duckie skrev:2388761Seriöst?
Jag skulle rekomendera terapi för att reparera självförtroendet framför operation av brösten "för självkänslans skull".
Man duger som man är är!
![Klappar :klappar :klappar](/img/smilies/goodwork.gif)
Och duger man inte så är ju frågan vart felet egentligen ligger.
duckie skrev:2388761Seriöst?
Jag skulle rekomendera terapi för att reparera självförtroendet framför operation av brösten "för självkänslans skull".
Man duger som man är är!
Om inte annat så gör sig tyngdlagen påmind med åren.enchanter skrev:2394311Måste faktiskt hålla med dig .. tjejer som har stora bröst (naturliga) ser oftast bäst ut med kläderna på, när dom väl tar av sig tar gravitationen ut sin rätt ..
Nitrogen skrev:2395282Om inte annat så gör sig tyngdlagen påmind med åren.
Jag tycker egentligen att alla tuttar är mer eller mindre snygga.duckie skrev:2395305Stora hängbröst ser iaf bättre ut än små hängbröst.
Nitrogen skrev:2395318Jag tycker egentligen att alla tuttar är mer eller mindre snygga.
Men små verkar mer praktiskt.
GuW skrev:2395880På en självsäker och trevlig person får det sitta vilken storlek som helst, i grund och botten är det ju bara stora klumpar av fett...
Hade jag varit tjej så hade jag nog föredragit att ha små, för den stora varianten verka mest vara till besvär när man ska göra roliga saker.
(utom sex då, möjligen)
Dom är i vägen i skinnställ
Dom är i vägen i fallskärmselen
Dom är i vägen för fyrpunktsbältet
Dom är i vägen i våtdräkt
OSV...
En lätt utbuktning under t-shirten räcker för att få killar att titta, varför ska man då ha mer?
Dropdead skrev:2396821Jag kan inte hålla mig ifrån tråden längre...![]()
Jag fick fan barn för sju år sedan, inte fan har mina tuttar blivit utsugna eller hängiga för det. Jag är perfekt lyxförpackad precis som jag är och jag älskar mina bröst lika mycket som jag älskar mina händer och alla andra delar av min kropp.
Så, nu fick jag sagt det också!![]()
floodi skrev:2397161Synd att inte alla brydar är sånna då....
GuW skrev:2395880På en självsäker och trevlig person får det sitta vilken storlek som helst, i grund och botten är det ju bara stora klumpar av fett...
Hade jag varit tjej så hade jag nog föredragit att ha små, för den stora varianten verka mest vara till besvär när man ska göra roliga saker.
(utom sex då, möjligen)
Dom är i vägen i skinnställ
Dom är i vägen i fallskärmselen
Dom är i vägen för fyrpunktsbältet
Dom är i vägen i våtdräkt
OSV...
En lätt utbuktning under t-shirten räcker för att få killar att titta, varför ska man då ha mer?
Fakkverk skrev:2394322Tycker det här inlägget(!) är värt att exponeras ytterligare en gång.
Sitter som en smörkola i en tandställning!
´BildbevisDropdead skrev:2396821Jag kan inte hålla mig ifrån tråden längre...![]()
Jag fick fan barn för sju år sedan, inte fan har mina tuttar blivit utsugna eller hängiga för det. Jag är perfekt lyxförpackad precis som jag är och jag älskar mina bröst lika mycket som jag älskar mina händer och alla andra delar av min kropp.
Så, nu fick jag sagt det också!![]()
Bikerbitch skrev:2392746Sen beror det på hur man själv är också. Man kan ju välja på att ta in skiten eller inte. Visst, en del killar har snea ideal om tjejer. Men det finns tjejer som har snea ideal om killar också.
Man kan inte bara skylla på samhället, media och killar. Man får lära sig att stå på egna ben och stänga öronen isåfall om man är så lätt påverkad.
Alla duger precis som dom är. Tycker någon att man inte gör det så är det synd för den personen som går miste om en.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |