kunna kalla det ett sjukt ideal etc. Lik förbannat är de flesta glada över att ha raka vita tänder! Särskillt när man åker utomlands och ser tänder som inte är fixade.
Ringo skrev:2391196Duger stora, fina naturliga bröst?
jente skrev:2389468Det är tack vare samhället, media och killar faktiskt
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand