Bröstförstoring? Ja el Nej

Bröstförstoring?

• Antal röstningar
    0

Black Pearl

Vem tror du att du e då?
Gick med
21 May 2006
Hoj
Yamaha TTR 600, Honda cr250, Honda cr80 ovh ombyggd virago 535.
CHIPPEN_no1 skrev:
2387831 Vad är era tankar angående detta? (seriöst) helt galet eller bra? vad skulle ni säga om eran Tjej funderade på det?
vilken sort är att rekomendera och gärna tips på kliniker.

Själv e jag nöjd med mina.. inga hängpattar här inte och C-kupa.. så jag e nöjd...:)

Dropdead

Guest
CHIPPEN_no1 skrev:
2401545 ´Bildbevis :) :tuttar

Nej, nu förstår du inte. :rolleyes:
Jag behöver inte BEVISA för någon att jag är perfekt som jag är, eftersom det inte spelar någon roll vad folk jag inte känner tycker om min kropp ändå.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Black Pearl skrev:
2404149 Själv e jag nöjd med mina.. inga hängpattar här inte och C-kupa.. så jag e nöjd...:)

Eftersom Dropdead inte vill dela med sig av några bilder så gör vi ett försök här istället då ;). Seså, fram med bevisen nu Pärlan :tummenupp.

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Självklart! Ville tjejen göra det hade jag varit hur glad som helst. Inte för att jag är missnöjd men silikonbröst är snyggt!
:tuttar

Black Pearl

Vem tror du att du e då?
Gick med
21 May 2006
Hoj
Pinky skrev:
2404577 Eftersom Dropdead inte vill dela med sig av några bilder så gör vi ett försök här istället då ;). Seså, fram med bevisen nu Pärlan :tummenupp.
Hehehe, näää du tror du att jag lägger ut kort på mina bröst här.. nope!... :tungan :tuttar,

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Black Pearl skrev:
2405008 Hehehe, näää du tror du att jag lägger ut kort på mina bröst här.. nope!... :tungan :tuttar,

Maila korten till mig då :tungan. Ähhh, att jag bara orkar :tomten.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Black Pearl skrev:
2405028 Klart det finns kort på dem! Men inte för dig ;)

Jag vill inte se kort på dom ändå. Jag är ledig alla dagar vilken tid som helst nästa vecka. Bestäm tid och plats du :tungan.

Black Pearl

Vem tror du att du e då?
Gick med
21 May 2006
Hoj
Pinky skrev:
2405057 Jag vill inte se kort på dom ändå. Jag är ledig alla dagar vilken tid som helst nästa vecka. Bestäm tid och plats du :tungan.

hmm synd att jag e upptagen hela veckan.....mmm jätte upptagen..!

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Black Pearl skrev:
2405364 hmm synd att jag e upptagen hela veckan.....mmm jätte upptagen..!

Haha, sicken tråkig ton. Raka rör iaf och det är ju bra :tummenupp.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Men nu måste jag undra en sak..!!! Och den undran går till er killar som gillar stora.

Vad är det som gör större bröst attraktivare än små, eller rättare sagt en brud med stora bröst intressantare än en med små. NÄR spelar just det så stor roll att det lixom tar över allt annat. Rent praktiskt sett för tjejen, är ju små smidigare.

Alltså jag menar allt är ju relativt, men när jag tänker på bröstförstoring så ser jag framför mig smala tjejer med gigantiska bröst som ser så oproportionligt(stavning?) ut, att det fan i mig är fult.

Lixom vad är grejen???

Jag tycker att bröstoperationer är helt OK om man varit sjuk, eller ja av någon anledning är "missbildad". Men normalbyggda tjejer som har sina naturliga bröst är väl ändå det finaste.

Dom som tror att stora bröst per automatik är lika med att få killar/självkänsla borde sluta titta på dokusåpor och ägna sig åt att bygga upp självförtroendet och självinsikten på annat sätt.

Äh...en fråga som kan diskuteras i det oändliga.

//Mad

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Madhonda skrev:
2405873 Bra fråga...
//Mad

Jag kan tyvärr inte ge dig nåt bra svar. En tjej med lite större bröst ser oftast bra ut i kläder osv (urringningen i sig är snyggare än brösten). Sen att det är mysigt att ligga och klämma på ett par bröst är ju en annan femma. När man väl ligger i sängen så behöver inte brösten vara speciellt stora, för stora går bort eftersom man gärna vill få plats med ett bröst i en hand så att säga..är väl ganska lagom :).

Summa summarum kan man väl säga att stora tuttar gör sig bra när tjejen har kläder på sig så man ser lite former. När man väl ligger i sängen spelar tuttarna mindre roll så länge det finns nåt att mysa med i handen.

Detta är bara vad jag tycker och tänker, alla tänker ju olika och jag är dessutom mer svag för en fin rumpa än ett par bröst.

0scar

Guest
GAAAHH!!! Vem bryr sig om nåt så oväsentligt som ett par pattar... de flesta brudar (och en hel del snubbar) har såna. Har aldrig fattat bröstfascinationen, förutom dom 3 sekunderna för herrens massa år sen jag tyckte att det skulle vara kul att prova operera in ett gummituttar... :dummer

Silikonisar ser för jäkliga ut för det mesta... de är gropiga (ärrvävnad) och ärriga och ni killar... be tjejen med silikonpattar böja sig fram :tummenupp
satan i gatan, den synen är inte vacker! Och jag har sett x antal par tuttar... både fejk och naturliga. Jobbar med att utföra mammografier bland annat... :tuttar

eller be brudarna att göra "krabban"... hahaha fiiiint!! *ironisk* implantaten lägger sig snyggt med tydliga kanter under huden. mysigt.

och naturliga bröst ryker ju oftast sin kos vid graviditet... men tvivlar starkt på att tjejen blir tristare eller ändrar personlighet för det. så strunt i det faktumet... snubbarna själva är sällan så perfekta att de har råd att komma med kommentarer (fast märkligt nog anser många killar vara det... :dummer )

battle scars på hojen är ju fint, precis som på kroppen!! vem fan vill lägga sig under kniven frivilligt... "jo jag tycker det är fint och jag har så små bröst..." (pipig kvinnoröst)

skaffa dig ett liv :D :3freak

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Från en tjej som har skapligt stora..lungor ;)
Detta att försöka veta (och rätta sig efter) vad killar gillar är ett gissel som vi som har taskigt själförtroende faller in i. Men när det kommer till kritan blir man knäpp av att tänka så. Människor är vackra och alla har något unikt. Men sällan är det någon som stannar till och verkligen ser dessa saker. Och ännu mindre kommenterar dem.

Det är så högt tempo på våra liv och alla har presationsångest att passa i en form som skapas med airbrushing i photoshop eller med ingrepp och hela tiden ligger man ett steg bakom..det finns alltid något nytt att hänga upp sig på. Man ger sig själv budskapet att man inte duger och det gör att man blir väldigt väldigt ledsen i längden..jag vet för jag gör det ofta själv. Men man måste kämpa mot det.

Vissa killar är förtjusta i större och andra i mindre men det knappast enbart brösten han är tillsammans med...och är det så så är han nog inte så mogen trots allt.
Klart att man tittar på utseende i början men då man skall spendera mer än tre dagar med en människa hjälper det ju om man har personkemi...och den sitter INTE i tuttarna.

Fick jag välja skulle jag ha lite MINDRE bröst..ur praktisk synvinkel.
Förhoppningsvis blir det så med mer träning nu ;)

~Settan~

Bjärven -det är jag!
Gick med
2 Dec 2003
Hoj
flyttat hemifrån
Vackra Nursey med de stora lungorna: Du ska inte tro att du inte duger, för det gör du -alltid. Du skriver så klokt och jag är beredd att hålla med dig.
Jag förstår även din tanke med att "man ligger ett steg bakom" -men egentligen, går det att ligga ett steg bakom det som är skapat av datorn?
Jag är också med på din tanke om att mindre dattar kan vara mer praktiskt. Jag tänker då främst på kläder/underkläder som ska envisas med att vara i en speciell modell/form. Det är ju själva f*n ibland att klädestillverkarna inte kan lära sig att det skuttar omkring fruntimmer med dattar "modell över medel". :mad:
(Men oftast är jag ganska nöjd med det jag blivit tilldelad.)

Vad gäller trådens fråga som svarar jag ärligt att ja, bröstförstoring kan vara bra. Precis som andra former av operationer i syfte att förbättre utseendet. Men som många andra så tycker även jag att ett legitimt skäl bör finnas. Vad exakt ett legitimt skäl är kan bli ytterligare en diskussion.

Jag tycker det är sorgligt att många väljer att försöka "rätta in sig i ledet" och passa i den rådande mallen så till den grad att de sparar/lånar tiotusentals riksdaler. Dessutom, vad gäller datteinplantat, är det ju något som får upprepas för att hålla sig som de "ska".

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Äh nu får man väl slänga in nått ord...
Alla är vi skapta olika (tacka gudarna för det) samma som med, smaken är som baken....:arsele

Vissa gillar tjockare, smalare m,m...

En kvinna/tjej som utstrålar energi m,m blir mer intressantare (stavning)
Jag skall erkänna att jag gillar kvinnobröst, stora som små:tummenupp
Gillade mer förr, stora bröst. Men efter ett x antal år så håller sig mindre bröst snyggare form:yoparty

Uringning... me like:pannkyss
operation, som sagt alla är vi olika... så länge det inte förstör för fortplantningen.
vissa vägrar att låta sina barn suga tuttar.... det är ju för fan naturligt.

Jaja nog med bullshit, jag gillar alla bröst:yoparty
DET ÄR MÄNNISKAN BAKOM TUTTARNA SOM GÖR DE SNYGGA.

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Madhonda skrev:
Vad är det som gör större bröst attraktivare än små, eller rättare sagt en brud med stora bröst intressantare än en med små.
//Mad

Bra fråga.
Varför gillar tjejer långa killar?

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...