Bröstförstoring? Ja el Nej

Bröstförstoring?

• Antal röstningar
    0

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Formally known as Gulan
duckie skrev:
2388761 Seriöst?

Jag skulle rekomendera terapi för att reparera självförtroendet framför operation av brösten "för självkänslans skull".

Man duger som man är är!

:klappar
Och duger man inte så är ju frågan vart felet egentligen ligger.

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
enchanter skrev:
2394311 Måste faktiskt hålla med dig .. tjejer som har stora bröst (naturliga) ser oftast bäst ut med kläderna på, när dom väl tar av sig tar gravitationen ut sin rätt ..
Om inte annat så gör sig tyngdlagen påmind med åren.

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
bryr mig inte nämnvärt, som alla andra killar så diggar jag tuttar i alla former och färger :tuttar

det är nåt tjejen gör för att hon själv vill av nåt personligt skäl, inget jag är varesig emot eller för.

säger som einstein "i dont drink so why should i have an opinion on drinking?"

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Nitrogen skrev:
2395318 Jag tycker egentligen att alla tuttar är mer eller mindre snygga.
Men små verkar mer praktiskt.

Det är mycket mer praktiskt med små :)
Har man stora så måste man handla bh i specialaffärer = dyra
Inte ovanligt att de kostar mellan 400-1200:- styck.

Last edited:

Gabor

Guest
Främmande material i kroppen, som dessutom har en tendens att läcka. Skulle aldrig be tjejen att operera sina bröst bara för att de ska se bättre ut. Trist att så många tjejer tror att det är i brösten som hjärnan finns. Fast många agerar som om det just är där dom har halvorna......:pannkyss

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
På en självsäker och trevlig person får det sitta vilken storlek som helst, i grund och botten är det ju bara stora klumpar av fett...

Hade jag varit tjej så hade jag nog föredragit att ha små, för den stora varianten verka mest vara till besvär när man ska göra roliga saker.
(utom sex då, möjligen)
Dom är i vägen i skinnställ
Dom är i vägen i fallskärmselen
Dom är i vägen för fyrpunktsbältet
Dom är i vägen i våtdräkt
OSV...

En lätt utbuktning under t-shirten räcker för att få killar att titta, varför ska man då ha mer?

Gabor

Guest
GuW skrev:
2395880 På en självsäker och trevlig person får det sitta vilken storlek som helst, i grund och botten är det ju bara stora klumpar av fett...

Hade jag varit tjej så hade jag nog föredragit att ha små, för den stora varianten verka mest vara till besvär när man ska göra roliga saker.
(utom sex då, möjligen)
OSV...

En lätt utbuktning under t-shirten räcker för att få killar att titta, varför ska man då ha mer?

" more than a handfull is a waste "":tuttar

Dropdead

Guest
Jag kan inte hålla mig ifrån tråden längre...:rolleyes:

Jag fick fan barn för sju år sedan, inte fan har mina tuttar blivit utsugna eller hängiga för det. Jag är perfekt lyxförpackad precis som jag är och jag älskar mina bröst lika mycket som jag älskar mina händer och alla andra delar av min kropp.

Så, nu fick jag sagt det också! :tungan

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
Dropdead skrev:
2396821 Jag kan inte hålla mig ifrån tråden längre...:rolleyes:

Jag fick fan barn för sju år sedan, inte fan har mina tuttar blivit utsugna eller hängiga för det. Jag är perfekt lyxförpackad precis som jag är och jag älskar mina bröst lika mycket som jag älskar mina händer och alla andra delar av min kropp.

Synd att inte alla brydar är sånna då....

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
floodi skrev:
2397161 Synd att inte alla brydar är sånna då....

Men hon är ju rätt ung ännu. Efter 28 så droppar dom. ;)

"It's like sinking a fuckin' brick into the ocean"

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
GuW skrev:
2395880 På en självsäker och trevlig person får det sitta vilken storlek som helst, i grund och botten är det ju bara stora klumpar av fett...

(utom sex då, möjligen)
OSV...

:hihi synd bara att man inte får välja själv vilken storlek man får naturligt. Hade lätt valt mindre :)

Chippen

wwhhaa pttsssiii wwhhaa pttssiii whhaaaa
Gick med
4 Jan 2005
Hoj
Turbo Gixxer
Dropdead skrev:
2396821 Jag kan inte hålla mig ifrån tråden längre...:rolleyes:

´Bildbevis :) :tuttar

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
Tänk vad lite problem det skulle finnas om det inte fanns den onda media som förstör och fördunklar våra sinnen och alla KILLAR som absolut måste ha lättklädda tröga tjejer. När vi ändå håller på kan vi plocka bort alla idiottjejer som tror sig veta vad killar vill ha. Alla feminister som har fördommar om hur alla killar är och tänker, de kan också försvinna. De killar/tjejer som accepterar att några kanske vill förändra/klä sig på ett speciellt sätt är redan uppslukade av den onda median så de kan också försvinna. Tänk vilken fin värld det skulle vara då.

Eller så slutar man skylla på allt och alla hela tiden och tar ansvar för sina egna handlingar, för helvete.

Mie

Vart är solen?
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
Sålt den....
Säg åt henne att hennes :tuttar är kalas fina, du får ju skärpa dig och hjälpa henne så hon tycker bättre om sig själv!!

Visa din kärlek :kiss

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Bikerbitch skrev:
2392746 Sen beror det på hur man själv är också. Man kan ju välja på att ta in skiten eller inte. Visst, en del killar har snea ideal om tjejer. Men det finns tjejer som har snea ideal om killar också.

Man kan inte bara skylla på samhället, media och killar. Man får lära sig att stå på egna ben och stänga öronen isåfall om man är så lätt påverkad.
Alla duger precis som dom är. Tycker någon att man inte gör det så är det synd för den personen som går miste om en.

:tummenupp precis!

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Vi bör klargöra några saker:
* Killar lägger i allmänhet inte lika stor vikt vid tuttstorleken som tjejer tror vi gör.
* De tjejer som tycker de har för små bröst har oftast helt normala tissar.
* De tjejer som verkligen har små bröst är oftast sådana som är mycket smala i övrigt, genom att lägga på sej mera kroppsfett samt träna bröstmusklerna kan tuttstorleken ofta öka fullt tillräckligt.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy