GuW skrev:
2389543 Fullständigt skitsnack!
Dessutom, vill man verkligen ha en kille om han är så djävla ytlig att han går på rattstorleken.
Fula människor som jag kan också hitta en partner, varför skulle inte snygga tjejer med små bröst kunna det?
Är utbildade inom mode, allt är så kroppfixerat, modeller, kläder reklam...allt allså
Varför tror du att varje jul så är det så mycket med underkläder m.m. det är för att affärerna måste på något sätt kunna sälja lite extra av något.
Unga tjejer tittar på tv, och reklam och ser de smal tjejerna med stora bröst, och ser hur många killar de får, självklart så vill ju dom bli exakt likadant. Tycker det hela är fel.
Frågan är inte att det inte kan få utan att de TROR att de inte kan få...dom går runt och trackar ner sig själva och så, självklart så finns det killar som tycker att det är jobbigt att tjejen går runt och säger gud så tjocka det är och så små bröst de har mm.
OLJEKYLD GSXR skrev:
2389606 De kan du skicka till mig isf.
Dessutom tror jag som föregående talare att det sitter i tjejens huvud att hon inte får en kille pga att hon har små bröst. Om tjejer visste vad vi killar vill ha så kunde ni sen lägga ner alla nojjor och fixeringar runt kroppen. Är det du på din avatarbild så fundera inte ens på bröstförstoring, du är perfekt.
Som sagt det sitter i deras huvud...
Jopp det är jag....och skrev tidigare att längre i framtiden....när man har fått unge och ungen har snuttat ut allt ur brösten
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)