Jo, jag har bestämt att rubbet ska bort. Jag slår mig så in i helvete varje gång jag går omkull, det börjar bli tröttsamt! Och när det kommer till skador som den jag har nu, så är det helt enkelt inte värt det i mina ögon.
Nu börjar jag känna mig betydligt behagligare i kroppen faktiskt, ett lugn sprider sig lite lätt, när man läsr om folk som varit med om värre, men knappt har symptom alls. Tack för att ni delar med er av era upplevelser, det hjälper mig mentalt =)
Tack, det är den typen av svar jag gärna ser! Plockade du någonsin av din krage? Satt den hårt? Blev du idiot på den till sist?
Ken din j-la vilde,, Jag kommer hem till dig o dricker kaffe. Om inte du kan, så bjud mig på en kopp iaf. Visste inte att det tog så satans illa.
mvh Kenth.
Nej plockade inte av kragen!!Mer än vid duschning då jag låg ner på rygg och bytade!!I början hade jag inte den så hårt men sen så klagade läkaren på att det inte läkte bra!!då spände jag den som fan!!
Jupp jag blev idiot på den.....!!!
Har aldrig haft problem att sova men det hade jag med den på !!
Har du provat att kontakta vården för något annat än brutna ben eller förkylning? Jag har själv varit inne några svängar och det är fan skrämmande hur stor del av läkare och sjuksköterskor som är totalt råpuckade. Man får ta sig förbi 15 st för att hamna hos någon vettig. Så har statistiken trillat in för min del iaf."Nu sitter jag här och tycker synd om mig själv och börjar bli knäpp i huvet pga inkompetenta läkare och pa att armar och ben domnar bort och jag får känselnedsättning om vart annat! "
Är dina läkare verkligen inkompetenta? Jag tror de gör så gott de kan och även de är hantverkare och mänskliga. Ibland kastas det lite för mycket skit på sjukvården, men i detta fall kanske det är befogat......
Är du tveksam så be att få en bedömning av annan läkare, kanske från annat sjukhus.
Jag hade en att byta med så den hann precis att torka till dagen efter om man skulle duscha då!!du kanske skulle fråga om en till!!
Har du provat att kontakta vården för något annat än brutna ben eller förkylning? Jag har själv varit inne några svängar och det är fan skrämmande hur stor del av läkare och sjuksköterskor som är totalt råpuckade. Man får ta sig förbi 15 st för att hamna hos någon vettig. Så har statistiken trillat in för min del iaf.
Till trådstartaren:
Är du minsta osäker så jaga andra läkare, ring ring ring och ge dig inte!
Det kunde gått värre.
Hade en polare som vurpade på crossen 2001. Han knäckte 2 kotor (2 och 5 om jag minns rätt) och dog veckan efter.
Hoppas att det läker som det ska och att du hinner köra lite mer iår.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|