Jag ska hålla er informerade!... Men duger det åt mr Hayden och bröderna Bostrom så duger det åt mig med... tror jag!![]()
Nå,vad tycker du?
Några fler som har provat Impact Armor?
Jag ska hålla er informerade!... Men duger det åt mr Hayden och bröderna Bostrom så duger det åt mig med... tror jag!![]()
Finns dessa gjutna i olika storlekar med? ja tror det blir för platt annars..![]()
- PRINT OUT OUR MEASURING CHART
- FILL IN YOUR MEASURIEMENTS.
- E-MAIL YOUR MEASUREMENTS.
- BASED UPON THE MEASUREMENTS WE RECEIVE , TEMPLATE(S) WILL BE CREATED AND SENT TO YOU FOR AN INITIAL "FIT UP".
- FOLLOW THE INSTRUCTIONS ENCLOSED ALONG WITH THE TEMPLATE(S) WE SEND TO YOU.
- E-MAIL THE RESULTS OF YOUR "FIT UP" ALONG WITH YOUR COMMENTS, DRAWINGS, AND/OR PHOTOS.
- YOUR "MADE TO MEASURE " IMPACT SAFE-T ARMOR IS CREATED!!!!!!!!!!!
Det borde ju inte bli fel på passformen.
Skickade han en mall till dig eller låg Sverige för långt iväg?
Hur lång tid tog det från att du skickade dina mått till att få hem skyddet?
Och här är ett annat bröstskydd som heter Forcefield Race-Lite Chest Protectors.
http://www.sounddistribution.co.uk/products.asp?recnumber=2906
Forcefield Back Protector Sport och Halvassons ryggskydd ser ju väldigt lika ut,är det samma produkt med olika namn eller?
http://www.sounddistribution.co.uk/products.asp?recnumber=1549
Kolla med *Superlight* (AlienMoto). Han har ett själv har jag sett.Fack!!! Detta har jag glömt bort! Någon som vet var i Sverige detta går att köpa?
Kolla med *Superlight* (AlienMoto). Han har ett själv har jag sett.
Fack!!! Detta har jag glömt bort! Någon som vet var i Sverige detta går att köpa?
I Påskas fick du iaf testa det då du dök i bollhavet på W.U i Assen, det verkade ju funka bra.Flåt!!! Jag som alltid håller vad jag lovar...![]()
Det märks inte alls vlket innebär att det är toppen. Jag har tack och lov aldrig behövt testa det in action (Jorpes o Nilsson kör på mig från låren o neråt) men det känns PRECIS rätt. Det är lite stelt och styvt när man stoppar in det innanför stället men efter en minut så märks det inte alls. Jag är mycket nöjd.![]()
moss, använder du ditt fortfarande? tycker du om det?
andra som testat andra märken?
[YOUTUBE-ID]YyJa8TT6aSQ[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]R_8ZV7gSjto[/YOUTUBE-ID]
moss, använder du ditt fortfarande? tycker du om det?
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |