Bröstförstoring? Ja el Nej

Bröstförstoring?

• Antal röstningar
    0

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
jente skrev:
2389468 Det är tack vare samhället, media och killar faktiskt, vet hur många som helt tjejer som har jätte svårt att hitta en kille bara för att de är plattbröstade....

Fullständigt skitsnack!
Dessutom, vill man verkligen ha en kille om han är så djävla ytlig att han går på rattstorleken.

Fula människor som jag kan också hitta en partner, varför skulle inte snygga tjejer med små bröst kunna det?

LayDeeOmega

REC #26
Gick med
21 Dec 2005
Hoj
Triumph Daytona 675, Ducati 916, GSX-R 750
Jag vill absolut inte förstora mina bröst eftersom jag
är nöjd med dem. Skulle jag råka ut för ngn sjukdom eller olycka
som gör att jag förlorar/får deformerade bröst skulle jag
överväga en operation.
Dock tycker jag att naturliga fina bröst är betydligt mkt
finare än ett par bra gjorda silikonbröst..!!

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
jente skrev:
2389468 Det är tack vare samhället, media och killar faktiskt, vet hur många som helt tjejer som har jätte svårt att hitta en kille bara för att de är plattbröstade....

Att man har svårt att hitta någon för att man är plattbröstad är BS. Beror mer på självkänslan och inte bröststorleken. Och jag tror mer att det är så att dessa tjejer får ett bättre självförtroende när de har planterat in ett par sillisar som gör att de får fler killar.

Men tyvärr så slutar det inte där för många tjejer utan får de fortfarande inte drömkillen så är det näsa, läppar, lår, mage det är fel på.

OCH det är samhälle och medias fel att det är så eftersom det alltid matas med att man ska göra om sig och att man aldrig ska vara nöjd = få mer produkter sålda.

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
jente skrev:
2389468 vet hur många som helt tjejer som har jätte svårt att hitta en kille bara för att de är plattbröstade....

De kan du skicka till mig isf.
Dessutom tror jag som föregående talare att det sitter i tjejens huvud att hon inte får en kille pga att hon har små bröst. Om tjejer visste vad vi killar vill ha så kunde ni sen lägga ner alla nojjor och fixeringar runt kroppen. Är det du på din avatarbild så fundera inte ens på bröstförstoring, du är perfekt.

jente

Guest
GuW skrev:
2389543 Fullständigt skitsnack!
Dessutom, vill man verkligen ha en kille om han är så djävla ytlig att han går på rattstorleken.

Fula människor som jag kan också hitta en partner, varför skulle inte snygga tjejer med små bröst kunna det?

Är utbildade inom mode, allt är så kroppfixerat, modeller, kläder reklam...allt allså

Varför tror du att varje jul så är det så mycket med underkläder m.m. det är för att affärerna måste på något sätt kunna sälja lite extra av något.

Unga tjejer tittar på tv, och reklam och ser de smal tjejerna med stora bröst, och ser hur många killar de får, självklart så vill ju dom bli exakt likadant. Tycker det hela är fel.

Frågan är inte att det inte kan få utan att de TROR att de inte kan få...dom går runt och trackar ner sig själva och så, självklart så finns det killar som tycker att det är jobbigt att tjejen går runt och säger gud så tjocka det är och så små bröst de har mm.

OLJEKYLD GSXR skrev:
2389606 De kan du skicka till mig isf.
Dessutom tror jag som föregående talare att det sitter i tjejens huvud att hon inte får en kille pga att hon har små bröst. Om tjejer visste vad vi killar vill ha så kunde ni sen lägga ner alla nojjor och fixeringar runt kroppen. Är det du på din avatarbild så fundera inte ens på bröstförstoring, du är perfekt.

Som sagt det sitter i deras huvud...

Jopp det är jag....och skrev tidigare att längre i framtiden....när man har fått unge och ungen har snuttat ut allt ur brösten :tungan

Last edited:

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Jag rösta nej Har haft två flickvänner med inlägg plus något one night stand...senast på Midsommar afton va nog värst stenhårt att klämma på och nä fan lite ska det gunga allt :)

Nä en naturlig 80 C kupa finns inget som slår :tuttar

jente

Guest
Mitra skrev:
2389596 Men tyvärr så slutar det inte där för många tjejer utan får de fortfarande inte drömkillen så är det näsa, läppar, lår, mage det är fel på.

OCH det är samhälle och medias fel att det är så eftersom det alltid matas med att man ska göra om sig och att man aldrig ska vara nöjd = få mer produkter sålda.

Helt rätt:tummenupp

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
OLJEKYLD GSXR skrev:
2389606Är det du på din avatarbild så fundera inte ens på bröstförstoring, du är perfekt.

:fakta

Om det inte vore för bilden vi blir matade med genom tv, tidningar, media och allmänna stolpskott (Brinkenstjärna, Bert Karlsson, Expressen, you know) så kanske det vore så att fler tjejer hade självförtroende utan större bröst. Fan, tänk vad man kan göra för samma pengar som implantat kostar. Det är en hel jävla banhoj. En jordenruntresa. Handpenning på en lägenhet. Ja, ni fattar.

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
imaster skrev:
2389625 :fakta

Om det inte vore för bilden vi blir matade med genom tv, tidningar, media och allmänna stolpskott (Brinkenstjärna, Bert Karlsson, Expressen, you know) så kanske det vore så att fler tjejer hade självförtroende utan större bröst. Fan, tänk vad man kan göra för samma pengar som implantat kostar. Det är en hel jävla banhoj. En jordenruntresa. Handpenning på en lägenhet. Ja, ni fattar.

Och tänk om fler tjejer kunde fatta att livet är inte enklare eller roligare för att man har ett par stora bröst. Bara mer smärtsamt, jobbigare och framförallt kostsammare.

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
jente skrev:

Nej det där är inte sant, killar bryr sig inte alls om brösten så mycket som de flesta tror. Tjejer som tror att det är där skon klämmer borde fila lite på sitt självförtroende. Är man en smart rolig tjej så faller killarna trots att man har små bröst, det kan jag sätta min vänstra fot på.

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
supergirl skrev:
2389688 Nej det där är inte sant, killar bryr sig inte alls om brösten så mycket som de flesta tror. Tjejer som tror att det är där skon klämmer borde fila lite på sitt självförtroende. Är man en smart rolig tjej så faller killarna trots att man har små bröst, det kan jag sätta min vänstra fot på.

Jag kan bara tala för mig själv men visst har du rätt.
Brösten är långt från det viktigaste jag kollar in hos en tjej.

Det vore som att döma en film efter omslaget, det är ofta som de 2 inte stämmer överens.

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
supergirl skrev:
2389688 Nej det där är inte sant, killar bryr sig inte alls om brösten så mycket som de flesta tror. Tjejer som tror att det är där skon klämmer borde fila lite på sitt självförtroende. Är man en smart rolig tjej så faller killarna trots att man har små bröst, det kan jag sätta min vänstra fot på.

Det stämmer helt vad du säger men försök säg det till alla tjejer där ute när media fortfarande publicerar en bild som helt motsätter sig det du säger.

jente

Guest
OLJEKYLD GSXR skrev:
2389763 ..så kommer ungens pappa att älska dig precis lika mycket som när dina bröst var fasta, i annat fall byt.

Med tanke att sist jag snacka om att det skulle vara en far i bilden så svek han mig med att vara otrogen...så tror verkligen inte att det ska bli någon far bild i min unges liv...

killarna har bara skadat än, än gjort någon nytta av kärlek

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
jaaag bryr mig iaf inte spec mkt om brösten, bara bakdelen e fin :p..
Fast de har jag komme på att jag inte heller bryr mig spec mkt om när de väl kommer te kritan o man kärat ner sig...

Mitt ex va jag rädd att träffa på på stan för ja visste fan inte om ja skulle känna igen henne i början för ja kära ner mig i henne inte hennes utseende..tror ja.. fast hon va het som fan o ja skulle typ inte tage kontakt me henne där hon satt där i kassan på ica om hon inte vare het så jag vet inte.. va fan va de ja föll för?.. jag kommer ihåg att ja satt o kolla på hennes händer för dem va så fina...fan va knäpp jag e :D :D Nu har ja svamlat bort mig själv.. likabra o ta tillbaka allt jag sagt o säga.. Ge mig en tajt röv o ett par goa bröst så e ja nöjd :tungan :tungan

supergirl

Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
imaster skrev:
2389719 Det stämmer helt vad du säger men försök säg det till alla tjejer där ute när media fortfarande publicerar en bild som helt motsätter sig det du säger.

Jag tycker media är lite märklig. Tjejerna i reklamen är fina där uppe på pelaren men i verkliga livet om man springer på dem tycker jag de ser hemska ut. De är så utmärglade o smala och ser inte speciellt friska ut alls.

supergirl

Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
De här tycker jag är snygga bröst

Bifogat

• silisar.jpg
    silisar.jpg
    21.3 KB · Visningar: 132
Nyheter